|
|
|
Mariss
Vlieger
| Morgen met KlukKluk naar de dierenarts |
|
|
Verdomme hij moet dit weer meemaken. KlukKluk mag morgen een bezoekje brengen aan Kindermans. Naja, morgen afspraak maken en gelijk gaan.
Hij zit al weer een tijdje dik, maar dat was te verklaren (had hij ook bij de kweker (hij was ouder) en op raad van de vogelarts waar we zijn geweest, elke keer als hij dik zat medicijnen) Maar nu is de tumor bij zijn poepgat groter geworden, en zijn poepgat is nu uitgescheurd. Hij had geen last van de tumor.
Nu zit hij onder de warmte lamp en apart in een kooitje. meer kan ik niet doen.
Ik wil dit echt niet
voor hem niet, voor mij niet en voor de andere ook niet |
Maandag 12 April 2010 7:59 pm |
|
|
|
|
sweeth
Vlieger
Oeh wat een naar toestand zeg
Hopelijk komt het allemaal wel weer goed!
Ik duim voor je  |
Maandag 12 April 2010 8:04 pm |
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
ach jee wat erg. dat spijt me zeer te horen. ik duim voor je dat ze wat kunnen doen. ben sterk, want het kan wel eens vervelend gaan worden. ik zal heel hard voor je duimen.  |
Dinsdag 13 April 2010 6:55 am |
|
|
|
|
Mariss
Vlieger
Dankjulliewel. Om 14.10 ben ik daar te vinden met mijn moeder. Kindermans is er niet, wel een collega, daar ben ik dan ook tevreden over.
doordat ik denk dat hij veel pijn heeft, denken jullie dat het verstandig is dat ik Noah meeneem? Voor gerust te stellen ofzo.
Noah en KlukKluk zitten nu wel apart omdat ze zo broeds is als wat. |
Dinsdag 13 April 2010 7:38 am |
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
ik zou Noah niet meenemen. vogels zijn zeer gevoelig en voelenmeteen aan dat de ander stress of pijn heeft. ik denk dat zij daarmeer onder zou lijden. laat haar thuis.
je weet niet wat ze daar gaan doen met hem en dat zou misschien een te groot effekt op haar kunnen hebben. dan is ze helemaal van slag af. |
Dinsdag 13 April 2010 7:50 am |
|
|
|
|
Mariss
Vlieger
dat is ookweer waar, dankjewel
Ik weet het allemaal niet meer. Ik ben e cht bang, terwijl ik eigenlijk al weet wat ze gaan zeggen
Zijn tijd is gekomen ben ik bang, ik ben nu al zo lang bezig te klootzakken met hem, want het gaat de ene keer hardstikke goed. Vliegen deed hij minder omdat ik toch denk naderhand dat die tumor in de weg zat. Alles denk ik pas naderhand |
Dinsdag 13 April 2010 7:53 am |
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
jij weet diep in je hart al dat zijn einde er is. nu is het ook durven loslaten. denk aan je lieve schat en dat jij het beste voor hem wilt. dit gaat heel veel pijn doen, maar loslaten is ook een teken van liefde, dat weet je. hij zal geen pijn meer hebben. bedenk, als ze hem gaan helpen, hoeveel kans heeft hij dan dat hij weer helemaal ok gaat worden. dat het niet erger wordt?
wees heel sterk en laat hem los. ook al doet dit zo vreselijk pijn. je bent heel dapper dat je zelf inziet wat er gaat gebeuren.
blijf bij hem en laat hem voelen dat je van hem houdt. maar durf los te laten, juist omdat je van hem houdt.
ik wilde dat ik je meer kon steunen want dit verdriet is dadelijk intens. dat heb je nu al. maar je weet dat dit ook het beste is voor hem.
 |
Dinsdag 13 April 2010 8:18 am |
|
|
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 4:36 am
|
|
|