|
|
|
pris1958
Net uit het ei
| Snowy heeft een dik buikje |
|
|
Ja sorry, had al een berichtje getypt maar er is wat misgegaan met het plaatsen, maar goed het gaat om het volgende;
Snowy is een mannetjes parkietje van 2 1/2 jaar oud, hij praat en ben gek op dit beestje, sinds 2 dagen zie ik dat'ie ineens een dik buikje heeft. Nu is het een snoepertje en eerlijk gezegd weet ik dat ik hem de laatste tijd misschien teveel trosgierst heb gegeven ( is er gek op). Snow zit alleen vliegt vrij rond ( maar zit liever op de laptop) is ontwormt krijgt vitamines zit op zaad met eivoer ( nu even ook geen eivoer meer). Schijnt nergens last van te hebben, is actief speelt, kwebbelt, vliegt eet en drink gewoon. Zijn ontlasting ziet er zo op het oog goed uit. Zijn verenpak is zoals altijd en houdt ook zijn vleugeltjes netjes op zijn rug, zit verder niet bol slaapt op 1 poot, en nu ja weet het niet meer, maak mij gewoon bezorgt. Zit op het moment zonder vervoer ben dus op het openbaar vervoer aangewezen en als ik naar de va moet dan wordt het dus, lopen, bus, trein, bus, lopen ik denk dat dat teveel van het goede wordt voor Snow dus van de regen in de drup. Nu bel ik vanmiddag even met Utrecht, heb gezien dat ze een soort van telefonisch spreekuur houden. Ook heb ik Lugol besteld. |
Vrijdag 6 Augustus 2010 11:35 am |
|
|
esjo
Moderator

Geeft niets hoor - maar ik dacht misschien heb je de weg nog niet gevonden hier op fluffies en dan help ik je evne op weg
Heel goed dat je even met Utrecht belt. die kunnen je toch meer vertellen.
zoals je het zegt lijkt er niets mis maar aan de andere kant zijn vogels er ook kampioen in om ziektes en ongemakken te verbergen.
Maar het feit dat hij gewoon lekker actief is en goed eet klinkt heel positief
Laat je nog even weten wat ze in Utrecht zeiden? |
Vrijdag 6 Augustus 2010 12:33 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Niet erg hoor dat je even mis ging met het plaatsen van een bericht, dat kan ons allemaal gebeuren.
Heel goed van je dat je belt met utrecht. Ik ben benieuwd wat ze zeggen.
Je bent ook helemaal zeker dat het een mannetje is? |
Vrijdag 6 Augustus 2010 1:03 pm |
|
|
|
|
pris1958
Net uit het ei
quote:
Originally posted by esjo
Geeft niets hoor - maar ik dacht misschien heb je de weg nog niet gevonden hier op fluffies en dan help ik je evne op weg
Heel goed dat je even met Utrecht belt. die kunnen je toch meer vertellen.
zoals je het zegt lijkt er niets mis maar aan de andere kant zijn vogels er ook kampioen in om ziektes en ongemakken te verbergen.
Maar het feit dat hij gewoon lekker actief is en goed eet klinkt heel positief
Laat je nog even weten wat ze in Utrecht zeiden?
Had de co- assistente aan de lijn, ook zij vond het een vreemd verhaal, nu overlegt zij even met de va en belt mij vanmiddag dan terug, laat het wel even weten wat hier uitkomt, duimen maar dat het geen slecht nieuws is |
Vrijdag 6 Augustus 2010 1:10 pm |
|
|
esjo
Moderator

Ik duim hier voor je mee  |
Vrijdag 6 Augustus 2010 1:47 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Ook hier gaan we duimen. Probeer nog niet teveel te stressen, je doet wat je kan doen en voorlopig is het ff afwachten. Ik weet het, makkelijk gezegd maar stressen of niet, het maakt toch geen verschil, probeer gewoon van elkaar te genieten. |
Vrijdag 6 Augustus 2010 1:50 pm |
|
|
|
|
pris1958
Net uit het ei
quote:
Originally posted by esjo
Ik duim hier voor je mee
Ben net teruggebeld of ik niet even langs kon komen had dus al uitgelegd waarom dat niet kan ( had anders gisteren al bij een va gezeten). Ze vond het ook een vreemd verhaal, kon zo niets bedenken wat het kan zijn maar het leek haar niet dringend omdat Snow verder heel actief is en ook gewoon eet en drinkt, volgens haar kan ik ook tot maandag wachten ( heb dan weer een auto tot beschikking).Ben toch wel een beetje geruster nu maar kan die buik wel wegkijken  |
Vrijdag 6 Augustus 2010 2:13 pm |
|
|
pris1958
Net uit het ei
quote:
Originally posted by Sarah
Ook hier gaan we duimen. Probeer nog niet teveel te stressen, je doet wat je kan doen en voorlopig is het ff afwachten. Ik weet het, makkelijk gezegd maar stressen of niet, het maakt toch geen verschil, probeer gewoon van elkaar te genieten.
Daar heb je wel gelijk in, maar valt niet mee hoor ben vreselijk aan dat kleine monstertje gehecht hij praat en hou er hele gesprekken mee  |
Vrijdag 6 Augustus 2010 2:16 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Dat kan ik me goed voorstellen.  |
Vrijdag 6 Augustus 2010 2:30 pm |
|
|
|
|
esjo
Moderator

Hopelijk blijft hij het weekend ook gewoon verder in z'n normale doen.
Sterkte  |
Vrijdag 6 Augustus 2010 2:37 pm |
|
|
pris1958
Net uit het ei
quote:
Originally posted by Sarah
Niet erg hoor dat je even mis ging met het plaatsen van een bericht, dat kan ons allemaal gebeuren.
Heel goed van je dat je belt met utrecht. Ik ben benieuwd wat ze zeggen.
Je bent ook helemaal zeker dat het een mannetje is?
Ja hoor snow is een mannetje, hij praat en voor zover ik weet doen popjes dat niet ( i.d. parkietenwereld dan ) |
Vrijdag 6 Augustus 2010 2:39 pm |
|
|
Mariss
Vlieger
Sterkte, voorzover de beschrijving (en aan de hand dat je wat veel trosgierst heb gegeven) klinkt het als een vetbultje.
Maar even over popjes die niet praten, ben bang dat ik je uit het wereldje moet halen, want Noah hier die brabbelt meer als het gemiddelt mannetje  |
Vrijdag 6 Augustus 2010 3:52 pm |
|
|
|
|
pris1958
Net uit het ei
quote:
Originally posted by Mariss
Sterkte, voorzover de beschrijving (en aan de hand dat je wat veel trosgierst heb gegeven) klinkt het als een vetbultje.
Maar even over popjes die niet praten, ben bang dat ik je uit het wereldje moet halen, want Noah hier die brabbelt meer als het gemiddelt mannetje
lol |
Vrijdag 6 Augustus 2010 7:00 pm |
|
|
esjo
Moderator

Hoe is het afgelopen met Snow? |
Zondag 15 Augustus 2010 8:22 pm |
|
|
pris1958
Net uit het ei