Hallo allemaal .
ik wil jullie even melden dat het een stuk beter gaat met charlie.
ze krijgt nu allemaal nieuwe veren en ik heb het idee dat ze er nu ook niet meer aan pluk
ik heb er 23 maart laten onder zoeken en er is niets gevonden dus het was echt een hormoon kwestie.
ik heb nu een mooi certificaat van haar en ben super blij dat het nu toch nog goed komt en dus weer een mooie edel pop krijg.
robbie was al mooi maar nu nog mooier en wordt ook steets makkerlijke in omgang.
het is samen een heeeeeeeeel leuk stel en ze zijn heel vriendelijk.
groetjes leonie
Vrijdag 1 Juni 2007 9:37 am
Sue Moderator
Re: gaat goed met charlie
Fijn om weer wat van je te horen en ook dat het met Charlie goed gaat! Wat heb je allemaal laten onderzoeken?
hoi ik heb haar op PBFD en op polymona laten onderzoeken en nog op schimmels die op kweek werden gezet.
ja ik heb wel fotos maar ik krijg ze er niet op .
als charlie er weer super uit ziet zal ik weer aan fluffies.org vragen of ze deze fotos er weer op wil zetten.
ze ziet er nu echt niet uit .
Ik ken jouw edels nog niet en zo te lezen had je of dacht je pluk problemen??
Maar fijn te lezen dat het nu dan weer de goede kant opgaat
Heb jij een man en een pop en hoe oud zijn ze?
hoi de man(robbie) is van 2005
de pop (charlie) is van mei 2004.
wij hebben ze nu een maand of 7 en heb er zeker geen spijt van ze zijn super lief en erg gezellie robbie kan goed en veel praten en charlie is een echte fluiter en kroel kip.
hebben een moeilijke start met charlie gehad ze plukte zich zelf hellemaal kaal en niets heeft geholpen maar het ziet er nu hoopvol uit .
groetjes leonie
Oh gelukkig dan maar van Charlie dat het nu echt beter gaat!! Zo sneu he als ze zichzelf zo plukken
Maar leuk dat dat je er 2 hebt hoor en het zijn ook geweldige lieve gaaien wat ik zoal gehoord heb en zelf ondervind.
Heb jij ze van iemand particulier overgenomen en kunnen ze ook goed met elkaar?
ik heb ze via marktplaats gekocht en ze komen uit een winkel in veldrop.
ze zaten al twee jaar samen en dat is ook goed te zien het is een echt stel kunnen het samen heel goed vinden ..
charlie heeft het soms best moeilijk zij is broeds en heeft er vaak zin in
robbie snapt er dus ook niets van en gaat het dus uit de weg als zij weer eens graag iets wil
hij is ook nog best jong
heb jij zelf ook edels rn hoe oud zijn die als ik vragen mag.
groetjes leonie
PS als je het helle verhaal wil weten dan kun je dat terug vinden bij onderwerpen heb alles daar gevraagd en verteld.
charlie zit bijna weer helemaal in de veren ze ga nog eens super mooi worden.
ik ga binnenkort even een camera lenen en dan zal ik er weer nieuwe fotos op zetten.groetjes leonie
Dat is super fijn weer Leonie dat het allemaal zo goed weer gaat!
En ik zie ook nu pas je vraag sorry helemaal niet gezien, maar Shandor mijn edelman is nu bijna 9 maand oud, geboren op 20 sept 2006.
ooo, wat leuk dat je harold gesproken hebt.
nou als je hem nog eens spreek zeg hem dan maar dat het 2 super gaaien zijn en dat we een hoop lol met ze hebben.
groetjes leonie
Vrijdag 15 Juni 2007 9:34 am
Fladder naar forum:
Ga naar Pagina 1, 2Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 5:20 am