|
|
|
| Klik hier om het dagboek van stephen te bekijken (15 pagina's) |
| Start datum: Vrijdag 17 Augustus 2007 3:10 pm |
| Laatste bewerking: Maandag 9 Augustus 2010 12:26 pm |
| Dagboek en dit topic zijn 9365 keer bekeken |
| Waardering |
|
(4.5 uit 4 waarderingen)
|
|
esjo
Moderator

Jammer dat dit nestje niets geworden is
Wie weet de volgende keer. Sterkte hoor  |
Maandag 10 Mei 2010 3:35 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

|
|
|
Stephen,
Van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag
Ik zat met tranen in mijn ogen je verhaal te lezen, wat een cadeau zeg. niet enkel voor jou maar ook voor Clinton, zijn nieuwe en goede leven kan beginnen. Veel geduld en dat komt goed, paarden zijn dankbare dieren die je beste vriend worden (weet ik nog van toen ik ging paardrijden)
Daar was een echt manège paard die te lui was volgens de eigenaars om ook maar te lopen. Ik mocht met hem rijden omdat hij zo zacht van karakter was en zoals je vast weet worden manège-paarden niet echt als de beste verzorgd. Ik ging Bento elke dag borstelen, bracht wortels mee, verwende hem met knuffels en ja hoor, onze band werd groot. Heb mijn allereerste jumping trouwens ook gewonnen met Bento (waarvan iedereen mij uitlachte dat ik die luie knol wou om te jumpen) Had hem netjes gewassen, geborsteld de dag ervoor en de dag zelf helemaal in zijn plunje gezet, manen netjes in vlechtjes, staart mooi geknipt en benen ingewikkeld. Hij zag er stralend uit. Wij wonnen samen die eerste plaats, volledig foutloos parcours en snelste tijd. Ik zit nog te janken als ik het typ want kort daarna werd hij verkocht. Ik mis hem nog steeds maar ik weet dat hij het beter had waar hij naartoe ging.
Zo zie je maar, het kunnen echt je beste vrienden worden en dat zal bij jou en Clinton ook lukken.
Sorry voor het lange verhaal hoor.  |
Maandag 9 Augustus 2010 12:36 pm |
|
|
esjo
Moderator

Wow, wat een fantastisch kado. Clinton is voor jou een mooi kado maar zekers te weten dat jij voor Clinton een prachtig mooi kado bent.
Heel veel plezier saampjes.
Ook nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag  |
Maandag 9 Augustus 2010 12:41 pm |
|
|
|
|
stephen
Ervaren vlieger
ja het zijn prachtdieren. Goed dat hij nu bij mij is, ik heb ondertussen al veel cursusen natuurlijk paardrijden gehad zodat ik zo wat paardentaal kan spreken waardoor hij heel op rijn gemak staat als ik langskom en je ziet dat hij geniet want toen ik gisteren zijn hoeven deed wreef ik hem de ganse tijd op zijn flank. Ik deed verder met zijn hoeven, nog steeds wrijvend, en toen voelde ik opeens dat hij begon te leunen, hij was gewoon ik slaap gevallen tegen mij doordat hij zo ontspannen was dus er is zeker nog veel uit te halen  |
Maandag 9 Augustus 2010 12:45 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Ow, dat is een heerlijk gevoel. Doe zo verder hoor, je gaat er zeker nog veel plezier aan hebben.  |
Maandag 9 Augustus 2010 12:46 pm |
|
|
|
|
dragonflyer
Ervaren vlieger
woei wat een prachtig verjaarskado..
en je oomm heeft geweten dat er nog wat uit te halen viel dat kan niet anders..
met geduld kom je een heel eind..
en je bent nu al ver begrijp ik..
je hebt straks het beste paard van stal hoor.. dat weet ik zeker..  |
Woensdag 11 Augustus 2010 12:30 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 8:30 pm
|
|