Dagboek van gebruiker: Shi-NaYne

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Het dagboek van: Shi-NaYne is verwijderd
Start datum: Zondag 13 Januari 2008 11:21 pm
Laatste bewerking: Zondag 18 December 2011 2:15 pm
Dagboek en dit topic zijn 24022 keer bekeken
Waardering     (4 uit 3 waarderingen)

Auteur Onderwerp
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ja, zo langzaam maar zeker lijkt nu echt het voorjaar eraa nte komen. Eindelijk dan toch.... Very Happy

Wat een verwennerij, weer een super leuke up-date Veertje . Wat een lieve plaatjes van Yingwi en Aswan Hartje

En het roze, ronde,slopende geval Mr. Green staat er ook weer mooi (voor) op Laughing
Bericht Donderdag 4 Maart 2010 8:54 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Assie
Vlieger

Reageer met quote  

ohhhhhhhhhhh wat een mooie foto's van je birdies Veertje
Bericht Donderdag 4 Maart 2010 8:57 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Woppy
Fladderaar

Reageer met quote  

Heeeeeerlijk om te zien, foto's van het buitenzijn.
Doet ze duidelijk goed Veertje
Fijn hé dat zonnetje.. Ik heb er ook al flink van genoten en mn gaaitjes ook!

Mr. Green
Bericht Donderdag 4 Maart 2010 10:22 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Over die foto's van de Grijsjes... ja die zijn geweldig he, daar ben ik echt enorm trots op, dat dat gelukt is op foto te zetten. Die tederheid (en die twee zelfde grijze kopjes Laughing) Hartje

Haha, Sarah, wist je soms niet dat ik een poeet ben Mr. Green

Alleen als ik de voorspellingen mag geloven, was dit alleen zo'n tussenpauze en is de winter toch echt nog niet weg, helaas. Nou ja, op zich geen verrassing... weersvoorspellingen vetrouw ik niet, maar nog maandag de vliegtuigjes gewogen en ze zijn dik en lui (Aswan meer dan ruim op haar wintergewicht), dus ik was al zo verbaasd over de zon. Maar ik ben bang dat ze het weer juist hebben, met nog die winterisolatie aanhouden Droog
Bericht Vrijdag 5 Maart 2010 4:55 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Ik sluit me aan bij de andere reacties Hartje Wat is er mooier dan papegaaien met de lente in de bol. Prachtige fotoseries, ik ben eens op mijn gemak in je dagboek aan het genieten.
Bericht Woensdag 10 Maart 2010 7:41 pm
Assie
Vlieger

Reageer met quote  

ahahahhah gelukt Veertje
Bericht Vrijdag 12 Maart 2010 5:49 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat een werk zeg Shocked Laughing Laughing maar opgeven staat niet in zijn woordenboek, dat is wel leuk.

Ik kan me nooit inhouden van lachen als hij begint te huppelen, ik heb geen huppeltrien hier thuis dus dat blijft schitterend om te zien voor me. Veertje
Bericht Vrijdag 12 Maart 2010 9:26 am
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Als iemand bij jullie in huis "handige" roept, hoeft Tas zich niet aangesproken te voeln. Jeetje mina - wat een kluns Mr. Green inderdaad maar wat ook een doorzettingsvermogen en geduld:feather:
Erg leuk om te zien Veertje
Bericht Vrijdag 12 Maart 2010 9:38 am
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Ja-ha, hij is ongeveer zo makkelijk te stoppen als een tank. Als hij eens iets in dat koppie haalt, gaat hij er achteraan, wat hem ook in de weg komt te staan... da's wel grappig; als je hem dan bvb. opraapt, of een pootje pakt, dan gaat hij gewoon zonder interesse verder door Laughing

Dat huppelen is meesterlijk he, ik lig er ook telkens dubbel van. Het contrast met die hele serieuze, zichzelf uberserieus nemende Grijsjes is enorm groot, dat doet het ook. Ze kijken telkens zo van hun heilige grijsheid neer, hoe de kleine roze zichzelf voor schut zet... en vrijwillig, herhaaldelijk, en er totaal geen last van heeft, het vaak soms zelfs doet om het publiek te vermaken. Daar kunnen ze volgens mij niet helemaal bij Laughing

Nu heb ik wel een goede video voor jou, Sarah! We hebben een tijdje terug ontdekt dat dat huppelen besmettelijk is... als je naast hem zo met van die pasjes gaat springen, gaat hij meehuppelen Veertje Mr. Green Veertje dat is echt ontzettend komisch. En wonder boven wonder heb ik het op video zien vast te leggen Yeah!
Bericht Vrijdag 12 Maart 2010 9:40 am
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by esjo
Als iemand bij jullie in huis "handige" roept, hoeft Tas zich niet aangesproken te voeln. Jeetje mina - wat een kluns Mr. Green inderdaad maar wat ook een doorzettingsvermogen en geduld:feather:
Erg leuk om te zien Veertje

Hij doet het wel expres he? Zo'n soort klungelen is voor hem vaak vermakelijker dan het resultaat. Want als hij dan iets wil bereiken, loopt hij er doelgericht op af en heeft het meteen. Hij is zo ook enorm technisch aangelegd, ho hij hier alles uit elkaar haalt... dan kan het ineens wel. Maar uit het rondsukkelen zelf heeft hij vaak ook een enorme vermaak (dus wie zijn wij om te beoordelen Wink). Ik ben al blij dat hij zijn dagen weet te vullen op een gezonde en positieve manier, laat ik het zo zeggen.
Bericht Vrijdag 12 Maart 2010 9:45 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Kom op met die video Shi, ik heb zo'n zin om helemaal dubbel te gaan. Ik kan haast niet wachten. Stel mijn geduld niet op de proef want mijn lontje is te kort daarvoor Laughing Laughing Laughing

Ik wil die zien, ik wil die zien. Want zoals je zegt, die grijsjes zijn TE serieus daarvoor. Soms sta ik hier te dansen voor ze, heel dwaas eigenlijk, pffff, gaat die grijze zich gewoon omdraaien soms alsof hij me niet WIL kennen Shocked
Bericht Vrijdag 12 Maart 2010 11:04 am
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

'Wat ben jij toch een idioot he Droog' Mr. Green grijsjes zijn echt humor, moet je bewondering voor hebben Hulde!

(Hier wil Yingwi nog best eens onnozel doen, maar het meisje is echt uberuberdroog)

Ja, bij hen moet je niet aankomen met stoeimomentjes, die waarderen dat niet. Veel leuker om toe te kijken hoe je jezelf voor l-l zet (misschien daarom zie je Grijsjes zo weinig bij papegaaienshows? Ze vinden het veel vermakelijker om zichzelf te vermaken, dan om jou te vermaken). Tas is wat dat betreft enorm makkelijk, en ook een extreem dankbaar object. Dat samen huppelen. Of zingen en dansen, zo op en neer zwaaien. Hij is een beetje een Snowball light, dat ritme en melodie zit er absoluut in (is ook te zien op de video), dus ik wil er ook ergens als ik tijd heb mee aan de slag gaan. Of je krijgt hem helemaal wild als je tegen hem geluidjes maakt op zijn kaketoes, dat vindt hij helemaal fantastisch.
Bericht Vrijdag 12 Maart 2010 11:11 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Laughing Laughing Laughing , ik heb Jos wel al zover dat hij mee gaat zingen met kinderliedjes als ik het hem voordoe. Het is te zeggen, ik krijg er hem wel gek mee en dan doet ie mee met zijn " woewoewoewoe" met intonatie, lollig is dat en heb er filmpjes van maar moet mijn programma nog correct zetten om ze erop te zetten (pc helemaal leeggemaakt en is nu bijna helemaal terug in orde)

Dan gaat ie zingen en dansen soms, dat wel maar hij kan echt zo "dwaas" naar me kijken als ik me dan eens laat gaan op zo'n liedje en dan heb ik zo iets van "oké, meneer kan het beter en mams gaat erover" Embarassed Laughing Laughing Laughing

Ik zal zijn zangtalenten binnenkort weer eens laten horen in ons dagboek.
Bericht Vrijdag 12 Maart 2010 11:16 am
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Ik kijk er al naar uit Ja
Bericht Vrijdag 12 Maart 2010 12:23 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wie heeft nu van wie het huppen geleerd Mr. Green
Leuk om je ook eens te zien - aangenaam kennis te maken Veertje

Als je dit soort filmpjes ziet dan smelt je gelijk voor een inka en....het lijkt dan allemaal zo vanzelf te gaan - met de nadruk op lijkt
Geweldig filmpje Veertje
Bericht Vrijdag 12 Maart 2010 5:33 pm

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 13 Februari 2012 7:23 pm
  Berichten van afgelopen: