Dagboek van gebruiker: Shi-NaYne

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Het dagboek van: Shi-NaYne is verwijderd
Start datum: Zondag 13 Januari 2008 11:21 pm
Laatste bewerking: Zondag 18 December 2011 2:15 pm
Dagboek en dit topic zijn 24523 keer bekeken
Waardering     (4 uit 3 waarderingen)

Auteur Onderwerp
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Babe, wat een waterplezier Yeah! Yeah! Yeah! , heerlijk is dat toch hé. Hier zijn ze vandaag ook weer aan de beurt. Het is te zeggen, Jos met de plantenspuit en Fluf gaat onder de douche (Jos HAAT de douche) en eens terug in de kooi gaat Fluf nog ff verder in zijn drinkbak want hij kan het tenslotte beter natuurlijk. Veertje Veertje
Bericht Donderdag 15 April 2010 8:13 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Een van de voordelen van mooi en warm weer Veertje ik rol ze naar buiten, haal de onderbak eruit en sluit de kooi met de bodemrooster, en sproeien naar hartelust Yeah! Yeah! Yeah!

Anders is het ook niet zo handig; ik ben er nog steeds niet aan toegekomen om een goede oplossing voor de badkamer te installeren, dus het is een beetje moeilijk, een hand zitstok vasthouden, tweede hand douchen, plus die halve kilo papegaai wordt best een bagage als je het 10, 20 minuten vast moet houden, laat staan als ze het leuk vinden en van die gekheid uithalen Laughing

Plus, Tas heeft ook een gloeiende rothekel aan de douche dus in de wintermaanden verwaarlozen we die verzorging ook een beetje Embarassed en gebeurt het zeker minder dan ik graag zou hebben.
Bericht Donderdag 15 April 2010 9:29 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahaha, kan me voorstellen dat die halve kilo echt gaat doorwegen ja. Ik heb het voor-nadeel dat Jos hier met de plantenspuit wil gewassen worden op zijn kooi. Dan zorg ik dat zijn speeltjes er uit zijn en sproeien maar. Daarna kooitje afdrogen en klaar, gaaitje gewassen, kooitje gewassen Veertje Veertje
Bericht Vrijdag 16 April 2010 8:30 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Had ik deze pagina toch bijna gemist Embarassed Shocked
Geweldig - douche foto's zijn en blijven mijn favoriete foto's en helemaal als ze zo lekker uit hun dak gaan Hartje
Bericht Woensdag 5 Mei 2010 12:43 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Nu meende ik echt dat je een nieuwe update had. snik snik.
Bericht Dinsdag 20 December 2011 7:55 am
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Sarah Smile

Ja... weinig tijd, veel andere dingen aan mijn hoofd. Jammer dat je geen contact via de mail wil, dat gaat voor mij op het moment iets makkelijker. Je weet dat ik geprobeerd heb Mr. Green

Maar ik hoop dat alles goed gaat met jou en de kids Smile
Bericht Dinsdag 20 December 2011 8:32 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Huh, geen contact via mail willen? Ow maar wacht ff, volgens mij heb je mijn oud adres nog dan. Euh, neem mijn oud adres maar in plaats van euphonynet.be moet je nu telenet.be gebruiken.

Volgens mij zat daar het probleem. Zelf heb ik de meeste mailadressen niet meer na de brand die we gehad hebben en ik de laptop vaarwel moest zeggen. Had die netjes opgeslagen maar ik was alles kwijt blijkbaar.
Bericht Dinsdag 20 December 2011 8:46 am
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Ik heb nog Ann gevraagd om jou te vertellen dat ik je niet kon bereiken (ik kreeg toen inderdaad alle e-mail terug met melding dat je inbox terug is), of jij dus wilde schrijven Smile maar goed, dat soort dingen kunnen gebeuren he. Ben wel blij om te zien dat je nog rondhangt Wink
Bericht Dinsdag 20 December 2011 9:35 am

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... 38, 39, 40
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 8:24 pm
  Berichten van afgelopen: