Dagboek van gebruiker: vlindertje

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van vlindertje te bekijken (27 pagina's)
Start datum: Woensdag 28 Maart 2007 5:25 pm
Laatste bewerking: Maandag 18 Januari 2010 3:06 pm
Dagboek en dit topic zijn 15148 keer bekeken
Waardering     (4.2 uit 5 waarderingen)

Auteur Onderwerp
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Bamboe - helemaal niet eng Very Happy
Wat zijn het toch twee prachtige aga's Hartje
Bericht Zondag 10 Mei 2009 9:36 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat goed dat het dan toch gelukt is, ze moesten dus vooral toch gewoon wennen Veertje
Bericht Maandag 11 Mei 2009 2:02 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Lekkere muzikale gaaitje hoor, hihihi, mooie foto is dat geworden. Hartje

Ze hebben het daar goed samen geloof ik. Ja, dat wieken is natuurlijk altijd ff pijnlijk maar zoals je zegt, ze krijgen er veel voor terug en straks kunnen ze terug vliegen.
Bericht Maandag 20 Juli 2009 6:12 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat leuk die foto op de piano Very Happy
Ja, dat wieken heeft zijn voor en nadelen. Maar in de winter kunnen ze weer lekker vliegen en nu van de voordelen van het wieken genieten Wink
Bericht Maandag 20 Juli 2009 9:32 pm
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

hahahahaha wat een rakkers
Bericht Dinsdag 21 Juli 2009 2:42 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Zo, dat is weer gerecycleerd en het ziet er prachtig uit ook nog en al in dienst, kan niet beter. Veertje
Bericht Woensdag 22 Juli 2009 4:26 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Heel creatief en knap gedaan Veertje . Weer een lekkere hangplek voor de jeugd Mr. Green
Bericht Donderdag 23 Juli 2009 9:59 am
dragonflyer
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Leuk zeg zo een dagje uit..
en ik denk dat ie best snel weer wil Veertje
Bericht Zondag 2 Augustus 2009 10:24 am
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat ziret er super uit zeg. Veertje Pauwen zijn ook fantastisch beesten.
Vroeger stonden we altijd in het park in Meppel tegen de pauwen te roepen: "Pauw,pauw,pauw, ik ben mooier dan jou"

Er werd gezegd, dat ze dan de staart zouden showen. Wat zulen de volwassenen gelachen hebben om ons kinderen, hahaha
Bericht Zondag 2 Augustus 2009 10:41 am
vlindertje
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Over een tijdje is hij denk ik wel over het voorval heen, ik heb tegen hem gezegd dat de gans boos was omdat we geen brood voor hem hadden, en omdat het hem geen pijn deed (lang leve dikke spijkerbroekstof) is hij alleen erg geschrokken. Als ik die schrik om kan buigen naar begrip en daarna na het vinden en accepteren van een oplossing (brood meenemen) is het wel weer goed. Smile

Die pauwen waren echt schitterend, en we hebben ook vaak pauw pauw pauw ik ben mooier dan jou geroepen, helaas hebben ze de staartveren niet opgezet. Smile

Het walibi jong was superleuk, we hebben het bij de moeder zien drinken en daarna ging het rondhopsen om te spelen, omdat wij daar waren werd hij door een volwassen walibi weer richting moeder gedreven. Hartje

En wat verderop was er één die echt naar mijn zoon toekwam en op een halve meter afstand bleef staan, ook een jong maar al wat groter dan die van het groepje. Daarna is hij weggehopst.

Dat hopsen is heel komisch, je weet dat ze dat doen, maar om het te zien en het geluid er bij te horen is erg grappig als je er tussendoor loopt. Mr. Green
Bericht Zondag 2 Augustus 2009 11:09 am
dragonflyer
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Mr. Green Laughing Smile Very Happy Wink Veertje
Bericht Zondag 2 Augustus 2009 11:12 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat leuk die filmpjes en die foto's, ik vind die albino walabi zo prachtig. Hartjes
Een ganzenbeet kan best hard aankomen, woei, je zoontje zal wel best geschrokken zijn.
Bericht Zondag 2 Augustus 2009 11:46 am
vlindertje
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Mooi hè, die albino. Die ganzenbeet vond hij heel eng, vooral omdat de gans hem in een hoek klem had en hij geen kant op kon.
Bericht Zondag 2 Augustus 2009 7:03 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hé, wat zitten ze daar zo leuk buiten op hun boom. Beetje wennen in het begin maar dat was vrij snel in orde denk ik toch. Ze waren toch mooi aan het spelen. Veertje
Bericht Maandag 3 Augustus 2009 10:19 am
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat ziet er geweldig uit. Lekker buiten genieten van het weer en de speelboom Veertje
Bericht Maandag 3 Augustus 2009 10:24 am

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 8:48 pm
  Berichten van afgelopen: