De advertentie van de Huisdiersuper

Dagboek van gebruiker: vlindertje

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van vlindertje te bekijken (10 pagina's)
Start datum: Woensdag 28 Maart 2007 5:25 pm
Laatste bewerking: Dinsdag 2 December 2008 9:18 am
Dagboek en dit topic zijn 2655 keer bekeken
Waardering     (4 uit 3 waarderingen)

Auteur Onderwerp
vlindertje
Vlieger

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.

Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.

Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Dinsdag 2 December 2008 9:18 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
coco&joyce
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

wat een leuke foto's Very Happy
Bericht Vrijdag 7 September 2007 1:21 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Wat een leuke foto's zeg! Smile Vogeltje is echt een schatje om te zien, zo'n mooi wildkleur ventje. (?)
De staartveertjes zijn super.. Very Happy Het zijn net kleine zonnetjes.
Bericht Vrijdag 7 September 2007 6:29 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
coco&joyce
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

wat mooi zeg om te zien en dat nog wel in je achtertuin
Bericht Maandag 10 September 2007 8:22 pm
hilli
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

heey wat leuk fazanten in je achtertuin had idd je bericht gelezen in het andere topic maar altijd leuk als er ook beeldmateriaal bij is Very Happy
Bericht Maandag 10 September 2007 8:28 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hey wat een leuke foto's zeg, van die fazanten. Very Happy Gezellig dat ze eerst kwamen buurten. Je hebt wel gelijk: het is voor roofdieren gemakkelijker zo.
Het lijkt me echt leuk om ze op visite te krijgen. Very Happy
Bericht Dinsdag 11 September 2007 8:53 am
vlindertje
Vlieger

Reageer met quote  

Grappig hè, ze komen nog steeds vaak kijken of er echt niet ligt Very Happy maar er is verder ook nog veel te vinden voor ze hier, dus ze hebben mijn hulp niet echt nodig Smile Wel lekker, zoveel ruimte, maar als we er een echte tuin van willen maken moeten we hard aan het werk. Het huis werd kaal afgeleverd, dus schilder, behng en tegelwerk moesten we zelf doen. Het is van binnen af, behalve de trap, omdat daar het plafond hoog zit en ik geen zin heb in ongelukken, maar als dat af is gaan we buiten bezig, daarna krijgen we waarschijnlijk minder bezoek want dan is het "snoep" weg, onkruid en de insecten die daarbij horen.
Bericht Dinsdag 11 September 2007 1:55 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
esjo
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Wat een leuke pagina's heb je gemaakt. En wel heel bijzonder om de fazanten in je tuin te heben.
Wat een mooie veren zeg, heel bijzondere Very Happy
Bericht Dinsdag 11 September 2007 3:25 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ohhh, je hoeft er toch niet een 'echte' tuin van te maken? Dit is veel leuker joh, natuur erbij, wat wil een mens nog meer? Very Happy
Of ben je van plan echt aan de tuin te gaan werken?
Bericht Dinsdag 11 September 2007 9:20 pm
vlindertje
Vlieger

Reageer met quote  

Er moet nog heel wat gebeuren an de tuin, behalve leuke fazanten en reeën zitten er ook veel veldmuizen, en die trekken behalve alle katten uit de buurt ook deze jongens aan:

http://www.beesies.nl/animals/ringslang.htm

We moeten er dus echt mee aan de slag. Om je een indruk te geven zal ik even een nieuw daboekblad aanmaken, ook met een lieve foto van Vogeltje op de bank. De fotos op de bladzijde zijn allemaal van vandaag.
Bericht Woensdag 12 September 2007 1:59 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Die kleine smurf!! Hij laat jou wel lekker werken he, terwijl hij lekker op z'n kleine krentje zit.. Laughing
Wat een leuke kiekjes. Heb je een terreinwagen? Laughing Vind het eerlijk gezegd wel charmant, zo lekker ruig.. Very Happy

Zie je vaak ringslangen? Ik heb ze jammergenoeg nog nooit gezien. Ze zijn niet giftig, toch?
Bericht Woensdag 12 September 2007 4:50 pm
esjo
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Hij is wel lekker groot de tuin. Mogelijkheden genoeg maar idd wel een hoop werk.
Vraag ik mij ook af, wat zijn de consequenties van een beet van een ringslang en bijten ze snel?
Bericht Donderdag 13 September 2007 9:01 am
vlindertje
Vlieger

Reageer met quote  

Tot nu toe zijn ze altijd weggevlucht, behalve een dom babytje die naar ons toe kwam. Die heeft mazzel gehad dat wij zo aardig zijn, mijn man had goede handschoenen aan en heeft hem verderop op een rustige plek losgelaten. Sindsdien noem ik hem Indiana Jones Razz

Omdat ze beschermd zijn krijgen ze in de buurt bij bepaalde mensen "een ongeluk met de grasmaaier"...

Ze zijn niet giftig, maar echt gezond lijkt het me niet,en het lijkt me ook behoorlijk pijnlijk, zo'n beet. En omdat hier knderen zijn, en vaak ook kinderen van anderen die komen spelen, wil ik van die beesten af. In het bos hiernaast is plek zat, dus laat ze maar verkassen...

Als je met terreinwagen zo'n grasmaai trctor bedoelt: hebben we nog niet, maar als alles af is moet dat misschien wel.

The joys of country life Razz
Bericht Donderdag 13 September 2007 10:52 am
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Wat een leuke foto's en wat woon je daar heerlijk zeg Very Happy
Bericht Donderdag 13 September 2007 11:11 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Wooooow! Wat een koninklijke boom voor Vogeltje! Ik moest hem eerlijk gezegd eventjes zoeken. Laughing Maar toen zag ik dat groen-rode ventje. Embarassed
Bericht Woensdag 10 Oktober 2007 7:54 pm

Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Vrijdag 5 December 2008 2:57 am
  Berichten van afgelopen: