De advertentie van de Huisdiersuper

Dagboek van gebruiker: thary

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van thary te bekijken (2 pagina's)
Start datum: Zaterdag 29 December 2007 2:00 pm
Laatste bewerking: Zondag 30 December 2007 11:34 am
Dagboek en dit topic zijn 741 keer bekeken
Waardering     (5 met één waardering)

Auteur Onderwerp
thary
Eitje

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.

Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.

Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Zondag 30 December 2007 11:34 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
coco&joyce
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

mooie foto's en filmpjes Hartje Veertje
hij zit echt superstrak in zn veren!
Bericht Zaterdag 29 December 2007 2:40 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Wow, wat is ie mooi zeg en wat houdt hij van badderen. Very Happy
Bericht Zaterdag 29 December 2007 3:10 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Wat een leuke filmpjes zeg! Laughing Laughing Hij kan wel genieten van een douche he?
Wat is dat voor geluid?! Shocked Shocked Shocked Maakt hij dat? Het klinkt als.. Tja ik weet eigenlijk niet waarop het lijkt..
Bericht Zaterdag 29 December 2007 8:24 pm
thary
Eitje

Reageer met quote  

Ja hoor , dt geluid is iets wat Thary bijna de ganse dag maakt Sad En soms enkele keren luider dan op het filmpje Wink
Bericht Zaterdag 29 December 2007 9:00 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
coco&joyce
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

poeh daar wordt je niet echt vrolijk van Confused
dit lijkt wel een beetje op wat coco ook doet maar dan wel iets zachter
coco kan wel heel goed blaffen en hard Confused
Bericht Zaterdag 29 December 2007 9:06 pm
thary
Eitje

Reageer met quote  

Knettergek wordt je hier soms , en dan gaat ze niet met een gilletje stoppen . Oh nee hoor , die lieve dame kan het best uuuuuuuuuuuuren volhouden . Evil or Very Mad
Bericht Zaterdag 29 December 2007 9:31 pm
coco&joyce
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

ik weet wat je bedoelt Confused als coco het op zn heupen heeft kan ie ook blijven doorgaan Rolling Eyes
alleen gelukkig heeft ie het niet zo vaak als thary,
Bericht Zaterdag 29 December 2007 9:35 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ohhhhh dat is minder zeg! Shocked Helpt afleiden niet? Dus hard een lade dichtdoen? Of iets keihard laten vallen?
Bericht Zaterdag 29 December 2007 10:07 pm
thary
Eitje

Reageer met quote  

Jullie willen niet weten wat ik al geprobeerd heb . Het probleem is gewoon dat je bij Thary de aandacht niet krijgt die je wilt krijgen .Iets laten vallen , negeren dat ze schreeuwt , naar een andere ruimte gaan of haar verplaatsen ; belonen als ze wel stil is .... ze gaat er zo doorheen Sad Nu probeer ik met haar een time-out te geven als het te erg wordt . Dus effe naar boven in de kooi , in een donkere kamer . Kan ze wat rusten , maar ik maak er niet teveel gebruik van , anders zit ze meer boven dan in de woonkamer . Ze is hier nu 2 jaar en het is nooit anders geweest hoor ! Maar soms zou je willen dat je er nooit was aan begonnen Embarassed Maar gelukkig is dat zo ook weer voorbij dat enge gevoel Smile
Bericht Zaterdag 29 December 2007 10:22 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hmmm werkt dat niet? Wat raar zeg. Embarassed En iets richting haar kooi gooien? (niet richting haar) Ik meen dat ze bij honden een blikje met muntjes ofzo gebruiken: Fisher-nog-wat.
Bericht Zondag 30 December 2007 8:53 am
coco&joyce
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

miss heb je het al geprobeerd maar dit doe ik als coco zo tekeer gaat,
als het negeren niet helpt bij hm dan ga ik vlak naast hm iets doen zonder hem maar oogcontact te geven,dan wordt ie nieuwschierig en komt kijken en houd dan meteen zn snaveltje dicht!en als ie dan stil is beloon ik hm,
met hee die coco kom je ff kijken en dan een lekkere kriebel Very Happy
Bericht Zondag 30 December 2007 11:50 am
thary
Eitje

Reageer met quote  

Bedankt voor de tip , eenvoudig : maar zeker het proberen waard , ga het meteen proberen , want het is weer des duivels vandaag , hahaha .
Bericht Zondag 30 December 2007 12:00 pm
coco&joyce
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

ik hoop dat het werkt!
Bericht Zondag 30 December 2007 12:08 pm
esjo
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Fluffy Sue
Hmmm werkt dat niet? Wat raar zeg. Embarassed En iets richting haar kooi gooien? (niet richting haar) Ik meen dat ze bij honden een blikje met muntjes ofzo gebruiken: Fisher-nog-wat.

fisher disks. Moeten ze wel eerst op geconditioneerd worden. zijn ze gevoelig voor geluid kan het idd. wel een heel goed hulpmiddel zijn.
Het grote voordeel is dat je zelf geen contact maakt met het dier en dat het corrigeren gebeurt op geluid.
Gebruik hier nooit geen sleutels ofzo voor. Dat kan een dier in verwarring brengen omdat sleutels voor meerdere dignen gebruikt worden. Wanneer je dan rammelt met een sleutelbos omdat je bv. weg gaat, denkt het dier dat hij gecorrigeerd wordt met alle gevolgend van dien.
Bericht Zondag 30 December 2007 1:54 pm

Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Vrijdag 5 December 2008 1:33 am
  Berichten van afgelopen: