|
|
|
Laura B
Moderator

Serpil, sorry ik noemde je Hatice, mijn excuses
Ik ben benieuwd naar wat ie zal zeggen, maar ik verwacht eerlijk gezegd geen eerlijk realistisch verhaal....maar dat moeten we maar afwachten....
Veel succes.... |
Zondag 29 April 2007 4:55 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
He? Ga je naar Dennis met je vogeltje?? Ik vrees het ergste.. |
Zondag 29 April 2007 9:17 pm |
|
|
Ziya
Fluffies bewoner
Denk ik ook Su.. |
Zondag 29 April 2007 9:20 pm |
|
|
|
|
serpil
Fladderaar
quote:
Originally posted by Sue
He? Ga je naar Dennis met je vogeltje?? Ik vrees het ergste..
Wat bedoel je daarmee??? |
Zondag 29 April 2007 11:45 pm |
|
|
serpil
Fladderaar
quote:
Originally posted by Laura B
Serpil, sorry ik noemde je Hatice, mijn excuses
Ik ben benieuwd naar wat ie zal zeggen, maar ik verwacht eerlijk gezegd geen eerlijk realistisch verhaal....maar dat moeten we maar afwachten....
Veel succes....
Dat geeft niet hoor ik begrijp wat je bedoelt )) |
Zondag 29 April 2007 11:46 pm |
|
|
serpil
Fladderaar
|
|
|
Ik was vandaag bij Dennis, Hij was er niet zelf ik had zowiezo de man gesproken die ik daar ook heb getroffen. Ik heb Yesil daar gelaten in een warmte hok en hij zei gewoon dat hij niet wist wat er aan de hand was. Ik heb echt getwijfeld of ik Yesil achter moest laten ik was ook zo verdrietig maar die kleine beetje hoop dat ze beter voor hem zouden zorgen dan ik en dat het dan misschien goed zou komen heeft me hem daar doen laten. Ik wist het echt niet meer.
Wat hij er van zei is: Hij wist niet waar het door kwam, er kan iets geknapt zijn in het hoofdje, of misschien verkeerde medicijnen van de VA de Va had 3 verschillende medicijnen gegeven. Of de genen hij zij dat hij het niet wist.
Aan de andere kant heb ik die medcijnen net als vorig keer gekregen, maar zonder onderzoek. Dus ze keken alleen naar mijn vogeltje en zeiden dat er kennelijk een krop onsteking zou zijn, zonder enige testen uit te voeren heeft mijn vogeltje 3 medicijnen gekregen. Zou het daaraan kunnen liggen, of een verkeerde kweek??? Ik zou eigenlijk naar de dierenbescherming ofzo willen bellen. Nog steeds is het zo`n vrolijk vogeltje terwijl hij niet goed fonctioneerd. |
Zondag 29 April 2007 11:53 pm |
|
|
|
|
Wickingh
Waarschuwingen: 1
quote:
Originally posted by serpil
quote:
Originally posted by Sue
He? Ga je naar Dennis met je vogeltje?? Ik vrees het ergste..
Wat bedoel je daarmee???
Daar bedoeld ze mee dat een zieke vogel bij Dennis er niet beter op gaat worden.
In het gunstigste geval krijg je een andere zeer wss ook zieke vogel mee naar huis.
Tip van de nacht, vergeet Dennis, zoek een goede kweker en ontsmet je kooien en drink en etensbakken.
mvg Frank |
Maandag 30 April 2007 12:45 am |
|
|
Danny
Fluffies bewoner
Toch nog maar ens de vraag.
Bij welke VA ben je eigenlijk geweest??
Ik wens je verder heel veel sterkte.
Ik vrees het ergste en sluit me verder eigenlijk aan bij Frank.
Want Dennis zal toch wel weer met wat moois komen,maa trap er aub. niet weer in.  |
Maandag 30 April 2007 7:04 am |
|
|
Sue
Moderator

|
Volgens mij is ze naar Palgi gegaan. (Pffft, ik zal maar niet zeggen wat ik van hém vind, maar dat doet er niet toe. )
Heb je 'm achtergelaten bij Dennis? Je kan 'm echt beter achterlaten bij een dierenarts. Wanneer kan je 'm ophalen?? |
Maandag 30 April 2007 7:45 am |
|
|
|
|
joze
Ervaren vlieger
volgen mij lopen bij dennis hele goede babbelaars rond, die de mensen zo om kunnen praten.
ik hoop voor je dat je aga weer beter wordt, maar als die bij Dennis blijft zal dit niet het geval zijn.
ik zou de aga gaan ophalen en naar een Goede vogelarts gaan.
in korte tijd hebben jullie 4 aga's gehaald bij dennis, waarvan er 2 zijn overleden en nu weer 1-tje ziek.
ik zou die zaak dus nooit meer binnengaan
ik wens je heeeeell veel succes en hoop echt dat je aga beter wordt
sterkte ermee |
Maandag 30 April 2007 9:21 am |
|
|
serpil
Fladderaar
Ik ben bij Palgi geweest, maar palgi wou hem niet opnemen in een warmte kooi. Die zei alleen ik hoop dat het goed komt. ik ben vrijdag en gisteren bij hem geweest het enige wat ik heb begrepen is de nota van zoveel. Ik vind die Palgi maar een... Waarom tref ik altijd de verkeerde?? Voor zover ik weet is er geen ander VA in den haag
Ik kan Yesil ophalen wanneer ik wil, ik weet allleen niet wat ik moet doen als hij zo verlamd blijft. Het is zo`n vrolijk vogeltje zelfs in die situatie probeerde hij met zijn snavel omhoog te komen en te klimmen alleen viel hij weer snel terug. Dus hij is er nog steeds bij en ik hou zoveel vcan hem, alleen hij zal zo heel ongelukig zijn. Hij probeert te zitten lukt hem even maar kost zoveel energie dat hij valt en glijk slaapt daarbij als hij dan poept ligt hij erop omdat hij er niet afkomt. Hij kan niet zelf eten!! |
Maandag 30 April 2007 9:26 am |
|
|
serpil
Fladderaar
quote:
Originally posted by joze
volgen mij lopen bij dennis hele goede babbelaars rond, die de mensen zo om kunnen praten.
ik hoop voor je dat je aga weer beter wordt, maar als die bij Dennis blijft zal dit niet het geval zijn.
ik zou de aga gaan ophalen en naar een Goede vogelarts gaan.
in korte tijd hebben jullie 4 aga's gehaald bij dennis, waarvan er 2 zijn overleden en nu weer 1-tje ziek.
ik zou die zaak dus nooit meer binnengaan
ik wens je heeeeell veel succes en hoop echt dat je aga beter wordt
sterkte ermee
Het is dat ik er gwoon niets over weet, daarom overwinnen die babelaars mij. Maar ik wil zo graag iemand ontmoeten in den haag of omstreken die met mij mee kan maar er is niemand. |
Maandag 30 April 2007 9:28 am |
|
|
|
|
Danny
Fluffies bewoner
ben je in bezit van een rijbewijs??
Zelf moeten we hier ook 3 kwartier tot een uur rijden,voordat ik bij een goede VA ben.
Dus waarom niet een paar km extra rijden,als dit mss. wel je gaaitje kan redden.  |
Maandag 30 April 2007 9:34 am |
|
|
serpil
Fladderaar
quote:
Originally posted by Danny
ben je in bezit van een rijbewijs??
Zelf moeten we hier ook 3 kwartier tot een uur rijden,voordat ik bij een goede VA ben.
Dus waarom niet een paar km extra rijden,als dit mss. wel je gaaitje kan redden.
Ja daar heb je gelijk in, als ik in het begin had geweten dat Pali ook een losse flodder was dan zou ik met liefde hebben gereden. Ik wist gister echt niet meer wat te doen Palgi en Dennis zijn 1 pot nat. Daarom zeg ik was er maar iemand in mijn omgeving die daar verstand van zou hebben. Naar welke zal ik dan rijden??? |
Maandag 30 April 2007 9:40 am |
|
|
Danny
Fluffies bewoner
Hier staan adressen en verhalen over VA's
http://www.fluffies.org/nl/die.....-vf40.html
het is natuurlijk ff de vraag,wie er nu dienst heeft. |
Maandag 30 April 2007 9:46 am |
|
|
|