In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.
Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.
Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Wat een knappe vogels zeg en wil toch ook even zeggen dat die knappe hond ook wel indruk maakt op mij. Lieve snuitjes hebben die hé.
Groetjes
Woensdag 2 Januari 2008 3:03 pm
Fluffy Sue Site Admin
Wat een lieve foto's zeg. Ik vind het wel meevallen hoor. Ik had het erger verwacht. Het zal denk ik wel snel weer aangroeien als ze van de eitjes af is/ de jongen (?) heeft grootgebracht.
Zonder meer leuke foto's. Wat is de kooi trouwens mooi en leuk weggewerkt. Op zich vind ik Charlie er ook best goed uit zien. Al zien we geen foto's van de borst en daar zal ze wel het meeste geplukt hebben. Hopelijk komt ze verder tot rust nu ze haar eerste eitjes heeft kunnen leggen.
ja klopt haar borst is echt kaal zit niet eens meer een donsje op.en onder haar vleugels is ze ook kaal.
maar we hopen dat ze er straks weer net zo mooi uit komt te zien als dat ze van de zomer was.
groetjes leonie
Donderdag 3 Januari 2008 10:30 am
Fluffy Sue Site Admin
Ohhh oké.. Het is niet te zien hoor. Veren groeien echt heel snel weer aan hoor. Iago had ook een tijdje een kaal plekje. (Wheezy had aan z'n hoofdveren getrokken) Het was zo aangegroeid!
Vrijdag 4 Januari 2008 7:31 pm
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Vrijdag 5 December 2008 1:43 am