Dagboek van gebruiker: yvette

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van yvette te bekijken (6 pagina's)
Start datum: Dinsdag 23 Oktober 2007 12:39 pm
Laatste bewerking: Dinsdag 8 Juli 2008 11:49 am
Dagboek en dit topic zijn 3666 keer bekeken
Waardering     (4.67 uit 3 waarderingen)

Auteur Onderwerp
yvette
Kuikentje

Reageer met quote  

Ja op de tweede foto is ie een stukje banaan aan het eten, ook dat valt goed in de smaak Very Happy
Bericht Maandag 2 Juni 2008 7:00 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Mulan is mooi geworden al. En genieten dat ie doet van zijn appeltje, niet uit zijn concentratie te halen. Veertje
Mooie ring waar je opzit Mulan, ga je nog heel veel plezier aan hebben zie ik zo. Geniet ervan. Laughing
Bericht Zaterdag 7 Juni 2008 8:00 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat zit hij prinsheerlijk te smikkelen zeg Hartje
Bericht Zaterdag 7 Juni 2008 9:27 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hey wat leuk zeg. Mulan zit wel heerlijk in z'n ring te smikkelen. Hartje Kleeft de ring al? Laughing
Bericht Donderdag 12 Juni 2008 4:18 pm
yvette
Kuikentje

Reageer met quote  

Nee de ring kleeft nog niet Laughing maar het is echt zijn favo speeltje en dan vooral de ringen...de bel die eraan zit dat vind ie maar niks, hij begint te brommen als hij hem ziet, zit er ook over na te denken om het belletje voor vorlopig weg te halen...verder gaat alles goed met Mulan hij eet helemaal zelfstandig nu en dat gaat erg goed Very Happy
Bericht Donderdag 12 Juni 2008 7:15 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hey wat fijn dat hij zelfstandig is zeg. Veertje Het is zo'n enge tijd, die 'paptijd'.. Embarassed
Houdt hij echt niet van bellen? De meeste vogels vinden het geweldig.
Bericht Donderdag 12 Juni 2008 7:53 pm
yvette
Kuikentje

Reageer met quote  

Hij vind de bellen echt niet leuk, hij speelt er helemaal niet mee, en als hij op mijn hand zit en ik rammel ermee dan hapt hij er naar Confused maar zal wel over gaan Rolling Eyes verder is hij heel lief voor mij, als ik hem aan mijn man geef komt hij meteen weer naar mij toe...hij geeft me kusjes af en toe iets te enthousiast Laughing

Zaterdag ga ik even het dagboek bij werken, en wat foto's plaatsen...want hij wordt al aardig groot Laughing

en nu hij zelfstandig eet is hij iets aangekomen...dus denk wel dat dat goed zit Laughing

Groetjes vanaf de andere kant Very Happy
Bericht Donderdag 12 Juni 2008 8:48 pm
yvette
Kuikentje

Reageer met quote  

Ik heb vandaag weer wat nieuws in zijn dagboek gezet, je kan al goed zien dat ie goed gegroeid is vanaf de dag dat we hem hebben Laughing en elke dag geniet ik er weer volop van Hartje
Bericht Vrijdag 13 Juni 2008 11:17 am
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Mulan ziet er nu uit als een volwaardig papegaaitje Very Happy hij is echt mooi en fier Very Happy
Bericht Vrijdag 13 Juni 2008 12:53 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hoihoi,

Hoe gaat het ondertussen met jullie? Wink
Bericht Maandag 27 Juli 2009 11:38 am

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 11:08 pm
  Berichten van afgelopen: