Daarbij is 't hetzelfde.. ze proeft er alleen van, maar eet het niet op.. het enige wat ze echt eet is zaadjes.. ze begint net een beetje aan de pellets maar daar eet ze niet genoeg van nog.
Zondag 3 Februari 2008 9:53 pm
Sue Moderator
Hmmm daar kan je het lastig op doen he? Hoe hield je haar op het moment van medicijnen toedienen?
Dat is echt een lastige klus Linde. Met de zaadjes ben je natuurlijk niet veel en als ze nergens anders genoeg van eet om de antibiotica binnen te krijgen dan vrees ik dat het toch via dat spuitje zal moeten. De medicijnen moeten toch binnen geraken in elk geval. Het is niet plezant maar wel belangrijk natuurlijk.
Ja he.. ik vreesde ook al dat er geen andere oplossing was.. ze wordt ook steeds een beetje bozer en banger.. logisch ook natuurlijk. Maar ja.. ze moet toch echt even volhouden hè.
quote:Originally posted by Sue
Hmmm daar kan je het lastig op doen he? Hoe hield je haar op het moment van medicijnen toedienen?
Mijn vriend hield haar vast, dan ligt ze zeg maar op haar rug in zijn hand, anders kunnen we er eigenlijk ook niet bij. Maar gisteravond en vandaag ging het wel goed, door gewoon maar een heel klein beetje per keer er in te doen, zodat ze zich er niet in kan verslikken.
Ehmmm even een vraagje.. Kan je het evt ook doen door haar gewoon in normale zitstand te houden? En dan de antibiotica tegen de zijkant van haar bovensnavel te druppelen? Dan drinken ze vaak wel..
Houdt Pukkie van pap? Vermeng het anders daarmee en voer het met een spuitje op bovenstaande manier. Flit & Sam aten zo hun medicijntjes vaak wel.
Maandag 4 Februari 2008 11:05 am
Fladder naar forum:
Ga naar Pagina Vorige1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 4:47 am