Dagboek van gebruiker: Woppy

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van Woppy te bekijken (21 pagina's)
Start datum: Vrijdag 18 December 2009 1:01 pm
Laatste bewerking: Zaterdag 3 Juli 2010 12:43 pm
Dagboek en dit topic zijn 5727 keer bekeken
Waardering     (5 met één waardering)

Auteur Onderwerp
Woppy
Fladderaar

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.

Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.

Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Zaterdag 3 Juli 2010 12:43 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Zo te zien een leuke eerste dag Veertje Dat beloofd nog vele leuke momenten.
Bericht Vrijdag 18 December 2009 1:26 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat een schatje is het zeg Hartje
Bericht Vrijdag 18 December 2009 5:03 pm
esc_f_ny
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Wat een schattige foto's woppy.
Jij hebt dezelfde spiraal als ik. Alleen jij noemt hem wokkel, haha. Hier zijn ze er gek op. Bij jou zo te zien ook een succes.
En ook zo leuk de website van Fluffies op de achtergrond he! Laughing Laughing
Bericht Zaterdag 19 December 2009 7:39 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Woppy
Fladderaar

Reageer met quote  

oh trouwens..

Malu betekend verlegen in het indonesisch

Laatst aangepast door Woppy op Zaterdag 19 December 2009 8:45 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Bericht Zaterdag 19 December 2009 8:42 pm
Woppy
Fladderaar

Reageer met quote  

oh trouwens..

Malu betekend verlegenin het indonesisch

Vond het wel grappig even te vertellen hihi
Bericht Zaterdag 19 December 2009 8:44 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat een heerlijke foto's en filmpje. Heb er echt van genoten. Woppy ziet er zo'n liefje uit. Ik hou van die bonte boertjes, misschien omdat ik er zelf ook eentje heb maar dan nog, ik blijf er toch voor smelten Hartje Ja
Bericht Zaterdag 19 December 2009 10:27 pm
Woppy
Fladderaar

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah
Wat een heerlijke foto's en filmpje. Heb er echt van genoten. Woppy ziet er zo'n liefje uit. Ik hou van die bonte boertjes, misschien omdat ik er zelf ook eentje heb maar dan nog, ik blijf er toch voor smelten Hartje Ja

ja heerlijk he!
ik had al stiekem gekeken in je dagboek, hele mooie gaaitjes heb je en je bbtje met zn spreidpootje, echt geweldig dat je hemhebt laten helpen en dat alles goed gekomen is zeg!
kan het heel erg waarderen dat je hem hebt laten helpen, zulke dingen hoor je niet heel erg vaak.
je hondjes zijn ook geweldig Hartje ik heb zelf 2 chihuahua's Mr. Green
Bericht Zaterdag 19 December 2009 11:45 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dank je wel Embarassed , ik ga er zelfs van blozen maar ik moet zeggen, het is echt de beste beslissing geweest dat we deden over onze Fluf, hij is echt een grote aanwinst in ons gezin. En ook al kunnen de gaaitjes niet samen spelen (onze Fluf wil ons grijsje opvreten, whahahahaa) dan nog hebben ze veel aan elkaar en moeten de kooien helemaal dicht bij elkaar want ze MOETEN elkaar zien of het is niet goed, gekke gaaien. Laughing Laughing

Bedankt voor je mooie compliment. Hulde!
Bericht Zondag 20 December 2009 8:16 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahahahhaa, BB versus hond, super maar sta me toe ff wat tips te geven.

Je mag gerust zo'n kluifje kopen voor je BB hoor, kan geen kwaad, beter als die te laten nemen waar je lieve hond heeft op gekluifd of in zijn mond heeft gehad, een hond/kat heeft namelijk veel bacteriën in zijn mond, vandaar dus.

Ik zag ook die kabeltjes liggen op de grond, probeer je BB daar weg te houden, ze knagen er zo door en dan wil je de ellende niet zien.

Ik hoop dat je me niet als een bemoeial ziet, wil enkel wat tips meegeven.
Bericht Zondag 20 December 2009 6:30 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat een heerlijk Bb-tje die Woppy
Hartje

Ik koop ook vaak die schoentjes en maak er dan houten kralen aan en doe er papiersnippers en stokjes in. Herman vindt dat ook helemaal geweldig om te slopen Ja
Bericht Zondag 20 December 2009 7:01 pm
Woppy
Fladderaar

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah
Hahahahhaa, BB versus hond, super maar sta me toe ff wat tips te geven.

Je mag gerust zo'n kluifje kopen voor je BB hoor, kan geen kwaad, beter als die te laten nemen waar je lieve hond heeft op gekluifd of in zijn mond heeft gehad, een hond/kat heeft namelijk veel bacteriën in zijn mond, vandaar dus.

Ik zag ook die kabeltjes liggen op de grond, probeer je BB daar weg te houden, ze knagen er zo door en dan wil je de ellende niet zien.

Ik hoop dat je me niet als een bemoeial ziet, wil enkel wat tips meegeven.

Hoi Sarah,

nee hoor juist goed dat je dat verteld!
ik heb wel rekening mee gehouden, het was een nieuw schoentje en het geknabbelde (door hond) had ik alwel weg gepakt.
de kabels waren tijdelijk, mijn vriend was zijn pc aan het verplaatsen.
er stond geen stroom op Smile

maar toch hartstikke bedankt hoor!
ik zie je niet als een bemoeial, meer als iemand die gewoon het beste voor heeft met de ander Veertje
Bericht Zondag 20 December 2009 7:11 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Oef, ben blij dat het niet bemoeizuchtig overkwam, dat zou helemaal niet de bedoeling zijn maar soms dan zie je iets op foto en weet je gewoon niet of mensen het weten of niet, vandaar dus maar je was duidelijk goed voorzien Veertje
Bericht Zondag 20 December 2009 8:44 pm
esc_f_ny
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Woppy
oh trouwens..

Malu betekend verlegen in het indonesisch

Daarom heb ik haar ook zo genoemd woppy. Omdat voordat ik haar had een foto van haar kreeg, daar zat ze heel verlegen in het hok achter haar stoere broertje/zusje. Uiteindelijk bleek ze helemaal niet verlegen te zijn. Haha.
Raja betekent koning. Alleen de uitspraak klopt hier niet meer. Uitspraak= Radja, maar ik noem haar Raja, want ze is ook een meisje.
En Tiga betekent drie, omdat zij nummer drie was.

Maar wat leuk dat jij dat ook weet.
Bericht Maandag 21 December 2009 1:43 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
larask2
Kuikentje

Reageer met quote  

Wat is Woppy een schatje! Hartje
Ook al een hele ondeugd zo te zien, al helemaal de baas in huis! haha! Very Happy
Bericht Maandag 21 December 2009 4:49 pm

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 11:08 pm
  Berichten van afgelopen: