6 weken wachten op inspectie dierenbescherming
Hallo daar ben ik weer,
Nou ik heb het rapport vn de arts naar de dierenbescherming verstuurt die hebben mij gebeld met de mededeling dat er inspectie naar (winkel) zal gaan. Hoe het zal eindigen weet ik niet. Ik mag ze over 6 weken bellen over hoe het is gegaan wat er is gebeurt.
Hey dat is mooi dat ze daar eens heen gaan. Het liefst zag ik dat ze daar de hele zaak zullen opdoeken en een verbod geven om ooit nog vogels te mogn houden!
Is niet goed dat je het hier dan zomaar vermeld he.
Zie dat iemand van de winkel dit ziet of iemand dat de personen van die winkel kent dit ziet.
Deze geeft dit dan door jonge ge gaat controle krijgen. Hij zorgt dan gewoon dat zijn winkel piekfijn in orde is voor de volgende 6 weken en hij is er vanaf.
Control geweest en niets gevonden.
Maandag 11 Juni 2007 9:28 pm
Janina Vlieger
Ja inderdaad,snel dicht ( en weg ) gooien dit topic of de namen eraf halen.
Woensdag 13 Juni 2007 3:10 pm
Sue Moderator
Het lijkt me heeeel sterk dat je in zes weken alle zieke vogels kan opbergen.. Maar het is natuurlijk mogelijk?
Gewoon even in een transport kooitje en even ergens anders onderbrengen.
Donderdag 14 Juni 2007 5:53 pm
Sue Moderator
Denk dat er dan wel veel vogels in transport kooitjes moeten..
Ik had een tijd geleden gehoord (maar ik weet NIET of ik het goed reproduceer!) dat de dierenbescherming weinig schijnt te doen omdat ze het houden van papegaaien niet aan willen moedigen? Hierdoor schijnen ze weinig te doen voor papegaaien & welzijn? Weet niet wat hier van waar mocht zijn?
Vrijdag 15 Juni 2007 7:46 am
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 3:59 am