De advertentie van de Huisdiersuper

Dagboek van gebruiker: Wil

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van Wil te bekijken (22 pagina's)
Start datum: Maandag 21 Mei 2007 2:39 pm
Laatste bewerking: Dinsdag 11 November 2008 2:37 pm
Dagboek en dit topic zijn 9146 keer bekeken
Waardering     (5 uit 3 waarderingen)

Auteur Onderwerp
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by geenflauwidee
leuk zeg hoe die aan het slopen is Very Happy

waar heb je zón pinata vandaan?

Die heb ik gekocht bij dierenwinkel Pets Place en kosten E 9,95, niet echt goedkoop maar voor een keertje toch wel erg leuk voor ze Very Happy
Bericht Woensdag 27 Februari 2008 11:29 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by esjo
Leeft Mr. Pinata nog? Laughing Laughing

Nou Esjo Laughing meer dood als levend natuurlijk, maarrrrrr Shandor vermaakt zich er af en toe nog steeds mee. Dan ineens krijgt hij mister Pinata weer in het oog en dan is het kill and attack Laughing
Dus Mister Pinata doet nog steeds mee Wink Laughing
Bericht Woensdag 27 Februari 2008 11:32 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
coco&joyce
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

dat filmpje had ik nog niet gezien!
haha echt gaaf hoe ie er tekeer mee gaat! Laughing
Bericht Donderdag 28 Februari 2008 12:01 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
coco&joyce
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

whaha geweldig om te zien,echt knap zeg!!!! Very Happy
jou maltezer(weet de naam niet meer Embarassed )blijft toch mooi liggen zeg!!!
Bericht Zondag 9 Maart 2008 8:27 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat is Shandor slim zeg. Echt een leuk filmpje. Shandor maar rennen en rennen om mams een plezier te doen. Laughing Laughing Wat een schat zeg. Hartje En cameravrees is er niet te merken in elk geval. Rolling Eyes
En wat een lieve hond heb je zeg. Zo braaf blijven liggen als je dat dopje wegschuift.
Knap, echt knap. Laughing Laughing Veertje
Bericht Zondag 9 Maart 2008 8:38 pm
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by coco&joyce
whaha geweldig om te zien,echt knap zeg!!!! Very Happy
jou maltezer(weet de naam niet meer Embarassed )blijft toch mooi liggen zeg!!!

Onze maltezer heet Benji en dat is echt een lieve sul, hij speelt ook lief samen met Shandor, leuk ook om te zien. Hartje

Ik heb net nog een filmpje erbij gepost Wink
Bericht Zondag 9 Maart 2008 9:04 pm
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah
Wat is Shandor slim zeg. Echt een leuk filmpje. Shandor maar rennen en rennen om mams een plezier te doen. Laughing Laughing Wat een schat zeg. Hartje En cameravrees is er niet te merken in elk geval. Rolling Eyes
En wat een lieve hond heb je zeg. Zo braaf blijven liggen als je dat dopje wegschuift.
Knap, echt knap. Laughing Laughing Veertje

Thnx Sarah, maar Shandor vind het zelf ook leuk om te doen en vreetzakkie weet ook wel waar hij het voor doet Laughing Razz
En Benji ons lieve aagje vind het gewoon leuk om te zien hoe Shandor zich uitslooft haha Wink
Bericht Zondag 9 Maart 2008 9:07 pm
coco&joyce
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

slaap shandor slaap!!!
daar buiten vliegt een gaai!!!
een gaai met grijze pootjes
die eet zn nootjes zo zoetjes!!!
slaap shandor slaap
daar buiten loopt een aap!!!
Bericht Zondag 9 Maart 2008 9:45 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat is geluk hebben zeg met zo'n lieve hond. Nu ja, mijn honden zijn ook wel lief maar onze Berner heeft al eens bewezen dat spelen met een klein vogeltje wel eens fout kan aflopen, helaas was ik te laat anders had ik het haar verboden. Keek ze ook nog zo dwaas dat dat jonge vogeltje buiten niet meer met haar wou spelen maar ja, kon ook niet anders want ze was tikkertje aan het spelen geweest en haar pootjes waren te zwaar voor het vogeltje. Het vogeltje was aan de beurt maar het deed niet meer mee, twas dood. Shocked
Onze Beagle kijkt Joske wel aan maar gaat er zelf niet naartoe. Ik zorg wel dat Joske niet op de grond zit want dat kan een verschil maken, als hij in de hoogte zit is er geen probleem maar op de grond zouden ze zich misschien groter kunnen voelen. Een grote speelvogel (berner) en jachthond, ja, wil het toch liever niet uittesten. Laughing
Bericht Zondag 9 Maart 2008 9:46 pm
coco&joyce
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

hihi sorry sarah maar hier moet ik toch een beetje lachen!
zyta tikkertje spelen met een vogeltje
Bericht Zondag 9 Maart 2008 9:54 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ja Will, heel knap van de hond. Veertje Hoe heb je hem/haar dat geleerd?

Shandor is een echte sportliefhebber. Laughing

De pinjata werd heel professioneel van achteren beslopen! Cool
Bericht Zondag 9 Maart 2008 9:56 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ooooh, Shandor. Die kreungeluidjes, zoooo lief. Daar smelt ik helemaal van. Shandor wiegt zichzelf in slaap. Slaap zacht lieve Shandor. Van al dat rennen kan je wel doodmoe geraken natuurlijk. Zzzzzzzzz Laughing
Bericht Zondag 9 Maart 2008 9:58 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by coco&joyce
hihi sorry sarah maar hier moet ik toch een beetje lachen!
zyta tikkertje spelen met een vogeltje

Dat was volgens mij de bedoeling want toen het vogeltje niet meer wou bewegen was ze niet gelukkig hoor. Die wou niet meer met haar spelen. Rolling Eyes Ofwel was het haar typische Bernerface. Dat kan het ook zijn. Nu ja, wij maken altijd van die tekstballonnetjes als de honden of Joske iets doen. Is altijd dolle pret en dan van die gekke stemmetjes erbij. Laughing Laughing
Bericht Zondag 9 Maart 2008 10:00 pm
coco&joyce
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Laughing Laughing zie jij en je man al zitten samen Laughing
Bericht Zondag 9 Maart 2008 10:05 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

En als mijn man niet thuis is ja, dan doe ik alleen onnozel. Denk dat ze mij in het gekkenhuis zouden steken als ze mij bezig zouden zien maar de woefkes en Joske, die genieten er wel van. Laughing Laughing
Bericht Zondag 9 Maart 2008 10:07 pm

Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Vrijdag 5 December 2008 2:07 am
  Berichten van afgelopen: