Dagboek van gebruiker: Sonja

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van Sonja te bekijken (22 pagina's)
Start datum: Maandag 13 Oktober 2008 3:55 pm
Laatste bewerking: Maandag 21 Juni 2010 7:11 am
Dagboek en dit topic zijn 7740 keer bekeken
Waardering     (5 met één waardering)

Auteur Onderwerp
Sonja
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by esc_f_ny
Gelukkig gaat het steeds beter met Soraya! Wat een vechtertje!

Zeg dat wel dat het gelukkig beter gaat en ja zo klein en iel als ze is het is een grote vechtster. Gelukkig wel was ze dat niet geweest dan had ze het niet gered zei de d.a. Dank je wel voor je medeleven erg lief.
Bericht Maandag 11 Januari 2010 9:11 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sonja
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah
Wat een goed nieuws Sonja. Soraya heeft ook veel meegemaakt de laatste maanden, gelukkig mag ze nu ff wegblijven van bij de DA. Zal haar goed doen en jullie ook.

Ja Sarah we zijn heel blij dat we nu tot april weg mogen blijven. Trouwens de d.a. ook. Die zei ik hoop jullie niet eerder dan april te zien, maar blijf haar in de gaten houden want bij deze dame weet je het nooit. Die d.a. is echt een schat zeker voor Soraya, als ze haar uit de bench haalt knuffelt ze altijd even met haar, moet Soraya niets van hebben hihihi. Ze sprong vrijdag zelfs voor het eerst van de tafel af dat had ze nog nooit gedaan.
Bericht Maandag 11 Januari 2010 9:15 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

hahaha, die Soraya, die had gedacht "hou je knuffel maar, ik weet wel dat het daar niet zal bij blijven", de slimmerd.
Bericht Maandag 11 Januari 2010 9:20 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sonja
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
hahaha, die Soraya, die had gedacht "hou je knuffel maar, ik weet wel dat het daar niet zal bij blijven", de slimmerd.

Ja dat denk ik ook, want de eerste paar keren spinde ze ook heel hard, maar dat doet ze helemaal niet meer, ze kijkt ook echt zo van jou vind ik helemaal niet aardig hihihi.
Bericht Maandag 11 Januari 2010 10:28 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Laughing Laughing
Bericht Dinsdag 12 Januari 2010 9:17 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esc_f_ny
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sonja
quote:
Originally posted by esc_f_ny
Gelukkig gaat het steeds beter met Soraya! Wat een vechtertje!

Zeg dat wel dat het gelukkig beter gaat en ja zo klein en iel als ze is het is een grote vechtster. Gelukkig wel was ze dat niet geweest dan had ze het niet gered zei de d.a. Dank je wel voor je medeleven erg lief.

Graag gedaan. Very Happy
Je kent ons toch op Fluffies. Vrienden
Bericht Dinsdag 12 Januari 2010 12:05 pm
Sonja
Vlieger

Reageer met quote  

Ja dat weet ik wel, maar daarom vind ik het wel lief.
Bericht Dinsdag 12 Januari 2010 12:51 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Rocky, wat ben jij een kleine pitbull zeg. Niet lief voor mams is dat hoor maar hihihihi, wel leuk voor je, kan ik me voorstellen, al mag het eigenlijk niet hé. Nee! Nee!

Calimero is toch nog altijd heel lief lees ik, goed hoor. straks mogen jullie weer heerlijk gaan varen, kijken jullie vast al naar uit. Veertje
Bericht Maandag 15 Maart 2010 9:28 am
Sonja
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Rocky, wat ben jij een kleine pitbull zeg. Niet lief voor mams is dat hoor maar hihihihi, wel leuk voor je, kan ik me voorstellen, al mag het eigenlijk niet hé. Nee! Nee!

Calimero is toch nog altijd heel lief lees ik, goed hoor. straks mogen jullie weer heerlijk gaan varen, kijken jullie vast al naar uit. Veertje

Ja Calimero is in derdaad nog steeds erg lief. We kijken er inderdaad al naar uit om weer te gaan varen. Zaterdag hebben we de boot omgevaren naar onze nieuwe plek.
Bericht Maandag 15 Maart 2010 11:22 am
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Lekker dat ze zich zo goed vermaken. Ik geloof zeker dat het schrikken was dat Calimero tegen het raam vloog. Pfff...gelukkig goed afgelopen maar inderdaad, tijd voor de kapper Ja
Bericht Zaterdag 20 Maart 2010 8:07 pm
Assie
Vlieger

Reageer met quote  

hahahaah zo herkenbaar he Nanaaa!
Bericht Donderdag 22 April 2010 10:45 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe kooi Rocky. ja, nieuw kan best eng zijn hé maar je went snel merk ik dus veel plezier zou ik zeggen. Ik ga snel foto kijken, ben reuzebenieuwd Veertje
Bericht Maandag 21 Juni 2010 8:34 am
Sonja
Vlieger

Reageer met quote  

Dank je wel Sarah, volgens mij is het er echt blij mee.
Bericht Maandag 21 Juni 2010 9:12 am

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 13 Februari 2012 7:02 pm
  Berichten van afgelopen: