Dagboek van gebruiker: TaraDW

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van TaraDW te bekijken (12 pagina's)
Start datum: Dinsdag 5 Februari 2008 11:31 pm
Laatste bewerking: Donderdag 23 Oktober 2008 8:08 pm
Dagboek en dit topic zijn 7049 keer bekeken
Waardering     (5 uit 2 waarderingen)

Auteur Onderwerp
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Whahahahaha, was het zo erg zaterdag? Hahaha, misschien heb ik hem verkeerde signalen doorgestuurd. Twisted Evil Laughing
Bericht Maandag 6 Oktober 2008 7:39 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
TaraDW
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah
Whahahahaha, was het zo erg zaterdag? Hahaha, misschien heb ik hem verkeerde signalen doorgestuurd. Twisted Evil Laughing

Was het maar énkel zaterdag, maar het is eerder SINDS zaterdag Shocked
Je zou hem moeten zien als ie los zit, hij weet het al overal te vinden, van zijn standaard naar mijn bed, op mijn bed vliegoefeningen (wat hem toch niet lukt ::: WATJE! Laughing )

't Is zo'n deugnietje Laughing

Groetjes, Tara
Bericht Maandag 6 Oktober 2008 10:06 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Jajaja, was enkel zaterdag. De gaaien zijn dan thuis en dan gaan we niet langer als 1 dag. Zware dag is dat dan wel maar enfin, kan mijn gaaien niet langer missen, is al moeilijk genoeg zo. Laughing
Moet een mobilhome kopen, de honden mee, de gaaien mee. Dan kunnen de gaaien in de mobilhome blijven want mijn zus heeft een parkiet en is niet getest dus ga mijn gaaien zeker niet meenemen daar in huis Embarassed . En ook, Jos is te stressy om zo mee te nemen zonder zijn eigen kooi, daar heeft hij geen plezier aan om de hele dag in een andere kooi te moeten, lukt niet. Dan maar beter niet dan hem stress te bezorgen. Hij zit nochtans graag in de auto maar dan is hij ginder niet in zijn kooi en dan is het mis en gaat hij de hele dag trillen en bijten, dat is ook niet de oplossing. Fluf is geen probleem maar dan laat ik ze liever samenzitten, is te lang en dan ben ik gerust dat Jos nu niet meer alleen zit. Laughing
Bericht Maandag 6 Oktober 2008 10:10 am
TaraDW
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Groot gelijk heb je!
Zou mijn schatjes ook niet lang alleen willen laten Very Happy

Nou eh.... Wanneer ga je eens kijken voor een mobile home Razz Laughing
Bericht Maandag 6 Oktober 2008 10:12 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Kijken doe ik er dikwijls naar maar dat zit er niet in vrees ik. Die dingen zijn duur zeg Shocked en dan wil ik er natuurlijk een hele mooie en grote Laughing Laughing Laughing
Bericht Maandag 6 Oktober 2008 10:15 am
TaraDW
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah
Kijken doe ik er dikwijls naar maar dat zit er niet in vrees ik. Die dingen zijn duur zeg Shocked en dan wil ik er natuurlijk een hele mooie en grote Laughing Laughing Laughing

Hahaha ja want je weet nooit zeker of er plaats genoeg zou zijn hé, wie weet komt er nog een gaai bij en dan mag je gelijk een nieuwe halen Laughing
Bericht Maandag 6 Oktober 2008 10:18 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

WOW, nu ff niet dank je. Al is het altijd moeilijk om nee te zeggen natuurlijk. Pffff, kan moeilijk nee zeggen tegen dieren. Stom! Stom!
Bericht Maandag 6 Oktober 2008 10:35 am
gitties
Kuikentje

Reageer met quote  

hahaha echt leuk met cowboyhoedje op Very Happy
Bericht Dinsdag 7 Oktober 2008 7:34 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Zozo, die fruitpap ging er lekker in zo te zien. Wat is Cali echt al groot aan het worden hé. Hmm, die kleine smurf is er al helemaal uit nu. Laughing Laughing Laughing
Bericht Vrijdag 10 Oktober 2008 8:54 am
TaraDW
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Hoiii,

ja hij wordt lekker groot idd! Ben er echt blij om hoor Laughing
Het is wel een deugniet, hij is de braafsten van de drie tegenover mensen natuurlijk, maar tegenover de andere twee gaaien... Hij lokt het zelf uit, en als Luck of Kattoo dan eens zou durven waarschuwen, gaat ie vlug achteruit en doet ie alsof ie zo erg schrikt zodat je zou medelijden krijgen met hem Laughing

Wat zijn ze toch vreemd Hartje
Bericht Vrijdag 10 Oktober 2008 10:14 am
TaraDW
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

HA HA!

Morgen begin ik met de volière te renoveren, eerst helemaal schoonmaken en ontsmetten, en dan zie ik wel wat ik allemaal doe!

Ik ben dus van plan er een koppel gaaien in te stoppen... Nu ik twijfel nog, ofwel Rosé kaketoes ofwel Edelpapegaaien.......... Ik zal er nog 'ns een nachtje over slapen! Bij Edels zie je natuurlijk heel makkelijk wat het geslacht is..... 't Is niet gemakkelijk haha!

Groetjes, Tara
Bericht Vrijdag 10 Oktober 2008 9:43 pm
TaraDW
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Pffff

Morgen naar de DA met pluimen van alledrie om ze dus te laten sexen, maar wat ik dus nog moet doen, zijn die pluimpjes trekken..... Probleem? Ja heb daar niet zoveel zin in om dat te doen, straks denken m'n schatjes dat ik hun pijn wil doen Sad

Aan de goede kant, zal ik dus gauw weten wat Kattoo, Lucky én Cali hun geslachten zijn! Ben ik wel blij om natuurlijk!

Groetjes, Tara
Bericht Zondag 12 Oktober 2008 9:38 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Schitterende pagina's! Ik had ze nog niet gezien. Embarassed Cali wordt echt een hele mooie ara. Hij wandelt vol zelfvertrouwen over het bed. Heeft dat nog 'ongelukjes' opgeleverd? Laughing Laughing

Die pap gaat er wel in zo te zien! Lekker met z'n allen aan de lepel. Laughing
Bericht Maandag 13 Oktober 2008 8:53 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hey Cali,

Jaja, je bent mooi daar gaan we inderdaad niet moeilijk over doen want het is gewoon een feit dat je prachtig bent. Laughing Laughing
Maareuh...mag je die tekenmap slopen van mams? Nee! Nee!
Je foto's van je vliegkunsten zijn mega-mooi, zalig gewoon. Veertje Veertje

Hahahaha en zo te zien wou je ook een dolfijntje vangen. Laughing Laughing Laughing Laughing
Bericht Zondag 26 Oktober 2008 10:39 am
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik heb weer eens even een inhaalslag gedaan op je dagboek pagina's. Ik had er enkelen nog niet gezien.
Wat zijn ze gaaf.
Die vlieg foto's van Cali zijn echt gaaf zeg. Dan zie je pas echt hoe imposant ze zijn. Fantastisch.
Goed gedaan Cowboy Cali Veertje Laughing
Bericht Zondag 26 Oktober 2008 11:25 am

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 8:39 pm
  Berichten van afgelopen: