wat als jullie een nieuwe vogel aan schaffen een papegaai parkiet kanarie etc...?
en jullie hebben thuis al een papegaai of andere vogel zitten?
hoe doen jullie dit dan?
op goed geluk er toch bij zetten?
of in quarantaine en dit bij je zelf thuis of bij iemand anders?? of iets anders?
laten jullie ze dan meteen testen en na wachten op de uitslag erbij?
en dan bedoel ik niet alleen papegaaien maar ook andere vogels zoals hier boven genoemd.
als jullie de vogels zelf in quarantaine houden bij jullie eigen thuis zou ik graag wel willen weten hoe??
veel vragen maja ik vroeg me dit eigenlijk al langer af hoe jullie dit doen zonder dat er enige ziektes verspreid kunnen worden (als ze die zouden bezitten)
toen ik een tweede papegaai er bij kreeg had ik hm er bij gezet maar dit had ik gedaan omdat ik niet beter wist
nu zou ik dat nooit meer doen
maar wat ik van danny weet is dat hun een nieuwe gaai apart zet op een kamer totdat de uitslag van de testen binnen zijn hoe de rest dat heeft gedaan weet ik niet
Zondag 5 Augustus 2007 8:52 pm
Sue Moderator
Re: vraag
Hier heb ik ze eerst getest, en tot ik de uitslag had apart gezet. (Boven, erg lullig maarja..) Telkens handen wassen is funest voor je zachte handen hahaha!
Zoals Joyce het zegt,hebben wij dat ook eerst gedaan.
Hoe we dit in de toekomst gaan doen,moet ik nog ff uitdokteren.
Mijn ouders willen helaas niet als quartaine ruimte dienen.
Maar ik vind er wel wat op.
Zondag 5 Augustus 2007 10:58 pm
Sue Moderator
Re: vraag
Trouwens, toen Zazu erbij kwam heb ik 'm wel meteen erbij gezet.. Dat is nu zo'n 7 jaar geleden. Ik wist toen nog niets over pbfd..
quote:Originally posted by Danny
Zoals Joyce het zegt,hebben wij dat ook eerst gedaan.
Hoe we dit in de toekomst gaan doen,moet ik nog ff uitdokteren.
Mijn ouders willen helaas niet als quartaine ruimte dienen.
Maar ik vind er wel wat op.