|
|
|
swanny
Beginnende vlieger
Zo is dat, hou vol Sarah. Lachen hoor hoe die Jos je bezig kan houden. Jullie hebben elkaar in ieder geval wel getroffen, twee van die koppige eigenwijsjes bij elkaar.
Ik ben benieuwd wie de langste adem heeft van jullie, Jij als streng en goed bedoelend baasje, of Jos met zijn grappen en grollen en trouwe gaaienoogjes.
Veel sterkte, BEIDE  |
Woensdag 18 Juni 2008 3:19 pm |
|
|
|
|
swanny
Beginnende vlieger
Sorry, te snel geklikt.
Ik ben wel blij voor je dat Jos niets van die ijzerdraadjes heeft opgelopen. |
Woensdag 18 Juni 2008 3:20 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Dank je Swanny, hahahaha, leuke reactie trouwens. Ik weet ook eerlijk gezegd niet wie gaat winnen maar moet wel zeggen dat hij nu bewezen heeft dat hij wel eet van de pellets en ik nu nog meer overtuigd ben van het feit dat hij ze ZAL eten maar zoals je zegt, ik mag niet teveel kijken naar zijn lieve oogjes waar hij mij probeert mee om te kopen maar het is voor het goede doel en dan ben ik een echte Beagle, zelfs onze Spike (onze Beagle) geeft het op tegen mij. Zegt dat al iets Whahahahaha, mijn man vindt het soms minder lollig maar dat is dan weer pech hebben, hihihihihihihi  |
Woensdag 18 Juni 2008 7:45 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Whahaha Sarah, jullie zijn inderdaad alletwee stijfkoppen. Ik ben benieuwd wie er gaat winnen. Heeft Joske al wat van zijn pellets gegeten? (Ach het is geen probleem, hij is toch 'te zwaar' --> ik bedoel eigenlijk aangekomen)  |
Woensdag 18 Juni 2008 9:44 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

|
|
|
Hahahahahha, zijn pellets gaan er nog steeds super goed in maar ik schrik van zijn gewicht hoor, gisteren woog hij 503 Gr, dus was hij ietsje afgevallen maar vandaag 512Gr en hij heeft daarnet al zijn hele bakje pellets leeggegeten.
Ik heb het nu wel ietsje anders gehangen want hij had momenten dat hij zou wou rondstrooien en normaal gezien dat het nu moeilijker gaan, we zullen zien. Hij heeft ze braaf opgegeten daarnet en is supervrolijk. Zit hier al de hele morgen "kwak kwak" te doen, precies een eend
Die pellets deugen echt niet hoor.
Ik vind het wel wat vreemd dat hij zo fel is bijgekomen, van zijn zaadjes zal het niet zijn want ik verminder ze elke dag en hij eet er toch niet veel van. Uiteindelijk wil ik hem zover hebben dat hij ze nog enkel in zijn Fortune rings kan vinden en voor de rest nog alleen een eetbakje heeft met pellets. Noten heeft hij ook al een paar dagen niet meer gehad dus dat kan zijn gewicht ook niet omhoog brengen nu, stil zit hij ook niet, dat hij niet, de wriemeldoos.  |
Donderdag 19 Juni 2008 9:43 am |
|
|

|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Vrijdag 22 Augustus 2008 4:40 am
|
|
|
|
|