|
|
|
Sue
Moderator

|
quote:
Originally posted by Igor
Als het aan hem ligt dan ligt hij rustig een uur in je hand, maar meestal houden wij het niet zo lang vol Tegen die tijd heb je trouwens een ontzettende zweethand van zo'n warm vogeltje
En ja het is dus lang genoeg voor foto's en we hebben er ook foto's van. Ik geb het al eerder gezegd, we hebben een heleboel foto's, maar ik gun mezelf niet de tijd om ze ff te resizen en te uploaden, sorry Ik zal proberen er vanavond wat te uploaden!
Ha ha ha, hij houdt zeker wel van lekkere zweethanden.. Is goed voor zijn veertjes -> Hoeft 'ie ook niet meer te badderen hihi!
Hmpf. Ik zou toch wel erg graag een paar foto's willen zien! Je hoeft ze niet allemaal in één keer te resizen (Zou wel leuk zijn hihi) dus..  |
Vrijdag 19 Mei 2006 10:32 am |
|
|
|
|
Danny
Fluffies bewoner
quote:
Originally posted by Igor
En ja het is dus lang genoeg voor foto's en we hebben er ook foto's van. Ik geb het al eerder gezegd, we hebben een heleboel foto's, maar ik gun mezelf niet de tijd om ze ff te resizen en te uploaden, sorry Ik zal proberen er vanavond wat te uploaden!
Download je nu even dit programmaatje of heb je dat al??
http://www.fookes.com/ezthumbs/
Even naar settings. Even uitproberen hier heb ik hem ingesteld op 600x600.
Foto's aanklikken die je wil verkleinen en dan op make klikkken.
En als je alle foto's aangepast wil hebben gewoon op make all klikken.
Hoef je ze alleen nog te uploaden.
Je kan gewoon doorgaan met fluffen. |
Vrijdag 19 Mei 2006 10:35 am |
|
|
Bas Schurink
Vlieger
hahaha vooral dat laatste zinnetje |
Vrijdag 19 Mei 2006 10:36 am |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
J&J, ik heb er eventjes een apart berichtje van gemaakt. Ik vond die link nl wel erg handig! Thanks! |
Vrijdag 19 Mei 2006 10:39 am |
|
|
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
|
|
|
Gizmo poept heel vaak zo. Die laat eigenlijk nooit zomaar zijn poepje vallen. Je ziet het altijd aankomen. Gizmo gaat naar achteren hangen, kontje omlaag en hup poepje. Lijkt hem verder geen moeite te kosten hoor, is gewoon de manier waarop hij poept. Eigenlijk net zoals Igor ook al zegt. Gizmo kan als het aan hem ligt ook heerlijk een uurtje ofzo bij je liggen pitten (hand of hals) maar zal dan nooit zomaar poepen, hij staat dan op, wankelt (of afhankelijk van erg hoge nood...rent) naar de rand van de bank, tafel, stoel...gaat zover mogelijk over de rand hangen, kont omlaag, poepje droppen en hup terugrennen naar waar hij lag en verder gaan met wat hij bezig was...pitten dus
Alleen als hij zenuwachtig is zijn deze waarschuwingssignalen van "let op er komt een poepje aan" niet aanwezig. Waardoor visite nogal eens ingewijd wordt met een poepje op de kleren . Meestal net nadat wij gezegd hebben "nee, hoor...Gizmo poept zelden of nooit op je kleren..."
Niet teveel zorgen maken Sue, zolang Flitje maar poept en de poep er verder goed utiziet? |
Vrijdag 19 Mei 2006 2:04 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Ha ha ha die Gizmo! Hij weet wel hoe hij jullie voor gek moet zetten he? Dat weten ze echt maar al te goed!
Ik zal me niet te veel zorgen maken, maar moest het toch eens kwijt. Zijn poepjes zien er verder wel goed uit. |
Vrijdag 19 Mei 2006 3:29 pm |
|
|
|
|
Igor
Vliegende acrobaat
|
Ik gebruik PaintShopPro of PhotoShop om mijn foto's te resizen. Ik gebruik die programma's veel, dus dat vind ik makkelijker. Maar goed de hint (DWANG) was duidelijk, ik heb een aantal foto's gedaan en ik ga ze nu wegzetten! (als Bie EINDELIJK!!! foto's vanm haar auto heeft gemaakt dan kan ik niet achter blijven ) |
Vrijdag 19 Mei 2006 7:17 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 4:36 am
|
|
|
|
|