Hoi Glenn, fijn dat je die mensen hebt ontmoet en dat ze jullie hebben kunnen geruststellen. Nu kan je tenminste gerust zijn en hoef je je geen zorgen meer te maken. Geniet nog verder van deze mooie zonnige dagen en tot binnenkort.
Ik wil toch ook nog ff reageren. Onze edelman zit ook vaak met zijn snavel overal langs te schuren. Ik denk idd dat dit bij edels hoort. Onze man houdt ook zelf zijn nagels bij door zijn snavel vast te pakken met zijn poot en dan stopt ie zijn nagels in zijn snavel. Zijn snavel ziet er ook piekfijn uit dus het onderhoud doet hem goed
Veel plezier met jullie edel!
Ik heb nu wel een grijsje maar die doet dat ook heel veel hoor. Ook zijn zo met zijn pootje naar zijn snavel en zo precies zijn nageltjes bijhouden. Dan ook schuren langs de tralies en hij gebruikt zijn slijtstok ook erg veel. Zijn snaveltje is ondertussen erg geschuurd en het is precies of hij op een plek beige van kleur wordt in plaats van zwart blijft. Dat komt natuurlijk door al zijn schuren. Hij is zelfs zo erg dat hij bij het eten van groenten en fruit na elke hap zijn snaveltje gaat afschuren want het moet proper blijven natuurlijk.
Maandag 7 Juli 2008 9:57 am
Fladder naar forum:
Ga naar Pagina Vorige1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Vrijdag 5 September 2008 1:07 pm