Dagboek van gebruiker: Woppy

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van Woppy te bekijken (21 pagina's)
Start datum: Vrijdag 18 December 2009 1:01 pm
Laatste bewerking: Zaterdag 3 Juli 2010 12:43 pm
Dagboek en dit topic zijn 5726 keer bekeken
Waardering     (5 met één waardering)

Auteur Onderwerp
Anita
Kuikentje

Reageer met quote  

Heerlijk die zon! hopelijk komt het voorjaar snel dan kunnen ze weer vaker naar buiten! Smile
Bericht Maandag 1 Maart 2010 11:13 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Je begint er heerlijk bij weg te dromen bij die foto's. Hoe zeer ik zo van sneeuw hou, als ik die foto's zie dan kan ik niet meer wachten tot die mooie lente er is. Veertje
Bericht Dinsdag 2 Maart 2010 9:09 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat een mooie schatten hebben jullie zeg. Je agaatjes zien er ook prachtig uit Hartje
Bericht Dinsdag 9 Maart 2010 9:50 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
sweeth
Vlieger

Reageer met quote  

Wat zijn ze schattig Hartje
Bericht Zondag 28 Maart 2010 6:18 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Helemaal goedgekeurd die appelboom, goed joh. Het is ook echt een goede boom voor een gaaitje dus daar zit je gewoon goed mee Veertje
Bericht Maandag 29 Maart 2010 7:25 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ow, geweldige foto's hoor. Trouwens, was me inderdaad nog niet opgevallen bij Coco en ja, ze redden zich prima. Onze Fluf, dat is er ook zo eentje.

Dat was een spreidpootgaaitje. Nog niet zo'n beetje. Die kon enkel op zijn buikje liggen en zie die nu maar gaan.

Zo was hij:

http://www.fluffies.org/nl/flu.....ry_id=4135
Bericht Donderdag 1 April 2010 8:22 am
Woppy
Fladderaar

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah
Ow, geweldige foto's hoor. Trouwens, was me inderdaad nog niet opgevallen bij Coco en ja, ze redden zich prima. Onze Fluf, dat is er ook zo eentje.

Dat was een spreidpootgaaitje. Nog niet zo'n beetje. Die kon enkel op zijn buikje liggen en zie die nu maar gaan.

Zo was hij:

Wooowwie, dat zijn zeker flinke spreidpootjes.. Gossie, wat een droppie zeg.. en wat geweldig dat zijn pootjes nu zo goed gezet zijn dat hij weer kan lopen en alles! Veertje Ik wou Coco zelf ook heel graag laten helpen omdat het er zo onhandig uitziet, maar de VA hier in Enschede vond dat een minder goed idee.. Ook omdat Coco al wat ouder is en niet anders gewend is dan dat pootje.. Hij kan m gewoon goed bewegen en gebruikt hem ook veel. Soms slaapt hij zelf op dat pootje (ziet er erg lachwekkend uit, hij slaapt dan helemaal scheef haha). Het is echt een poepie hoor je bbtje Hartje
Bericht Donderdag 1 April 2010 3:10 pm
sweeth
Vlieger

Reageer met quote  

Die genieten er lekker van echt sweeties om te zien Hartje
Bericht Donderdag 1 April 2010 5:14 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Woppy
quote:
Originally posted by Sarah

Zo was hij:

Wooowwie, dat zijn zeker flinke spreidpootjes.. Gossie, wat een droppie zeg.. en wat geweldig dat zijn pootjes nu zo goed gezet zijn dat hij weer kan lopen en alles! Veertje Ik wou Coco zelf ook heel graag laten helpen omdat het er zo onhandig uitziet, maar de VA hier in Enschede vond dat een minder goed idee.. Ook omdat Coco al wat ouder is en niet anders gewend is dan dat pootje.. Hij kan m gewoon goed bewegen en gebruikt hem ook veel. Soms slaapt hij zelf op dat pootje (ziet er erg lachwekkend uit, hij slaapt dan helemaal scheef haha). Het is echt een poepie hoor je bbtje Hartje

Hahahaa, ja hé. Fluf zijn pootjes wezen echt beide elk naar een kant, echt roeiertjes. Het is ook zoals je zegt, de leeftijd doet er ook toe hoor en als het goed gaat kan je er beter vanaf blijven. Voor Fluf was het zijn enige kans want anders was het inslapen want hij zou enkel op zijn buikje kunnen liggen en dan zou hij al snel doorligwonden hebben gehad. Dus, ik ben blij dat het zo goed is gegaan. Hij heeft wel 1 teentje die verkeerd staat maar dat stoort hem niet. Hij kan ook op beide pootjes slapen nu, al is 1 pootje sterker als het andere. Hij gaat eentje toch vaker ontlasten zeg maar maar goed, hij kan echt alles wat hij moet kunnen en weet niet beter. Hij moet echt niet onderdoen voor een andere gaai, ons grijsje gaat zelfs lopen(vliegen) voor die kleine Laughing Laughing Laughing , zo snel kan die kleine rennen Veertje
Bericht Dinsdag 6 April 2010 2:32 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahaha, wat een leuke foto's. Woppy vond het bezoek bij je moeder duidelijk wel heel aangenaam. Veertje Veertje
Bericht Zondag 25 April 2010 7:34 am
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Leuk waar ze zo ondersteboven aan je hand hangt, doen ze hier ook graag. Alleen niet zo handig als er zo een halve kilo papegaai zich aan een nageltje aan je pink hangt Laughing
Bericht Vrijdag 30 April 2010 11:30 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat een heerlijk Bb-tje is Woppy. Hartje Hij heeft zich volgens mij goed vermaakt bij je moeder Very Happy
Bericht Maandag 10 Mei 2010 3:23 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ja, je moet natuurlijk met je buren overeenkomen, anders krijg je tenslotte toch maar last en dat is ook niet goed. Gelukkig heb je goede huisjes gezocht en hopelijk mag het een troost zijn dat je contact blijft houden.

Hoe doet Woppy nu? Is Woppy meer op haar gemak of mist ze de anderen?
Bericht Zaterdag 3 Juli 2010 4:20 pm
Woppy
Fladderaar

Reageer met quote  

Ja echt vervelend, vooral mijn vriend mist de kleintjes heel erg. Het waren echt zijn vriendjes. Maargoed, we konden ze ook blijven tegenstaan maar we waren beiden van plan hier nog een tijd te wonen dus..

Woppy doet het goed, ze mist Coco totaal niet.
Ze is meer op haar gemak, veel meer beweging en maakt meer geluidjes.
De aga's was Woppy bang voor dus daar zal ze allang blij van zijn haha.
Dat waren echt draken, elke keer de grote gaaien pesten, maargoed volgens mij is dat algemeen bekend Very Happy
Ben wel heel blij dat ze goed terecht zijn gekomen.
Kan wel aan de fotos zien dat ze het naar hun zin hebben en ze zien er allen goed uit.
Bericht Zondag 4 Juli 2010 1:01 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat een moeilijke tijd heb je achter de rug. Afscheid nemen van zoveel vogeltjes Troosten
Bericht Dinsdag 3 Augustus 2010 8:34 pm

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 8:55 pm
  Berichten van afgelopen: