|
|
|
| Klik hier om het dagboek van Wil te bekijken (22 pagina's) |
| Start datum: Maandag 21 Mei 2007 2:39 pm |
| Laatste bewerking: Dinsdag 11 November 2008 2:37 pm |
| Dagboek en dit topic zijn 9150 keer bekeken |
| Waardering |
|
(5 uit 3 waarderingen)
|
|
Wil
Ervaren vlieger
Thnx Esjo  |
Maandag 10 Maart 2008 2:33 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Wow wat knap van Shandor zeg! Hij holt zo hard als die pootjes van 'm hem kunnen dragen.
Wat heeft hij toch een 'suikersnavel'  |
Woensdag 12 Maart 2008 7:29 am |
|
|
|
|
esc_f_ny
Ervaren vlieger
Waaahahaha. Die Shandor met dat apporteren. Hilarisch!
En de hond ligt erbij te kijken zo van:"Hee, dat is toch mijn spelletje?"
Trouwens Wil, ik kan me nog herinneren dat het apporteren een paar maanden geleden op de bar begon over een veel kortere afstand.
Toen zou jij nog vertellen hoe je dat Shandor hebt geleerd....
Dus.... Waar blijft je verhaal?  |
Vrijdag 14 Maart 2008 6:56 pm |
|
|
esc_f_ny
Ervaren vlieger
Hahaha, dat geluid dat Shandor maakt tijdens het in slaap vallen voor de computer. Lachen zeg.
En jouw arm sliep ook mee Wil. Dat begrijp ik. Maar uuh.... knap van je dat je met één arm kan internetten en ook nog filmen tegelijk...  |
Vrijdag 14 Maart 2008 7:00 pm |
|
|
|
|
esjo
Fluffies bewoner
Ja, vandaag was nog even lekker genieten. Volgende week is het gebeurd als je de weersberichten mag geloven.
Ik vind foto's van de gaaitjes buiten nog altijd het allermooist. En zo ook Shandor die lekker aan het genieten is in het najaars zonnetje. |
Zondag 28 September 2008 3:02 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Hé, Shandor. Wat heb jij een knappe boom zeg. Handige baasjes heb jij. Wij zijn er ook eentje aan het knutselen, hopelijk wordt ie net zo mooi als die van jouw.
Echt mooi die foto's, genieten was het zeker dit weekend, heb ook ff buiten gezeten met mijn bengels maar heb er helaas enkel kooi-foto's van. Fluf is ook vrij buiten geweest maar omdat ik er alleen voor stond wou ik geen foto's maken en mijn aandacht op Fluf en Zyta houden, geen risico's hier. Hier is de speelsheid van Zyta te gevaarlijk voor de gaaien, ze wil ze geen pijn doen maar haar spelen is niet zo ongevaarlijk voor de gaaien dus beter uitkijken als kiekjes maken denk ik dan.  |
Maandag 29 September 2008 9:00 pm |
|
|
Wil
Ervaren vlieger
Groot gelijk hoor Sarah dat je dan geen enkel risico wil nemen dat kan maar zo gebeurd zijn!
Maar in een kooi buiten is toch ook fijn voor ze  |
Dinsdag 30 September 2008 3:16 pm |
|
|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Pffft ik had deze pagina nog helemaal niet gezien! Wat een verschrikkelijk mooie vogel is Shandor toch! Die kleur onder zijn vleugels.. (Eerlijk gezegd dacht ik dat dat zwarte normaal was.. Sorry!)
Maarre, waarom mag Shandor niet bellen?  |
Maandag 6 Oktober 2008 8:31 am |
|
|
Sarah
Moderator

quote:
Originally posted by Wil
Groot gelijk hoor Sarah dat je dan geen enkel risico wil nemen dat kan maar zo gebeurd zijn!
Maar in een kooi buiten is toch ook fijn voor ze
Ja hoor, ze genieten ook op die manier. Fluf kan ik wel uithalen. Die blijft netjes zitten maar Jos is nogal snel in paniek buiten zijn kooi en dan is het risico zo groot. Maar eens de honden buiten gaan ze terug in de kooi, genieten ze ook van het buiten zijn en ben ik gerust en kunnen de honden ook van het mooie weer genieten.  |
Maandag 6 Oktober 2008 8:41 am |
|
|
|
|
esjo
Fluffies bewoner
Hoi Wil,
Is alles goed gegaan met omzetten naar Tele2 ?Of ben je verbannen van de virtuele wereld  |
Donderdag 6 November 2008 4:03 pm |
|
|
Wil
Ervaren vlieger
Nou Esjo dat ging dus helemaal niet oke en heb dat neergezet bij topic snaterplek  |
Dinsdag 11 November 2008 2:56 pm |
|
|

|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Vrijdag 5 December 2008 4:38 am
|
|
|
|
|