Dagboek van gebruiker: Spetter

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van Spetter te bekijken (49 pagina's)
Start datum: Zondag 9 Augustus 2009 12:14 pm
Laatste bewerking: Vrijdag 9 Juli 2010 3:02 pm
Dagboek en dit topic zijn 27412 keer bekeken
Waardering     (3.75 uit 4 waarderingen)

Auteur Onderwerp
Spetter
Vlieger

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.

Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.

Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Vrijdag 9 Juli 2010 3:02 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Zo dat zijn ze dan Smile

Maar waaaaaaaaat een schande, zo'n enorme kooi en helemaal leeg zeg je Shocked hoe iemand dat uberhaupt kan volhouden is mij ook een raadsel; ik krijg bij het zien van een niet ingerichte kooi gelijk jeuk aan de vingers Mr. Green

Nu heeft Spettertje in ieder geval een luxe leven, dat is inmiddels duidelijk Cool
Bericht Zondag 9 Augustus 2009 3:11 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Ik kreeg ook meteen jeuk aan mijn vingers. Zijn kooi waarin hij is gekomen was niet zo groot (eerste foto's). Zijn Grand Palace die hij hier heeft gekregen is riant ingericht Very Happy

In zijn andere kooi kon ik alleen kleine speeltjes hangen en dan was het vol (omdat hij nog niet uit zijn kooi gaat). Als ik in zijn pootjes ging staan.............wat zou ik dan willen.............in de eerste plaatst: ruimte en daarna een speeltuin.

Bedankt voor je reactie.
Bericht Zondag 9 Augustus 2009 3:17 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

(Fluistert zowat onhoorbaar) ... zo'n Grand palace vraagt... wat, vraagt, ROEPT! eeeigenlijk om een vriendje Twisted Evil
Bericht Zondag 9 Augustus 2009 3:19 pm
dragonflyer
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

oooooooooooooooooooo shi toch..
eerst ..spetter hoor... Nanaaa!
Maar veel s6 en wat een vooruitgang zeg Veertje
Bericht Zondag 9 Augustus 2009 6:37 pm
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Probeer het te ontkennen Nanaaa!
Bericht Zondag 9 Augustus 2009 6:42 pm
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Hihi, wat een herkenbaar verhaal! Toen ik Gogo overnam zat hij ook in een kooi die niet super was met maar 1 zitstok en 1 speeltje (rubberenpoppetje van het kind van zijn vorige eigenaar) waar hij niets mee deed. De dag erna hing zijn kooi vol met nieuwe leuke speeltjes en kort daarop heeft hij zijn nieuwe kooi gehad!
Bericht Zondag 9 Augustus 2009 7:23 pm
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Hah... uh, ik zou me bijna schamen voor de mazzel die ik gehad heb met Yingwi, blijkt maar keer op keer. Die kwam bewapend met een Penthouse (DV) en twee grote zakken aan speelgoed en accessoires Ooops
Bericht Zondag 9 Augustus 2009 7:54 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Een hele leuke pagina. dat mandje, leuk leuk leuk en fijn dat Spetter daar zoveel plezier aan heeft. Het laat in elk geval zien hoeveel nieuwsgierigheid hij in zich heeft. Een prachtige kooi, kan niet missen. Misschien nog een schommel en volgens mij is Spetter de koning in die villa.

Het is hoe dan ook een wereld die opengaat voor Spetter, dat kan gewoon niet anders, mijn respect is enorm. Veertje
Bericht Zondag 9 Augustus 2009 8:52 pm
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Schommels zijn ook al in huis. Ik heb me suf gekocht aan speeltjes voor deze grote kooi om te wisselen. Elke week als ik de huiskamer poets op vrijdag...............krijgt de speeltuin ook een face-lift Yeah! En de spullen die ik heb gevonden in de kringloop Hartje

Jaaaaaa...........een vriendje Wink Wie weet met de tijd. Ik ga er niet naar op zoek, ga eerst met Spetter mijn draai vinden en ik vertrouw op wat nog komen gaat (zal wel een 2e gaai worden). Ik mis Dennis nog best veel, zolang dat gemis er is wil ik het niet opvullen met een andere gaai. Zoals Dennis is er maar één Hartje , en dat geldt natuurlijk voor alle gaaitjes.

Bedankt voor jullie enthousiaste lieve reacties. Er ligt nog een hele kluif dagboeken te wachten op me om te worden doorgelezen. Voorlopig ben ik nog beizge zoete meid.
Bericht Maandag 10 Augustus 2009 8:28 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahahhhaa, als je de dagboeken allemaal gaat lezen, pagina per pagina dan geef ik je de tip om er bij mij de pagina's met filmpjes waar Jos (ons grijsje) praat wat overslaat, daar heb ik er namelijk nogal heel veel van en denk dat je die grijze duif van me niet meer kan horen achteraf Laughing Laughing
Bericht Maandag 10 Augustus 2009 10:01 am
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Very Happy Een goed voorbeeld voor Spetter.......... Very Happy
Dennis was ook een waterval met zinnen en woorden..................en dat mis ik zo. Dus reden te meer om je filmpjes te kijken en te genieten, zeker ook met tranen (gemis Dennis).

Ben maar meteen in de telefoon gaan hangen en ik ga morgenvroeg op visite bij Dennis. Ik ben stapel op die grijze jongen Hartje , en nu op zoek naar je filmpjes.
Bericht Maandag 10 Augustus 2009 5:22 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ow, ik hoop wel dat Jos je niet teveel tranen bezorgd en als er tranen zijn, dat het er dan mogen zijn van geluk, geluk omdat je die lieve Dennis hebt leren kennen.
Bericht Maandag 10 Augustus 2009 7:19 pm
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Spetter
Jaaaaaa...........een vriendje Wink Wie weet met de tijd. Ik ga er niet naar op zoek, ga eerst met Spetter mijn draai vinden en ik vertrouw op wat nog komen gaat (zal wel een 2e gaai worden).

Gelijk heb je hootr Ja eerst wat stabiliseren en wennen aan elkaar & de situatie... ze hebben ieder zo veel en zo verschillende persoonlijkheid; er valt zo veel te ontdekken en leren van elkaar... ik wil mezelf niet tekort doen door te snel nieuwe aanwinsten zoeken voor ik goed uitgebreid aandacht heb kunnen geven aan wat ik in huis heb.

& Als je hem goed kent en hij jou, is het misschien ook makkelijker om er eentje bij te nemen, omdat je beter kan inschatten wat je kan verwachten, en meer inzicht hebt op zijn reacties en gedrag.

Haha, ik wordt helemaal enthousiast hier bij het lezen van jouw berichten... nogmaals, we weten allemaal dat er meer wegen naar Rome leiden Wink en dat ieder een eigen weg moet vinden met zijn vliegtuigjes, maar ik moet zeggen dat jouw opvattingen heel dicht bij mijn hart liggen Cool
Bericht Maandag 10 Augustus 2009 9:31 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Spetter heeft het fantastisch getroffen. Een heerlijk bed en een fantastische kooi. hoewel kooi mag je dat niet eens meer noemen - een Paleis Very Happy
Bericht Dinsdag 11 Augustus 2009 9:52 am

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2, 3 ... 19, 20, 21  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 20 April 2014 9:37 am
  Berichten van afgelopen: