|
|
|
Sarah
Moderator

Voorlopig is ze gelukkig op korte tijd vooruit gegaan, hou je hoop en moed daarop vast. Niet slecht denken want dat helpt je niet vooruit.  |
Woensdag 7 Juli 2010 3:09 pm |
|
|
Mariss
Vlieger
Dankjewel Sarah.
Ik voel me erg schuldig, maar nu heb ik echt geen zin in de andere vogels. Alleen maar Noah, ik wil Noah en even geen andere vogel's om me heen.
Waarom is t zo moeilijk voor sommige mensen om te begrijpen dat het misschien wel 'maar' een parkiet is.
Maar voor sommige een maatje en een vriendin? |
Woensdag 7 Juli 2010 5:13 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Hier denken we dat in elk geval niet hoor Mariss. Hoop dat je dat weet. Als je ons nodig hebt, dan kom je maar naar hier, hier begrijpen we het verdriet rond een zieke vogel, groot of klein, dat maakt geen verschil. |
Woensdag 7 Juli 2010 5:20 pm |
|
|
|
|
Mariss
Vlieger
Ik wil bellen hoe het met Noah gaat.
En hopen dat het goed gaat. Ben benieuwd of ik vanacht kan slapen. Net ff met Sjors gewandelt, en nu zit Mees op mijn schouder.
Maar eigenlijk wil ik gewoon Noah bij me hebben. |
Woensdag 7 Juli 2010 7:00 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Ik denk niet dat ze het je kwalijk gaan nemen als je nog even belt hoor, het is normaal dat je ongerust bent.
Ik zou gewoon ff bellen, dan heb je dat nog even gehad en weet je weer iets meer. |
Woensdag 7 Juli 2010 7:12 pm |
|
|
Mariss
Vlieger
Ik kan niet meer bellen, ze zijn niet meer bereikbaar
Maar ze zouden me bellen als haar toestand verergt, geen nieuws is goed nieuws dan toch? |
Woensdag 7 Juli 2010 7:25 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Absoluut, zolang je niets hoort moet je je geen zorgen maken en gaat het stabiel of zelfs beter met Noah. Niet wanhopen hoor maar zeker ook proberen te slapen, morgen is weer een dag en nu moet je echt ff rusten.  |
Woensdag 7 Juli 2010 8:06 pm |
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
ik hoop dat je de nacht enigzinds goed door hebt gebracht. hopelijk kunnen ze je vandaag beter nieuws geven. ik duim voor je. |
Donderdag 8 Juli 2010 6:23 am |
|
|
Mariss
Vlieger
Dankjulliwewel voor t meeduimen en de lieve woorden
Het gaat veel en veel beter met Noah, ze is weg onder de warmtelamp, alleen ze eet daar bijna niet, dus ze krijgt dwangvoeding. Alsnog een eigenwijs vogeltje dus, hoe ziek ze ook is
Tussen 12 en kwart voor 1 kan ik bellen, want Kindermans is dan zelf even langs geweest. Maar ze is veel en veel actieverm en ze bijt  |
Donderdag 8 Juli 2010 7:50 am |
|
|
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
jaaaa dat is goed nieuws. het is een vechtertje als ik dat zo lees. dat ze niet wil eten is minder maar ook daar werken ze aan.
in elk geval een opluchting voor jou.
nu hopen dat ze ook kunnen ontdekken wat er precies met haar is en dat ze dan ook weer heel snel de oude zal zijn. |
Donderdag 8 Juli 2010 8:01 am |
|
|
Mariss
Vlieger
Dankjewel Alexandraatje. Dat niet willen eten is makkelijk te achterhalen, ze eet niet zo snel bij vreemde. Hier hebben we eventueel dwangvoeding klaar staan en een aparte kooi.
Maar dat dwangvoeding hebben we eigenlijk niet nodig als ze thuis komt, want ze at hier hardstikke goed.
Maar iedergeval geen nestje voor haar meer  |
Donderdag 8 Juli 2010 8:05 am |
|
|
Sarah
Moderator

Ow, blij te lezen dat ze het beter doet nu. Ben echt zo blij voor jullie.  |
Donderdag 8 Juli 2010 9:19 am |
|
|
|
|
esjo
Moderator

fijn dat het beter gaat met Noah.
Een dikke knuffel voor jullie  |
Donderdag 8 Juli 2010 10:36 am |
|
|
Mariss
Vlieger
Dankjulliewel. Ik ben echt blij, net weer gebelt, ze gaat goed vooruit, wast en speelt weer.
Om 4 uur moet ik nog een keer bellen, en dan horen we of ze meekan.
Ik vroeg wat ik kan doen om te zorgen dat ze stopt met eitjes leggen, antwoord: Stabliele dag en nachtritme, en overzetten op harrison's
Ik ben ervan overtuigt dat Harrison's goed is, maar ik kan het simpelweg niet betalen.
Ze krijgen genoeg afwisseling hier. |
Donderdag 8 Juli 2010 12:19 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Misschien kan je bij het vraagforum een zoekertje zetten en vragen of misschien iemand uit de buurt Harrisons heeft waar je telkens een kleine hoeveelheid van kan kopen. Zo is de prijs niet hoog en genoeg om weer ff verder te kunnen. |
Donderdag 8 Juli 2010 12:37 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3, 4 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 13 Februari 2012 5:09 pm
|
|
|
|
|