In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.
Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.
Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
quote:Originally posted by Fluffy Sue
Leuk om de hele familie te zien! Wat een beauty van een ara zeg.. Hij of zij kijkt ook heel schattig met die donkerdere oogjes.
thnx het zijn ook hele lieve schatten allemaal
Maandag 10 December 2007 11:00 pm
Fluffy Sue Site Admin
Ik meen dat ik in een ander topic had geklaagd dat ik nog geen foto's had ontvangen.
Negeer dat berichtje maar.
Ahhh fijn! Meer foto's van Shorty.
Ik zag trouwens achter Shorty je aquarium maar kon 'm jammergenoeg niet goed zien..
komt er morgenvroeg op vanavond geen zin meer morgenvroeg de malawi cyclide
Ahhh fijn! Meer foto's van Shorty.
Ik zag trouwens achter Shorty je aquarium maar kon 'm jammergenoeg niet goed zien..
komt er morgenvroeg op vanavond geen zin meer morgenvroeg de malawi cyclide
heb ff speciaal voor je de lampen aan gezet en een filmpje voor je gemaakt dit zijn niet alle soorten die ik heb dit zijn er een paar
Woensdag 12 December 2007 11:29 pm
Fluffy Sue Site Admin
Bedankt voor die filmpjes! Wat kan Shorty heerlijk onnozel kijken. Scuttle reageerde trouwens op Shorty's "Kraaaaa"
Wat een schitterende cichliden heb je! Heb je wel eens jonge visjes?
Bedankt voor die filmpjes! Wat kan Shorty heerlijk onnozel kijken. Scuttle reageerde trouwens op Shorty's "Kraaaaa"
Wat een schitterende cichliden heb je! Heb je wel eens jonge visjes?
ja we hebben heel vaak jongen vissen er zitten er nu ook heel wat in maar die verstoppen zich heel vaak anders worden ze opgegeten
Donderdag 13 December 2007 1:41 pm
Fladder naar forum:
Ga naar Pagina 1, 2Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Vrijdag 5 December 2008 1:30 am