Blazen tijdens het landen

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemene verzorging van papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
berre
Eitje

Blazen tijdens het landen  Reageer met quote  

hallo,

Heb een vraagje, onze pico is niet geknipt, dus kan hij vrij rond vliegen. Maar heb er el op gelet wanneer hij een paar rondjes gevlogen geeft en dan land blaast hij altijd. Niet dat het constant is maar een paar seconden. Anders doet hij dit nooit. Zou dit van opwinding zijn? Of heeft er iemand een andere mening?

Goeten bert
Bericht Donderdag 30 Oktober 2008 12:02 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hoi Bert, je berichtje hoort niet in dit forum thuis denk ik!!! Wink
Is het niet gewoon de inspanning? Het komt mij niet echt bekend voor, Cleo blaast/hijgt niet na het vliegen. Mijn roodrug deed dit wel, maar die was oud en niet in hele goede conditie...
Bericht Donderdag 30 Oktober 2008 12:33 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Re: blazen  Reageer met quote  

Hoe klinkt het blazen? Heb je er een filmpje van? Het is ontzettend lastig om zo over het internet dingen te beoordelen. Ik weet wel dat Scuttle bijvoorbeeld erg gaat blazen tijdens het vliegen. Hij doet dat doelbewust.
Bericht Vrijdag 31 Oktober 2008 9:05 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Zou inderdaad handiger zijn mocht je het ff kunnen filmen, kan vermoeid zijn van de inspanning maar kan ook iets anders zijn, beetje vaag maar is moeilijk te zeggen. Wink
Bericht Vrijdag 31 Oktober 2008 12:05 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik heb de titel van je berichtje even veranderd. Hopelijk reageren er nu meer mensen die hier ervaring mee hebben.
Bericht Zaterdag 1 November 2008 7:30 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 4:03 am
  Berichten van afgelopen: