|
|
|
| Klik hier om het dagboek van Sonja te bekijken (22 pagina's) |
| Start datum: Maandag 13 Oktober 2008 3:55 pm |
| Laatste bewerking: Maandag 21 Juni 2010 7:11 am |
| Dagboek en dit topic zijn 7738 keer bekeken |
| Waardering |
|
(5 met één waardering)
|
|
Sonja
Vlieger
In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.
Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.
Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!! |
Maandag 21 Juni 2010 7:11 am |
|
|
Sue
Moderator

|
Heel veel sterkte en beterschap met/voor Soraya! |
Donderdag 27 November 2008 2:42 pm |
|
|
Sonja
Vlieger
quote:
Originally posted by Sue
Heel veel sterkte en beterschap met/voor Soraya!
Dank je wel. Het is heel spannend als alles goed gaat mag ik haar tussen 17.00 en 17.30 uur weer ophalen. |
Donderdag 27 November 2008 2:50 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Hoe is het vandaag met haar?  |
Zaterdag 29 November 2008 10:48 am |
|
|
Sonja
Vlieger
Hallo Sue,
Kon gisteren niet op mijn pc vandaar dat ik nu pas reageer, sorry.
Ja het gaat gelukkig steeds beter met Soraya.
Ze heeft een litteken van haar voorpootoksel tot in haar lies.
Ze springt alweer op schoot en op de stoelen/tafel/vesterbank dus het gaat de goede kant op.
8 dec. moet ze voor controle naar de dierenarts en dan in januari moet de rechterkant eruit.
Dan wordt ze 's morgens al geholpen omdat ze zo lang blijft slapen.
De dierenarts is echt super hoor.
Groetjes Sonja |
Zondag 30 November 2008 11:32 am |
|
|
Fellow
Fladderaar
Dag Sonja, jij schrijft ook leuk jouw verhaaltjes alleen heb ik geen foto's kunnen bekijken, zitten ze soms op een andere site?
Groetjes, Fellow/Chico  |
Woensdag 3 December 2008 1:40 pm |
|
|
|
|
Sonja
Vlieger
Dank je wel, ik probeer het zo leuk mogelijk te doen.
De foto's staan in mijn fotoalbum, kijk daar maar eens als je zin en tijd hebt. |
Woensdag 3 December 2008 1:52 pm |
|
|
Fellow
Fladderaar
Dag Sonja, ik ga zeer zeker jouw foto's bekijken. Ik was eventjes in de kitchen bezig want wij gaan spruitjes op z'n belgisch recept vanavond eten ... Vrouwtje is eventjes naar de hond van haar dochter - uitlaatservice - en dan zorg ik voor het avondeten.  |
Woensdag 3 December 2008 1:58 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Acha, spruitjes op Belgische wijze, mmmmmmmmm lekker. daar kunnen wij belgjes wat van hé van die spruitjes, hihihih, kon ik toch niet laten liggen hé.  |
Donderdag 4 December 2008 8:48 pm |
|
|
|
|
Fellow
Fladderaar
|
|
|
Dag lieve Sarah, sorry van het laat reageren maar ik was fftjes mijn mijn manneke aan het kroelen op de bank. Toen ik vanavond na mijn werk thuis kwam merkte ik dat er wat aan de hand was. Maar ik kon toen nog niet merken wat er was gebeurd. Maar eventjes later kreeg hij van mij zijn drie spuitjes pap ... en ik zag een donker nageltje dat eigenlijk wit moest zijn. Ik maakte mijn vinger nat en ging over dat nageltje heen ... Het smaakte naar bloed. Aangezien het mijn manneke is ben ik niet vies van hem dus ... vrouwtje erbij geroepen en gevraagd wat er geburd was? Zij kon zich niet herinneren dat Chico iets was overkomen. Maar ik moet je wel vertellen dat is ook af en toe een wilde bras in zijn villa ... Hij gaat dan zo tekeer met zijn wandelingen ... Enfin, ik heb hem zojuist na 3 kwartier lekker gekroeld, hij geeft me al kusjes en ik mag echt allesbij hem EN hij doet geen kakka bij me op de schoot! GEWELDIG TOCH!!! Het is ECHT EEN SCHATJE VAN EEN GAAI!!! Hoe langer ik hem heb hoe meer ik met hem kan doen. Hij vind het practig als ik hem kusjes op zijn koppie geef ............. Ik kan ECHT niet meer zonder hem!!! Dit was het eventjes voor het moment, voor straks slaap lekker en voor morgen weer GEZOND op!!!  |
Donderdag 4 December 2008 9:44 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Hoi Fellow, ik hoop dat het niet ernstig is aan zijn nageltje. ff in het oog houden dat het niet gaat ontsteken of zo, voor de rest zijn het inderdaad vaak wildebrassen die zich al eens bezeren, vaak zonder veel erg maar wanneer ze gebloed hebben is het gewoon goed in het oog houden dat het niet ontsteekt en dat hij zijn pootje goed gebruikt. Maar, dat merk je snel genoeg hoor mocht er meer aan de hand zijn met zijn pootje. Geen erg trouwens dat je niet direct reageert, je kan niet altijd aan de pc zijn, hier is dat ook zo.
Vele groetjes van ons en tot gauw |
Vrijdag 5 December 2008 10:09 am |
|
|
Fellow
Fladderaar
|
|
|
Dag Sarah, dank voor je bericht. Ik heb hedenochtend gelijk weer eventjes gekeken maar het ziet er goed uit. Hij gebruikt volop zijn pootje en heeft er geen last van. GELUKKIG Hij is af en toe een echte wildebras hoe hij dan door zijn villa tekeer gaat. Volgens mij loopt hij vaak een "verwonding" op tijdens het graven in de hoek(en) van zijn villa op het looprooster. Ik probeer hem dat een beetje af te leren door FOEI te zeggen. Volgens mij als hij in de hoek(en) en het graven is vraagt hij om aandacht? Maar daar wil ik ook niet steeds direct op reageren want dan word het een spelletje en hij weet dan als hij dat doet dat ik dan naar hem toekom ... Weet je, hij is zo ontzettend bijdehand! Maar dat kroelen van gisterenavond op de bank dat vind hij geweldig want het ene vvvvvvvv-geluid na het ander kwam ten gehore. DUS, hij had het naar zijn zin. Wat hij ook fijn vind, is dat je hem helemaal tegen je aanhoud en dan kusjes op zijn koppie geeft ... Leuk he! Ik ga vanmiddag weer van 13:00 tot 20:00 uur werken. |
Vrijdag 5 December 2008 10:44 am |
|
|
|
|
Fellow
Fladderaar
Sarah, ik kom nog eventjes terug op mijn eerdere mail(s). Ik heb zojuist enkele close-up foto's van Chico bekeken en ik ontdekte dat zijn nageltje donker is in plaats van wit. GELUKKIG! Ik dacht eerst dat het nageltje wit was, maar ik heb me vergist. Dus er is niets aan de hand betreffend de kleur. We hoeven ons dus niet ongerust te maken.
Kijk dat is nou het voordeel als je foto's maakt want dan heb je vergelijkingsmateriaal
Tijdens het schrijven van deze mail heeft Chico weer zijn kletsuurtje en heeft weer de nodige "praatjes" en fluitgeluiden. Hij kan me niet zien want mijn pc staat in een andere kamer maar ik hoor hem wel.
Groetjes en tot later mails ...  |
Vrijdag 5 December 2008 11:06 am |
|
|
Sonja
Vlieger
Hallo Sue,
Even een berichtje over Soraya.
Zij is vanmiddag met spoed weer geopereerd nu aan de andere kant.
Alleen is er nu maar één hele grote bult (tumor) weggehaald. Die was in een paar dagen zo gegroeid dat de DA ervan schrok.
Ze is nu nog in de kliniek, waarschijnlijk als alles goed gaat mag ze morgen weer opgehaald worden. De DA was niet erg positief ook na de operatie ziet dus het is op dit moment echt ons zorgenkindje.
Groeten,
Sonja |
Vrijdag 5 December 2008 6:51 pm |
|
|
Fellow
Fladderaar
Dag lieve Sonja,
Het is nu 22:11 uur als ik het vervelende nieuws over Soraya moet lezen. Wat erg allemaal voor jullie Names ons drietjes uit Spijkenisse heeeeel veeeeel sterkte toegewenst en een zeer SPOEDIG herstel.
Wij leven met jullie mee. |
Vrijdag 5 December 2008 10:14 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina 1, 2, 3 ... 12, 13, 14 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 13 Februari 2012 6:38 pm
|
|
|
|