|
|
|
| Klik hier om het dagboek van Whisper te bekijken (9 pagina's) |
| Start datum: Maandag 30 Juli 2007 5:13 pm |
| Laatste bewerking: Dinsdag 7 April 2009 4:33 pm |
| Dagboek en dit topic zijn 7785 keer bekeken |
| Waardering |
|
(4.6 uit 5 waarderingen)
|
|
Sue
Moderator

|
Wat een ontzettend leuk pagina. De openingsshot vind ik ook erg grappig. Shallsea heeft zeker haar eigen pagina opgezet?
Het valt me trouwens weer op hoe fel de kleurtjes van haar hangmat zijn. (LEUK!) Shallsea ligt er als beleg op een broodje tussen. Ze kruipen letterlijk overal in/tussen he?
Fijn ook om te lezen dat het beter gaat met Sol! (Hoewel Shallsea wel aandacht voor jou heeft) |
Woensdag 8 April 2009 6:40 am |
|
|
Whisper
Kamikaze piloot
quote:
Originally posted by Sue
De openingsshot vind ik ook erg grappig. Shallsea heeft zeker haar eigen pagina opgezet?
Ja grappig he. Ik was op fluffies aan het lezen toen ze besloot dat ze op de laptop wilde zitten, dus dat leek me een foto moment . |
Woensdag 8 April 2009 7:39 am |
|
|
esjo
Moderator

quote:
Originally posted by Sue
Shallsea ligt er als beleg op een broodje tussen.
Ze weet vast dat de liefde van de man door de maag gaat. Een broodje Shallsea  |
Woensdag 8 April 2009 9:39 am |
|
|
|
|
Egwene
Vliegende acrobaat
Nu ik dat trouwens lees met die slaaphutjes...
Ben benieuwd wat Donder & Bliksem vinden van hun Sleepy Hut. Wij hadden die eerst voor SUnny, maar die dombo doet er niets mee. Dus nu verhuisd en hangt al klaar in de kooi van die twee. Ben dus benieuwd of die net zo succesvol gaat worden als die voor Shall is! |
Woensdag 8 April 2009 9:57 am |
|
|
dragonflyer
Ervaren vlieger
heeerlijk.. jippie eindelijk foto's en wat vond ik ze leuk..
 |
Woensdag 8 April 2009 1:51 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Ze zit er wel heel erg lief. Madame 'Bemoeizucht'
Esjo: Ik denk niet dat Maarten een broodje Shallsea wil hoor. Al die veertjes! Daar kan je veel beter mee knuffelen.  |
Woensdag 8 April 2009 7:01 pm |
|
|
|
|
esjo
Moderator

Ik bedoelde eignelijk een broodje Shallsea voor Sol
Madam bemoeizucht Ze heeft in die korte tijd al behoorlijk wat bijnamen verzameld  |
Woensdag 8 April 2009 7:09 pm |
|
|
Whisper
Kamikaze piloot
quote:
Originally posted by esjo
Madam bemoeizucht Ze heeft in die korte tijd al behoorlijk wat bijnamen verzameld
Ze heeft ze allemaal verdiend
Ik denk dat ik er Pitbulletje aan ga toevoegen. Ik schreef in het opvoedtopic toch dat ze niet ophield met bijten? Daar heb ik dus een los velletje en een blaar aan overgehouden zie ik net . Ze pakte precies het velletje op het tweede vingerkootje (vanaf de vingertop geteld). |
Woensdag 8 April 2009 7:22 pm |
|
|
esjo
Moderator

Ah nee, ze is geen pittbulletje Dat deed ze vast niet express  |
Woensdag 8 April 2009 7:30 pm |
|
|
|
|
Whisper
Kamikaze piloot
Nee volgens mij ook niet. En zoals ik in het Shallsea opvoeden topic schreef, ik denk dat het meer de plek was dan iets anders. Dat velletje daar is goed vast te pakken en lekker eeltig dus je maakt het makkelijk stuk.
Als ze ergens aan knabbelt heeft ze soms de neiging te ver te gaan en echt te gaan bijten. Niet uit kwade wil, maar omdat ze het ziet als spelletje en te enthousiast wordt, of chagerijnig is en zich wil afreageren (bv als ik haar uit mijn nek pluk). Ik vind het ook niet erg, maar ze moet het wel afleren want prettig is het niet .
Maar het is haar vergeven hoor. Ze is gewoon jong en moet dit soort dingen nog leren.  |
Woensdag 8 April 2009 7:38 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Weet je wat me heel erg opviel toen mijn vogels nog jong waren? Vooral bij Flit, Scuttle & Wheezy? Dat ze allemaal vrij hard bijten vergeleken met als ze wat ouder zijn. Misschien moet ze het allemaal nog leren. Ik denk dat ze vanzelf wat minder hardhandig wordt.  |
Donderdag 9 April 2009 7:15 am |
|
|
Whisper
Kamikaze piloot
Dat denk ik ook. Volgens mij bedoelt ze het echt niet kwaad. |
Donderdag 9 April 2009 7:22 am |
|
|
|
|
esc_f_ny
Vliegende acrobaat
Hee Whisper, wat gaat het goed met Shallsea.
Gaat het inmiddels al beter met haar en Solace?
Leuk om de vorderingen te zien van Tiga's zusje.
Zet jij dat filmpje eens op uit esjo's dagboek. Dat Sam en Moos hun kroost roepen. Ik deed dat net en Tiga werd helemaal gek. Terugroepen joh.
Ben benieuwd hoe Shallsea erop reageert.
Wat een gave bedjes heeft Shallsea trouwens. Superkicke. Waar heb je die gekocht?? |
Donderdag 9 April 2009 4:06 pm |
|
|
Whisper
Kamikaze piloot
quote:
Originally posted by esc_f_ny
Gaat het inmiddels al beter met haar en Solace?
Ze zitten nu samen uit een kommetje te eten en ruzie te maken. Ze gaan om beurten midden in het bakje zitten en proberen de ander bij het eten weg te houden, om de zoveel tijd breekt er een klein gevecht uit (niets ernstigs voor zover ik kan zien). Dat is al beter dan helemaal geen interactie, denk ik . Ik geloof trouwens dat Shall gewonnen heeft.
Dat filmpje probeer ik later eens, ik wil Sol en Shall niet storen .
Die bedjes zijn eigenlijk rattenbedjes, ik heb ze besteld op ratten-speeltjes.nl. |
Donderdag 9 April 2009 4:43 pm |
|
|
esc_f_ny
Vliegende acrobaat
Die pyrrhura's zijn bijdehand he?!
Ik hoop dat ze toch wel vriendjes worden. Kan natuurlijk even duren. Bij Tiga en Malu was het gewoon bizar snel. Wacht het even af.
Grote kans inderdaad dat Shall wint. Haha.
Groot gelijk van het filmpje. Was een beetje stom van me, maar niemand verwacht dat Tiga er zo heftig op zou reageren. Dat moet je Shallsea inderdaad even niet aandoen.
Ik ben gelijk aan het kijken op ratten-speeltjes.nl. Thanks!!  |
Vrijdag 10 April 2009 6:26 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 8:53 pm
|
|
|
|