Dagboek van gebruiker: Sonja

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van Sonja te bekijken (22 pagina's)
Start datum: Maandag 13 Oktober 2008 3:55 pm
Laatste bewerking: Maandag 21 Juni 2010 7:11 am
Dagboek en dit topic zijn 7739 keer bekeken
Waardering     (5 met één waardering)

Auteur Onderwerp
dragonflyer
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

oei oei stelletje verwende gaaitjes dus Nanaaa!
Bericht Woensdag 30 December 2009 8:23 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wow, wat zijn jullie lekker verwend Calimero. Heel veel plezier met jullie nieuwe kooien en speeltjes.
En ook van ons de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar Proost!

Hoe gaat het inmiddels met Soraya?
Bericht Woensdag 30 December 2009 9:54 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sonja
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by esjo
Wow, wat zijn jullie lekker verwend Calimero. Heel veel plezier met jullie nieuwe kooien en speeltjes.
En ook van ons de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar Proost!

Met Soraya gaat het redelijk goed, ze is wel erg mager geworden en erg gestrest geweest door die kap wat zich uit in erg krabben en likken waardoor haar kale buikje helemaal met uitslag zat, ze heeft toen 3 verschillende injecties gehad en eigenlijk moest ze weer een kap op maar dat heb ik geweigerd, je blijft dan in een cirkeltje draaien en daar schiet niemand iets mee op en zij al helemaal niet. Ik kreeg een spray mee en moest dat 2x per dag gebruiken en nu is het rustig. Ze moet nu 8 jan voor controle komen ik hoop de laatte keer.
Bericht Woensdag 30 December 2009 11:05 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sonja
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by dragonflyer
oei oei stelletje verwende gaaitjes dus Nanaaa!

ja goed he dragonflyer groetjes aan chicky van mij Calimero en Rocky
Bericht Woensdag 30 December 2009 11:07 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sonja
quote:

Met Soraya gaat het redelijk goed, ze is wel erg mager geworden en erg gestrest geweest door die kap wat zich uit in erg krabben en likken waardoor haar kale buikje helemaal met uitslag zat, ze heeft toen 3 verschillende injecties gehad en eigenlijk moest ze weer een kap op maar dat heb ik geweigerd, je blijft dan in een cirkeltje draaien en daar schiet niemand iets mee op en zij al helemaal niet. Ik kreeg een spray mee en moest dat 2x per dag gebruiken en nu is het rustig. Ze moet nu 8 jan voor controle komen ik hoop de laatte keer.

Hopelijk inderdaad blijft het rustig en hoef je voorlopig na 8 januari de gang naar de da niet meer te maken.
Succes 8 januari Troosten
Bericht Vrijdag 1 Januari 2010 12:06 pm
Sonja
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
quote:
Originally posted by Sonja
quote:

Hopelijk inderdaad blijft het rustig en hoef je voorlopig na 8 januari de gang naar de da niet meer te maken.
Succes 8 januari Troosten

Ja dat hoop ik ook want het is wel mooi geweest het afgelopen jaar. Lief dat je zo meeleeft Esjo dank je wel.
Nog een heel goed en liefdevol 2010 voor jou en allen die je dierbaar zijn.
Bericht Vrijdag 1 Januari 2010 1:12 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dank je wel Sonja Very Happy
Bericht Maandag 4 Januari 2010 4:14 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hoe is het gegaan afgelopen vrijdag?
Bericht Zondag 10 Januari 2010 1:38 pm
Sonja
Vlieger

Reageer met quote  

Hallo Esjo, het is goedgegaan de d.a. was goed te spreken en Soraya mag nu tot april wegblijven. Ze blijft wel de rest van haar leven 2x per jaar onder controle, want zei de d.a. je weet het nooit met deze dame. Wat wij al dachten en zeiden ze heeft een behoorlijke jas uitgedaan ze is n.l. ruim een kilo afgevallen en dat voor zo'n klein tenger katje. Ze is ook erg aanhalig naar ons toe geworden. Vind ik beslist niet erg hoor hihi. Ik had nog een stukje in mijn dagboek gezet.
Bericht Zondag 10 Januari 2010 2:03 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Super om te horen Veertje Veertje Op zich is dat denk ik ook wel een fijn gevoel om toch elke keer op controle te gaan.
Als ze zo is afgevallen heb je tenminste een goed excuus om haar lekker te verwennen Mr. Green
En leuk dat ze nu zo aanhalig is geworden Very Happy
Zal nu even kijken in je dagboek Very Happy
Bericht Zondag 10 Januari 2010 2:10 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik keek vanmiddag eerst op je laatste pagina, vandaar dat ik het stukje nog niet gevonden had en dat terwijl er toch duidelijk Calimero stond bij die pagina en een pagina verder Soraya Stom! Stom! Stom! Stom!
Ach ja - blond....je doet er niets aan Mr. Green

Maar al met al goed nieuws Veertje
Bericht Zondag 10 Januari 2010 2:13 pm
Sonja
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Ik keek vanmiddag eerst op je laatste pagina, vandaar dat ik het stukje nog niet gevonden had en dat terwijl er toch duidelijk Calimero stond bij die pagina en een pagina verder Soraya Stom! Stom! Stom! Stom!
Ach ja - blond....je doet er niets aan Mr. Green

Maar al met al goed nieuws Veertje

Dat zijn jouw woorden hoor Laughing Ik gooi het altijd op leeftijd hihihi want blond kan ik niet zeggen, eerder grijs
Bericht Zondag 10 Januari 2010 2:24 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Mr. Green Mr. Green Mr. Green
Bericht Zondag 10 Januari 2010 2:31 pm
esc_f_ny
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Gelukkig gaat het steeds beter met Soraya! Wat een vechtertje!
Bericht Zondag 10 Januari 2010 6:13 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat een goed nieuws Sonja. Soraya heeft ook veel meegemaakt de laatste maanden, gelukkig mag ze nu ff wegblijven van bij de DA. Zal haar goed doen en jullie ook.
Bericht Zondag 10 Januari 2010 7:29 pm

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 12, 13, 14  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 13 Februari 2012 7:01 pm
  Berichten van afgelopen: