|
|
|
coco&joyce
Kamikaze piloot
| zucht het is weer zover |
|
|
zat net naar coco te kijken en zag een verdachte verdikking net boven zn vleugel
hij heeft dus weer een luchtbult
vind het nu wel heel erg snel na de laatste keer
ik snap het echt niet meer,ik weet dat dit voorlopig terug zal blijven komen maar dit vind ik wel heel snel terwijl het juist minder zou moeten worden.
het is trouwens ook weer een flinke bult!
door dit twijfel ik weer aan mezelf
vind dit zo sneu voor hm
hij is pas een week of drie van zn antibiotica af en zal er dan nu wel weer een kuur moeten hebben lijkt me ook niet echt gezond
morgen maar weer bellen.  |
Zondag 6 Januari 2008 8:39 pm |
|
|
esjo
Moderator

Shit zeg...dat is inderdaad wel weer heel erg snel.
Was er toen ook verteld hoe het komt dat ie elke keer die bulten krijgt?
Is er misschien iets homeopatisch tegen. Want wat je zegt, weer aan de antibiotica lijkt me ook niet zo gezond.
Sterkte er maar weer mee  |
Zondag 6 Januari 2008 9:14 pm |
|
|
coco&joyce
Kamikaze piloot
hij heeft een ontstekkinghaardje in zn luchtzak zitten en daardoor komen die bulten elke keer,het kan goed jaren duren voordat dat haardje helemaal weg is
maar volgens de va zou er steeds langere periodes tussen zitten (tusen die bulten)maar dit vind ik wel heel snel
het is gelukkig niet dodelijk maar hij heeft het er wel steeds benauwd van
zal het hm eens vragen over homeopatisch spul!
bedankt! |
Zondag 6 Januari 2008 9:23 pm |
|
|
|
|
Laura B
Moderator

Hhmmpff, das mooi *** zeg maar!!!
Wat raar dat het zo snel terugkomt!! Arme Coco.. |
Zondag 6 Januari 2008 9:26 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Ships zeg, dat is rot.. Maar je mag niet aan jezelf twijfelen hoor!
Ze kunnen altijd ziek worden, hoe goed je je best ook doet.. |
Zondag 6 Januari 2008 10:13 pm |
|
|
coco&joyce
Kamikaze piloot
ja vind dit echt heel vreemd
en er zijn toch geen dingen verandert ofzo(wat miss een trigger kan zijn)
heb het echt met hm te doen(laat het niet merken)hoor hm al de hele avond piepen
wat ik wel zeker weet is dat ie het vanmorgen nog niet had!want toen heb ik hm gesproeid en dan was me dat zeker opgevallen.dus hij heeft nu een flinke bult binnen 1 dag
het is dat aan de operatie zoveel risico's kleven,anders had ik dat laten doen want vind dit zo zielig voor hm.maar durf het echt niet aan op het moment als het niet anders kan laat ik het wel doen natuurlijk maar nu is ie verder gezond en levendig zat. |
Zondag 6 Januari 2008 10:15 pm |
|
|
|
|
esjo
Moderator

Kan me goed voorstellen dat je dat opereren niet ziet zitten. Ik denk ook dat je dat als laatste redmiddel moet zien.
Ben erg benieuwd wat de va morgen zegt. |
Zondag 6 Januari 2008 10:17 pm |
|
|
coco&joyce
Kamikaze piloot
quote:
Originally posted by Sue
Ships zeg, dat is rot.. Maar je mag niet aan jezelf twijfelen hoor!
Ze kunnen altijd ziek worden, hoe goed je je best ook doet..
ja dat weet ik wel maar je kent me
ik vind het zooo oneerlijk ik ken een gaai waar de verzorging ronduit beroerd van is en die is kerngezond
en coco krijgt(denk ik)een top verzorging en een heerlijk luizeleventje en die wordt elke keer ziek en elke keer ben ik bang dat ik hm verlies hierdoor  |
Zondag 6 Januari 2008 10:21 pm |
|
|
coco&joyce
Kamikaze piloot
quote:
Originally posted by esjo
Kan me goed voorstellen dat je dat opereren niet ziet zitten. Ik denk ook dat je dat als laatste redmiddel moet zien.
Ben erg benieuwd wat de va morgen zegt.
dat zei de va de vorige keer ook dat als laatste redmiddel een operatie zou zijn.
want hij vond er ook teveel risico's aan kleven. |
Zondag 6 Januari 2008 10:24 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Ja ik ken je wel, maar.. Ik blijf het toch zeggen. Kan me best voorstellen dat je dat denkt hoor.
Ik denk dat door jouw oplettendheid er niets ernstigs zal gebeuren. Je moet ze eens te eten geven die hun gaai en week zo laten zitten.
Probeer je niet te veel zorgen te maken.. Morgen snel naar de va!  |
Zondag 6 Januari 2008 10:25 pm |
|
|
esjo
Moderator

Idd. niet aan jezelf twijfelen. Je moet niet vergeten dat Coco niet de meest mooie start heeft gehad.
Vaak hebben papegaaien er pas later last van. Het kan best zijn dat dit een gevolg is van iets uit zijn verleden.
En al is dat niet zo...de ene gaai is vatbaarder dan de andere. Daar heb je helaas geen invloed op. Je doet je best, geeft hem een super goede verzorging en let goed op. Meer kun je gewoon niet doen.
Morgen bellen met de va en van daaruit weer rustig verder gaan zoals je altijd doet  |
Zondag 6 Januari 2008 10:29 pm |
|
|
coco&joyce
Kamikaze piloot
dat mag je ook!
ik ben blij dat ik hm elke keer controleer want soms zijn ze ook klein en die mis je gauw,nu zie ik het elke keer heel vlug.
ik snap het niet van mensen die dr beestje laten zitten
dat beestje wat ik ken die krijgt pas weer water als zn bakje leeg is
en alles wat slecht is van slagroom tot koek en frikandelen enzo
maar ja het is precies wat je zegt je zult ze maar eens te eten moeten geven die zo voor een beest zorgen dan ben je zo arm!
hoop dat ik morgen terecht kan. |
Zondag 6 Januari 2008 10:32 pm |
|
|
|
|
coco&joyce
Kamikaze piloot
quote:
Originally posted by esjo
Idd. niet aan jezelf twijfelen. Je moet niet vergeten dat Coco niet de meest mooie start heeft gehad.
Vaak hebben papegaaien er pas later last van. Het kan best zijn dat dit een gevolg is van iets uit zijn verleden.
En al is dat niet zo...de ene gaai is vatbaarder dan de andere. Daar heb je helaas geen invloed op. Je doet je best, geeft hem een super goede verzorging en let goed op. Meer kun je gewoon niet doen.
Morgen bellen met de va en van daaruit weer rustig verder gaan zoals je altijd doet
dat is ook zo de va dacht ook dat het aan zn start lag en amazones zijn schijnbaar vaker iets vatbaarder als een andere gaai,
ik probeer alles eruit tehalen wat erin zit qwa verzorging in de hoop dat het hm goed doet maar hij was al twee toen ie bij me kwam dus de reserves vet en andere rotzooi zal ie echt nog wel bij hm dragen.
kijk morgen wel ff wat de va zegt en dan gaan we maar weer romelen met zn medicijntjes.  |
Zondag 6 Januari 2008 10:37 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: zucht het is weer zover |
|
|
Dat is zo: Amazones zijn vaak vrij gevoelig hiervoor.. Je doet het echt goed hoor Joyce! Ik denk dat hij door jouw zorgen er tóch telkens weer bovenop komt. Als ik het zo lees dan doe je er echt ALLES aan om 'm goed te verzorgen!!!
Dus nog een keer: Probeer niet aan jezelf te twijfelen want ik denk dat Coco het niet beter had kunnen treffen! Hij is zooo opgebloeid bij jou!
Iemand die ik ken had ook amazones en een had ook problemen. Dat heeft een tijd geduurd. |
Maandag 7 Januari 2008 9:28 am |
|
|
coco&joyce
Kamikaze piloot
had gebelt en kan morgen terecht!
vandaag enzo was ie harstikke druk moet morgen wel naar een dependance dat vind ik dan weer iets minder maar ja het is niet anders
de assistent vond het ook wel erg vlug
maar goed nou afwachten tot morgen! |
Maandag 7 Januari 2008 10:08 am |
|
|
|
|
Ga naar Pagina 1, 2, 3 ... 11, 12, 13 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 5:10 am
|
|
|