Klik hier om het dagboek van Wendy80 te bekijken (1 pagina)
Start datum: Dinsdag 6 April 2010 12:17 pm
Laatste bewerking: Dinsdag 6 April 2010 2:46 pm
Dagboek en dit topic zijn 376 keer bekeken
Geen waarderingen
Auteur
Onderwerp
Wendy80 Net uit het ei
In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.
Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.
Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Wat een heerlijke pagina. Ze voelen zich al duidelijk helemaal thuis. Ontdekken doen ze nog wel geloof ik maar niets die hun blijkbaar echt van de wijs brengt. Genieten hoor. Gefeliciteerd nog trouwens met je schatjes.
Wat ziet dat er super uit Ze hebben het wel naar de zin zeg
Nou ja, ze zaten ook al zo op hun gemak bij je - daar twijfelde ik eigenlijk ook niet aan
Is die plant op de vensterbank niet gifitg ??? Ik weet niet hoe die heet of wat het is...is gewoon een vraagje-dat je er niet later achter komt dat ie niet zo goed bekomt
Dinsdag 6 April 2010 1:48 pm
Wendy80 Net uit het ei
Ja, ze hebben het buiten de kooi helemaal naar hun zin! Zette ze vanimddag even in de kooi, waren ze toch beledigd! Voor 'straf' maar even laten zitten meteen, we gaan tuurlijk niet luisteren naar dat geschreeuw.
Bedankt voor de tip over de plant, daar moet ik inderdaad nog even naar kijken. Maar ik dacht eerst maar kijken of ze er wel aanzitten of in de buurt komen voor ik de planten weggooi.
Maar aangezien ze erg graag naar buiten kijken, is het denk wel verstandiger ja!
Dan maar op jacht naar nieuwe planten. Shoppen in de intratuin, wie weet wat ze daar nog meer hebben
Ik heb de potten voor op de vensterbank nu leeg - maar meestal heb ik er kamerbamboe of kattengras is. Dat kan geen kwaad opzich. Het is niet echt de bedoeling dat ze ze opeten omdat ze zeer waarschijnlij kwel bemest zijn maar nemen ze ene keer ene happie dan is er geen man over boord
Ze voelen zich al aardig vrij om zich ook al beledigt te voelen Inderdaad heel goed om niet toe te geven aan schreeuwen