|
|
|
| Klik hier om het dagboek van Woppy te bekijken (21 pagina's) |
| Start datum: Vrijdag 18 December 2009 1:01 pm |
| Laatste bewerking: Zaterdag 3 Juli 2010 12:43 pm |
| Dagboek en dit topic zijn 5726 keer bekeken |
| Waardering |
|
(5 met één waardering)
|
|
Anita
Kuikentje
Heerlijk die zon! hopelijk komt het voorjaar snel dan kunnen ze weer vaker naar buiten!  |
Maandag 1 Maart 2010 11:13 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Je begint er heerlijk bij weg te dromen bij die foto's. Hoe zeer ik zo van sneeuw hou, als ik die foto's zie dan kan ik niet meer wachten tot die mooie lente er is.  |
Dinsdag 2 Maart 2010 9:09 am |
|
|
esjo
Moderator

Wat een mooie schatten hebben jullie zeg. Je agaatjes zien er ook prachtig uit  |
Dinsdag 9 Maart 2010 9:50 pm |
|
|
|
|
sweeth
Vlieger
Wat zijn ze schattig  |
Zondag 28 Maart 2010 6:18 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Helemaal goedgekeurd die appelboom, goed joh. Het is ook echt een goede boom voor een gaaitje dus daar zit je gewoon goed mee  |
Maandag 29 Maart 2010 7:25 am |
|
|
Sarah
Moderator

Ow, geweldige foto's hoor. Trouwens, was me inderdaad nog niet opgevallen bij Coco en ja, ze redden zich prima. Onze Fluf, dat is er ook zo eentje.
Dat was een spreidpootgaaitje. Nog niet zo'n beetje. Die kon enkel op zijn buikje liggen en zie die nu maar gaan.
Zo was hij:
http://www.fluffies.org/nl/flu.....ry_id=4135 |
Donderdag 1 April 2010 8:22 am |
|
|
|
|
Woppy
Fladderaar
quote:
Originally posted by Sarah
Ow, geweldige foto's hoor. Trouwens, was me inderdaad nog niet opgevallen bij Coco en ja, ze redden zich prima. Onze Fluf, dat is er ook zo eentje.
Dat was een spreidpootgaaitje. Nog niet zo'n beetje. Die kon enkel op zijn buikje liggen en zie die nu maar gaan.
Zo was hij:
http://www.fluffies.org/nl/flu.....ry_id=4135
Wooowwie, dat zijn zeker flinke spreidpootjes.. Gossie, wat een droppie zeg.. en wat geweldig dat zijn pootjes nu zo goed gezet zijn dat hij weer kan lopen en alles! Ik wou Coco zelf ook heel graag laten helpen omdat het er zo onhandig uitziet, maar de VA hier in Enschede vond dat een minder goed idee.. Ook omdat Coco al wat ouder is en niet anders gewend is dan dat pootje.. Hij kan m gewoon goed bewegen en gebruikt hem ook veel. Soms slaapt hij zelf op dat pootje (ziet er erg lachwekkend uit, hij slaapt dan helemaal scheef haha). Het is echt een poepie hoor je bbtje  |
Donderdag 1 April 2010 3:10 pm |
|
|
sweeth
Vlieger
Die genieten er lekker van echt sweeties om te zien  |
Donderdag 1 April 2010 5:14 pm |
|
|
Sarah
Moderator

|
|
|
quote:
Originally posted by Woppy
quote:
Originally posted by Sarah
Zo was hij:
http://www.fluffies.org/nl/flu.....ry_id=4135
Wooowwie, dat zijn zeker flinke spreidpootjes.. Gossie, wat een droppie zeg.. en wat geweldig dat zijn pootjes nu zo goed gezet zijn dat hij weer kan lopen en alles! Ik wou Coco zelf ook heel graag laten helpen omdat het er zo onhandig uitziet, maar de VA hier in Enschede vond dat een minder goed idee.. Ook omdat Coco al wat ouder is en niet anders gewend is dan dat pootje.. Hij kan m gewoon goed bewegen en gebruikt hem ook veel. Soms slaapt hij zelf op dat pootje (ziet er erg lachwekkend uit, hij slaapt dan helemaal scheef haha). Het is echt een poepie hoor je bbtje
Hahahaa, ja hé. Fluf zijn pootjes wezen echt beide elk naar een kant, echt roeiertjes. Het is ook zoals je zegt, de leeftijd doet er ook toe hoor en als het goed gaat kan je er beter vanaf blijven. Voor Fluf was het zijn enige kans want anders was het inslapen want hij zou enkel op zijn buikje kunnen liggen en dan zou hij al snel doorligwonden hebben gehad. Dus, ik ben blij dat het zo goed is gegaan. Hij heeft wel 1 teentje die verkeerd staat maar dat stoort hem niet. Hij kan ook op beide pootjes slapen nu, al is 1 pootje sterker als het andere. Hij gaat eentje toch vaker ontlasten zeg maar maar goed, hij kan echt alles wat hij moet kunnen en weet niet beter. Hij moet echt niet onderdoen voor een andere gaai, ons grijsje gaat zelfs lopen(vliegen) voor die kleine , zo snel kan die kleine rennen  |
Dinsdag 6 April 2010 2:32 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Hahaha, wat een leuke foto's. Woppy vond het bezoek bij je moeder duidelijk wel heel aangenaam.  |
Zondag 25 April 2010 7:34 am |
|
|
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat
Leuk waar ze zo ondersteboven aan je hand hangt, doen ze hier ook graag. Alleen niet zo handig als er zo een halve kilo papegaai zich aan een nageltje aan je pink hangt  |
Vrijdag 30 April 2010 11:30 am |
|
|
esjo
Moderator

Wat een heerlijk Bb-tje is Woppy. Hij heeft zich volgens mij goed vermaakt bij je moeder  |
Maandag 10 Mei 2010 3:23 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Ja, je moet natuurlijk met je buren overeenkomen, anders krijg je tenslotte toch maar last en dat is ook niet goed. Gelukkig heb je goede huisjes gezocht en hopelijk mag het een troost zijn dat je contact blijft houden.
Hoe doet Woppy nu? Is Woppy meer op haar gemak of mist ze de anderen? |
Zaterdag 3 Juli 2010 4:20 pm |
|
|
Woppy
Fladderaar
Ja echt vervelend, vooral mijn vriend mist de kleintjes heel erg. Het waren echt zijn vriendjes. Maargoed, we konden ze ook blijven tegenstaan maar we waren beiden van plan hier nog een tijd te wonen dus..
Woppy doet het goed, ze mist Coco totaal niet.
Ze is meer op haar gemak, veel meer beweging en maakt meer geluidjes.
De aga's was Woppy bang voor dus daar zal ze allang blij van zijn haha.
Dat waren echt draken, elke keer de grote gaaien pesten, maargoed volgens mij is dat algemeen bekend
Ben wel heel blij dat ze goed terecht zijn gekomen.
Kan wel aan de fotos zien dat ze het naar hun zin hebben en ze zien er allen goed uit. |
Zondag 4 Juli 2010 1:01 pm |
|
|
esjo
Moderator

Wat een moeilijke tijd heb je achter de rug. Afscheid nemen van zoveel vogeltjes  |
Dinsdag 3 Augustus 2010 8:34 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 8:55 pm
|
|
|
|
|