|
|
|
Igor
Vliegende acrobaat
|
| Elise (Liesje) - Part II |
|
|
Ok, op verzoek van sommigen Fluffiers, hier een nieuwe pagina over onze meid.
Het gaat hartstikke goed. Ze kletst de hele dag en ik kan haar nu goed pakken. Haar snavel en pootjes aanraken gaat ook goed. Aaien vind ze niks, dat accepteert ze alleen als ik haar vast heb, maar dat vinden we geen probleem.
Ze zegt nu al heel vaak Hallo op het goede moment. Kussssss kan ze ook heel goed zeggen en "Knap hoor" is op het moment haar favoriet.
Ze heeft inmiddels twee keer een staartveer verloren, dus dat is het eerste deel van de rui denk ik. Ze weegt nu net iets meer als 400 gram en is redelijk stabiel.
Ze krijgt inmiddels haar kluis ook open als we de vleugelmoeren niet te strak doen.
Ik heb al eerder over haar douche-capriolen verteld, dus daar heb ik nu maar een dagboek van gemaakt. Hopelijk vinden jullie dat ze nu mooi schoon is: http://www.fluffies.org/nl/flu.....ry_id=2066 |
Donderdag 1 Februari 2007 6:15 pm |
|
|
Danny
Fluffies bewoner
Prachtige pagina,Igor!!!
Echt schitterende foto's!!!
Volgens mij heb je daarna zelf ook een handdoek nodig,he???  |
Donderdag 1 Februari 2007 6:18 pm |
|
|
Antonia
Ervaren vlieger
Wat een mooie foto's  |
Donderdag 1 Februari 2007 6:22 pm |
|
|
|
|
Ziya
Fluffies bewoner
Hele mooie fotos!!  |
Donderdag 1 Februari 2007 6:23 pm |
|
|
sweety67
Ervaren vlieger
|
wat een mooie fotos van elise  |
Donderdag 1 Februari 2007 6:50 pm |
|
|
kadoes
Kamikaze piloot
mooie foto's zeg.
maarja wat wil je met zo'n mooie dame. |
Donderdag 1 Februari 2007 6:53 pm |
|
|
|
|
marleen
Kamikaze piloot
|
Igor....wat een mooie leuke foto's!!!!
Hahaha die Elise......hihi douchen met de kruimeldief aan
Als ze hier kom logeren ga ik ook de kruimeldief
gebruiken als ze gedouched moet worden Lijkt
me zo lachen!!!!
Wat is ze slim he......knap dat ze de snoepjes er uit krijgt.
Ze heeft alles zo door.
Aaahhh en dan die schattige oogjes van haar  |
Donderdag 1 Februari 2007 7:30 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: Elise (Liesje) - Part II |
|
|
Schitterend Igor! Wat is ze móói! Er mogen wel meer pagina's volgen hoor.
Het viel me op dat ze nog een héél klein bruinig puntje aan haar snavel heeft.. Ziet er grappig uit. Ik dacht eerst dat het pap was!
Ennuh, een vraagje over de kooi.. Ik was nogal 'geshockeerd' toen ik zag dat ze bij het hout kon. Knaagt ze er helemaal niet aan? Hier zou die kooi al lang uit elkaar gevallen zijn als ik Iago of Zazu erin zou zetten.  |
Donderdag 1 Februari 2007 10:23 pm |
|
|
Igor
Vliegende acrobaat
|
Dank jullie wel, ik zal de complimenten doorgeven aan Elise
Elise heeft op een paar plaatsen wel een beetje aan het hout geknaagd, maar niet echt veel. Edels zijn niet zulke knagers (alhoewel ze sommige van haar speeltjes stevig onder handen neemt ), dus daarom durfde ik het wel aan. Bovendien heb ik liever dat ze wat onbehandeld hout binnen krijgt, dan weet ik wat anders. Ik kan de kooi zo weer uit elkaar halen om een onderdeel te vervangen, dus mocht ik een stuk niet meer vertrouwen, dan is dat ook geen probleem. Tot nu toe ziet het er niet naar uit dat dat gaat gebeuren. We zorgen er natuurlijk wel voor dat ze altijd genoeg te doen heeft in de kooi. Ik zou een kaketoe niet in zo'n kooi onderbrengen, dan kun je waarschijnlijk ieder weekend een onderdeel vervangen
Ze heeft inderdaad nog een heel klein bruin/geel puntje aan haar snavel, echt nog een klein schatje  |
Vrijdag 2 Februari 2007 9:31 am |
|
|
|
|
Igor
Vliegende acrobaat
|
Ze heeft ook een nieuwe hobby: als wij Milo of Sunny prijzen dan gaat ze heel enthousiast mee zitten doen. Vanochtend moesten ze weer gewogen worden, dus ik zet Sunny op de weegschaal en hij bleef mooi rustig zitten (een hele prestatie voor onse turbo dondersteen ), dus ik zeg "Goed zo Sunny". Komt er daarna aan een stuk door "Goed zooooo" "Knap hoor" "Kusssss" uit de kooi van Elise
Oh ja ik moest van Elise ook vertellen dat ze al heel goed vormpjes op kan ruimen in de Teach-Box. Ze is alleen nog redelijk lui: ze doet het alleen echt fanatiek als ze de vormpjes kan pakken en in het bakje gooien zonder dat ze op en neer hoeft te lopen Dat is nu dus de uitdaging! |
Vrijdag 2 Februari 2007 9:37 am |
|
|
millie
Kamikaze piloot
mooie meid hoor |
Vrijdag 2 Februari 2007 9:55 am |
|
|
qliqi
Fladderaar
hihi wat een leuke foto's! |
Vrijdag 2 Februari 2007 9:57 am |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Wat goed dat ze nog niet aan de kooi is begonnen maar haar frustraties botviert op haar speeltjes!
Hier kan ik ze nóg zoveel te doen geven, ze zoeken altijd hetgene wat niet mag. (Zoals Iago die graag de bodem van z'n kooi verwerkt tot confetti)
Hoe snel verdwijnt dat puntje trouwens? |
Vrijdag 2 Februari 2007 2:46 pm |
|
|
sweety67
Ervaren vlieger
|
ik zou inderdaad geen kaketoe of ara in die kooi houden
dat is nog geen week  |
Vrijdag 2 Februari 2007 3:54 pm |
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
Prachtige foto's. Elise kan inderdaad errug lief kijken en wat leuk dat ze jullie helpt Sunny op te voeden  |
Zaterdag 3 Februari 2007 12:37 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4, 5 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 5:16 am
|
|
|
|
|