Dagboek van gebruiker: Wendy80

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van Wendy80 te bekijken (1 pagina)
Start datum: Dinsdag 6 April 2010 12:17 pm
Laatste bewerking: Dinsdag 6 April 2010 2:46 pm
Dagboek en dit topic zijn 376 keer bekeken
Geen waarderingen

Auteur Onderwerp
Wendy80
Net uit het ei

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.

Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.

Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Dinsdag 6 April 2010 2:46 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat een heerlijke pagina. Ze voelen zich al duidelijk helemaal thuis. Ontdekken doen ze nog wel geloof ik maar niets die hun blijkbaar echt van de wijs brengt. Genieten hoor. Gefeliciteerd nog trouwens met je schatjes. Veertje
Bericht Dinsdag 6 April 2010 1:46 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat ziet dat er super uit Veertje Ze hebben het wel naar de zin zeg Veertje Yeah!
Nou ja, ze zaten ook al zo op hun gemak bij je - daar twijfelde ik eigenlijk ook niet aan Wink

Is die plant op de vensterbank niet gifitg ??? Ik weet niet hoe die heet of wat het is...is gewoon een vraagje-dat je er niet later achter komt dat ie niet zo goed bekomt Shocked
Bericht Dinsdag 6 April 2010 1:48 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Wendy80
Net uit het ei

Reageer met quote  

Ja, ze hebben het buiten de kooi helemaal naar hun zin! Zette ze vanimddag even in de kooi, waren ze toch beledigd! Voor 'straf' maar even laten zitten meteen, we gaan tuurlijk niet luisteren naar dat geschreeuw.

Bedankt voor de tip over de plant, daar moet ik inderdaad nog even naar kijken. Maar ik dacht eerst maar kijken of ze er wel aanzitten of in de buurt komen voor ik de planten weggooi.
Maar aangezien ze erg graag naar buiten kijken, is het denk wel verstandiger ja!
Dan maar op jacht naar nieuwe planten. Shoppen in de intratuin, wie weet wat ze daar nog meer hebben Wink
Bericht Dinsdag 6 April 2010 8:06 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik heb de potten voor op de vensterbank nu leeg - maar meestal heb ik er kamerbamboe of kattengras is. Dat kan geen kwaad opzich. Het is niet echt de bedoeling dat ze ze opeten omdat ze zeer waarschijnlij kwel bemest zijn maar nemen ze ene keer ene happie dan is er geen man over boord Wink

Ze voelen zich al aardig vrij om zich ook al beledigt te voelen Shocked Inderdaad heel goed om niet toe te geven aan schreeuwen Veertje
Bericht Dinsdag 6 April 2010 8:11 pm
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Laughing Prachtige fotoserie Hartje
Bericht Dinsdag 6 April 2010 8:34 pm
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Fantastische foto's Hartje

Wat voor een plant is dat?
Bericht Donderdag 8 April 2010 9:34 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 8:49 pm
  Berichten van afgelopen: