In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.
Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.
Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
quote:Originally posted by Wil
Wat gezellig al die verschillende vogels. En mooie kooi hebben ze hoor, is de King he?
Maar wat sneu van die jonge BB, wat was er gebeurd joh?
Het is zeker gezellig ( soms te gezellig) en dat is inderdaad de kooi King.
Het jonge bb was me eerste vogel. Vond het leuk zo een kleine papegaai, maar wist niet echt waar ik een vogel kon halen. Heb hem toen gekregen van me viend die had hem gekocht bij Dennis. Helaas had ik al veel verhalen over hem gehoord en liet me bbtje onderzoeken. Toen kwam er uit dat hij een lever en een darm aandoening heeft. En dat hij binnen een week over zou zijn. Dus dat is wat er is gebeurd. Ik heb nu een ander bbtje die is 3 jaar. Wil binnenkort er nog eentje bij halen.
Zondag 22 Juli 2007 8:22 pm
Fluffy Sue Site Admin
Wat een leuke pagina, gefeliciteerd met je nieuwe kooi! Je vogeltjes vinden het wel wat zo te zien!
Zondag 22 Juli 2007 8:25 pm
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Vrijdag 5 December 2008 12:50 am