|
|
|
millie
Kamikaze piloot
| SHITTTTTTTTT |
|
|
heb test binnen agatje gezond pearl ziek shiitttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt staat gelukkig appart wat moet ik kan ze neit allebij houde zo dat word een spuitje halen echt zo zielig |
Donderdag 8 Juni 2006 2:28 pm |
|
|
Danny
Fluffies bewoner
Ach,dat meen je niet!
Wat heeft ze dan??? |
Donderdag 8 Juni 2006 2:29 pm |
|
|
millie
Kamikaze piloot
pbfd  |
Donderdag 8 Juni 2006 2:30 pm |
|
|
|
|
millie
Kamikaze piloot
weet neit wat ik doen moet |
Donderdag 8 Juni 2006 2:32 pm |
|
|
Danny
Fluffies bewoner
Je gaaitjes sowieso apart houden.
Ik denk dat je ook steeds je handen moet wassen,als je in aanraking bent geweest met pearl.
Heeft de arts je niet verder geadviseerd??
Of heb je het zelf opgestuurd?? |
Donderdag 8 Juni 2006 2:35 pm |
|
|
millie
Kamikaze piloot
heb de da gebelt die zijn in slapen als je 2 vogels heb gaat neit werken als je een in een kamer heb zitten dan word ie eenzaam hij kan drager zijn of besmet zijn maar dat nog geeft hij het over en ze toch dat hij zo raar in zijn veren zat michien toch geen rui |
Donderdag 8 Juni 2006 2:38 pm |
|
|
|
|
millie
Kamikaze piloot
de kweker belt me vanavond als het goed is |
Donderdag 8 Juni 2006 2:39 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: SHITTTTTTTTT |
|
|
He?! Hoe kan dit nu Millie? Ik heb je net een pm gestuurd, ik ben sprakeloos! Dit is het laatste wat ik verwacht had.
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen..
Soms worden er fouten gemaakt met testen millie.
Zie je rare veren? |
Donderdag 8 Juni 2006 2:40 pm |
|
|
Danny
Fluffies bewoner
Ja,ik was daar al bang voor!!!
Het is gewoon onbegonnen werk als je ze allebei wil houden.
En het kan zelfs overgedragen worden op de mens!!
Hoe moeilijk het ook is!!
Millie,heel veel sterkte!!! |
Donderdag 8 Juni 2006 2:43 pm |
|
|
|
|
millie
Kamikaze piloot
belde zegt ze aga negatief en toen d8 ook shit en catharina positief ik zo shit zei zo ja word door hand en kleding overgebracht en ze gaan er dood aan ik weet niet wat ik doen moet hij had wel rare vacht maar ik d8 rui hij kan ook drager zijn zei ze maar dan kan ie nog overgeven en wil pearl neit eenzaam in een kamer houde mischien iemand die geen vogels heeft die hem hebbe wil waar die gelukkig kan leven maar wie??? |
Donderdag 8 Juni 2006 2:43 pm |
|
|
Danny
Fluffies bewoner
Ja,maar volgens mij kan het ook naar de mens overgebracht worden.
Weet het even niet meer zeker. |
Donderdag 8 Juni 2006 2:48 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Millie, het is niet altijd overdraagbaar. Ik bedoel, het wil niet zeggen dat het altijd overgedragen wordt.
Beetje ongelukkige vergelijking, maar niet iedereen raakt ook besmet met HIV.. Snap je?
Natuurlijk moet je wel voorzichtig enzo zijn.. |
Donderdag 8 Juni 2006 2:49 pm |
|
|
|
|
millie
Kamikaze piloot
ja via handen en kleding echt weet ff niet moet ik hem laten inslapen of iemand geven maar wie heeft er geen andere vogels hier op het forum heeft iedereen minimaal 1 gaai |
Donderdag 8 Juni 2006 2:50 pm |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
|
|
|
Arghhh neee heee!!!! Oh lieve meid wat erg!!!
Zoals Sue al zegt..er worden soms fouten gemaakt hoor Mijn vogelarts zegt dat een test een enkele keer vals positief kan zijn, dus bij negatief is t wel zeker (altans er zijn nooit vogels eerst negatief getest en daarna positief, wel andersom). Bij een positieve test kun je dus t beste voor de zekerheid nog eens laten testen!
Als t echt zo is ben je echt niet blij...je hele huis is dan toch een jaar (of was t half jaar?) besmet
Tsja...een ander huis zoeken? met het (welliswaar kleine) risico dat hij ooit weer bij andere vogels komt of de ziekte verspreidt? Ik weet niet of dat zo verstandig is Ik denk nu even heel snel en misschien vinden jullie t belachelijk, maar zou ik in jouw situatie zitten, dan zou ik ze geloof ik beide houden Ik heb zelf ooit t risico genomen toen ik Tommy en Guano ongetest bij elkaar zette, maar ik zou ze beide houden als er 1 ziek was geweest. (nu zijn ze wel allen getest hoor!)
Trouwens ...de negatieve test van je aga is die in dit geval wel zeker? of kan hij nog in de incubatie tijd zitten? of kan dat niet? Beetje tegenstrijdig met wat ik hier boven schreef...maar zou dat niet kunnen? Als ze nog heel jong zijn kun je toch ook niet testen of ze PBFD hebben? of zit ik er naast?
Gatver wat vind ik dit vreselijk naar voor je Heeeelll veel sterkte meis!!! We leven allemaal erg met je mee!  |
Donderdag 8 Juni 2006 2:58 pm |
|
|
millie
Kamikaze piloot
aga is zeker gezond pearl kan een drager zijn of al besmet maar hij zit ook slecht in zijn veren en beide houde is echt geen optie straks besmet pearl jade en dan heb ik 2 zieke ongelukkige vogeltjes ik weet niet DA zei in slapen weet ook geen ander huisje |
Donderdag 8 Juni 2006 3:02 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 4:48 am
|
|
|
|
|