Vandaag wilde ik de vogels nog even wegen en toen zag ik dat Kalina niet goed op haar rechter pootje kan staan... Ik weet nu niet of het gebroken is of dat er iets anders aan de hand is. Ik kan geen wondjes zien. Wat vinden jullie? Meteen naar de va of het ff aankijken?
Vanmiddag en vanavond zijn we ook bijna niet thuis i.v.m. mijn verjaardag... Wat nu?
Zaterdag 17 November 2007 11:52 am
Sue Moderator
Re: Pootje Kalina
Oh nee Liz, wat een timing.. Dit gebeurt altijd op de meest onmogelijke momenten!
Kijk even hoe het zometeen gaat.. Is ze gevallen? Kan je iets raars zien?
Bel in ieder geval even naar een va.
Sterkte met Kalina..
Volgens mij is ze niet gevallen, niet dat ik heb gezien iig en ik ben gister bijna de hele dag thuis geweest. Ze steunt er wel nog op, maar het lijkt wat dik. Ik zal dadelijk de va bellen, hopelijk neemt ie nu wel eens op...
Nu lijkt het weer normaal Ze zakt er niet meer op door enzo... Ik snap er niks van... Ik kijk het nog maar even aan dan denk ik. Als het zo blijft, zal ze zich misschien gestoten hebben ofzo? Komt het weer terug dan bel ik de va maar meteen.
zou goed kunnen dat ze zich gestoten heeft,en dat het wat gevoelig is.
als wij ons gestoten hebben dan is het ook gevoelig.
zou het idd ff aankijken als ze er weer last van heeft dan kan je alsnog de va bellen.
Zaterdag 17 November 2007 12:47 pm
Sue Moderator
Huh? Wat raar? Misschien had ze er even last van ofzo? Wij verzwikken onze enkel toch ook wel eens? Het lijkt mij dat vogels ook wel eens ongelukkig terecht kunnen komen. Is het een wildebras?
Zaterdag 17 November 2007 9:51 pm
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 4:46 am