Nee, ik heb ook geen potje maar de trekeningingen waren hoog genoeg om die als factuur naar huis te verzenden. (lief he van hun)
Donderdag 17 Mei 2007 10:58 pm
Sue Moderator
quote:Originally posted by serpil
Nee, ik heb ook geen potje maar de trekeningingen waren hoog genoeg om die als factuur naar huis te verzenden. (lief he van hun)
Ja dat is netjes!
Vrijdag 18 Mei 2007 11:00 am
Sue Moderator
quote:Originally posted by Gipsy
Nee;geen reserve potje.We hebben wel een mooie spaarrekening,dus mocht het nodig zijn,dan kunnen we daar altijd wat geld van nemen
Dat is natuurlijk ook een idee.. Hoop dat het niet nodig zal zijn. Ga je ook met je gaaien voor een jaarlijkse check-up?
Wij hebben daar ook geen apart potje voor maar wel een spaarrek voor onvoorziene uitgaven dus mocht het nodig zijn dan gaat het daar gewoon af. En ik heb altijd al geroepen> dat zouden we helemaal geen geld hebben en er is voor de gezondheid van ons of onze dieren geld nodig dan zou ik zelfs daar een lening voor afsluiten als het moest!! Normaal is dat tegen mijn principes
Vrijdag 18 Mei 2007 1:47 pm
Sue Moderator
Tja.. Met dieren gaan een heleboel principes ineens overboord he?
Hoop dat dát nooit nodig zal zijn!
Vrijdag 18 Mei 2007 9:07 pm
Sue Moderator
Re: Reservepotje voor noodgevallen
Aangezien er een boel nieuwe leden bijgekomen zijn:
Hebben jullie een reservepotje voor noodgevallen? Dierenartskosten kunnen vaak in de papieren lopen..
Hebben jullie hier een potje voor?
Donderdag 30 Augustus 2007 1:58 am
Janina Vlieger
Dat potje hier is inmiddels al wel leeg
Mochten er weer rustigere tijden aankomen dan zal ik de inhoud van het 'vogelpotje' weer omhoog laten gaan
Ik heb geen VA potje. Ik heb een spaarrekening en daar betaal ik VA kosten uit. En als dat niet genoeg is hebben mijn vriend, ouders en broertje ook nog spaarrekeningen . Dan betaal ik ze later wel terug.
Als ik betaald werk zou hebben (ik zoek nog) denk ik wel dat ik er een zou aanleggen. Ik twijfel alleen nog hoeveel ik per maand zou inleggen.