Dagboek van gebruiker: sweetdreams

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van sweetdreams te bekijken (2 pagina's)
Start datum: Maandag 10 December 2007 9:38 pm
Laatste bewerking: Woensdag 12 December 2007 11:45 pm
Dagboek en dit topic zijn 1062 keer bekeken
Waardering     (4.5 uit 2 waarderingen)

Auteur Onderwerp
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ja, da's jammer he.. Sad De eerste tijd kunnen ze zich toch verstoppen bij mams? Die neemt ze toch in haar bek?
Bericht Vrijdag 14 December 2007 10:59 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
sweetdreams
Eitje

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
Ja, da's jammer he.. Sad De eerste tijd kunnen ze zich toch verstoppen bij mams? Die neemt ze toch in haar bek?
ja dat klopt ziet er heel leuk uit zie je allemaal oogjes in de bek Laughing Laughing Laughing
Bericht Vrijdag 14 December 2007 7:41 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
sweetdreams
Eitje

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by sweetdreams
quote:
Originally posted by Sue
ja dat klopt ziet er heel leuk uit zie je allemaal oogjes in de bek Laughing Laughing Laughing
ik heb een vraag weet niet of het wat betekend , maar waarom kotst mijn ara steeds over me heen en dan doet ie heel gek met zijn hoofd langs me heen????????kan iemand me helpen
Bericht Vrijdag 14 December 2007 9:26 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Leuk is dat he, die oogjes! Laughing En als ze bang zijn, snel weer bij mams in de bek. Laughing

Hoe kotst hij? Doet hij echt moeite? Doet hij het vooral als je lief praat? Als hij bij je zit? Of ook als hij in de kooi zit? Als hij het ook doet als hij in de kooi zit zou ik even naar een vogelarts gaan.
Bericht Zaterdag 15 December 2007 12:16 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
sweetdreams
Eitje

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
Leuk is dat he, die oogjes! Laughing En als ze bang zijn, snel weer bij mams in de bek. Laughing

Hoe kotst hij? Doet hij echt moeite? Doet hij het vooral als je lief praat? Als hij bij je zit? Of ook als hij in de kooi zit? Als hij het ook doet als hij in de kooi zit zou ik even naar een vogelarts gaan.
nee hij doet het alleen als hij bij mij zit en ik ben met hem aan het spelen of aan het knuffelen
Bericht Zaterdag 15 December 2007 10:37 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ohhh aha. Probeer even iets minder met hem te knuffelen. En als hij gaat overgeven, probeer hem af te leiden. Als hij zich af laat leiden, en hij doet iets goed, prijs 'm dan maar..
Dit is een teken van genegenheid.. Embarassed
Bericht Zondag 16 December 2007 10:56 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hoe gaat het nu met jullie?
Bericht Zondag 19 Juli 2009 8:27 am

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 8:35 pm
  Berichten van afgelopen: