Wat is Fluf knap en lief. Dat hoef ik bij Rocky niet te proberen want dat is een echt pittbull voor mij. Ja zijn kooi schoonmaken dat vind hij prima en hem eten en drinken geven, maar verder ho maar. Paps is duidelijk zijn favoriet oftewel mannen mag hij in het algemeen erg graag.
Dank je Sonja. Vroeger kon ik alles met Jos en paps mocht niets maar die rollen zijn een beetje anders nu. Ik mag hem uithalen (soms met een beet) maar zijn favoriet is paps hoor.
Maandag 27 September 2010 8:19 pm
olaendj Net uit het ei
wat goed!!!!!
Dinsdag 28 September 2010 6:00 am
olaendj Net uit het ei
wat goed!!!!!
Dinsdag 28 September 2010 6:00 am
olaendj Net uit het ei
Aah god wat een lieverd !!
Ga de mijne ook maar eens kunstjes leren als ze goed tam zijn.
is het trouwens erg belangrijk om te kortwieken??
en waar zou je dat moeten laten doen??
Dank je wel Floranne. Fluf had spreidpootjes toen hij bij mams en paps lag maar gelukkig hebben we hem kunnen helpen. Hij heeft wel afgezien tijdens zijn revalidatie maar hij is nu een gaai die zich niet stoort aan zijn pootjes. Je ziet het nog hoor maar hij kan alles wat een andere gaai kan, hij is geweldig
quote:Originally posted by apollo13
Aah god wat een lieverd !!
Ga de mijne ook maar eens kunstjes leren als ze goed tam zijn.
is het trouwens erg belangrijk om te kortwieken??
en waar zou je dat moeten laten doen??
Dank je wel voor je compliment. Op zich MOET je niet kortwieken. Ondertussen is geen van mijn beide gaaien gekortwiekt en zijn het vrolijke vliegertjes maar 1 keer heb ik bij onze grijze het toch moeten doen omdat ik hem niet meer aankon. Nu is dat alweer een 2tal jaar geleden.