Geschikte kooi voor edel

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Edelpapegaaien forum, voor de edelpapegaai

Auteur Onderwerp
MenM2009
Eitje

Reageer met quote  

goede middag!!

Na al jullie vele reacties heb ik me al een tijdje hier niet laten zien Embarassed schaam schaam
ik wilde jullie toch even laten weten wat we verder gaan doen haha
we hebben besloten om in iedergeval dit jaar nog geen edel te nemen. Puur om het feit dat we denken dat we hem op dit moment niet de tijd en aandacht kunnen geven die hij verdient!
Wel zijn we er voor 100% uit dat er ooit een edel gaat komen!
Kennis van ons heeft sinds kort een jonge edel man en ik vind ze geweldig! Dus ooit....
de volliere onder de trap word het definitief niet, nu niet maar ook volgend jaar niet. Dit lijkt ons toch niet zo geschikt tzt komt er gewoon een mooie grote kooi! Waar we hem neer gaan zetten weten we nog niet maar we hebben nog even de tijd! En tot die tijd ga ik me volop verdiepen in het wel en wee van de edels zodat we 100% weten waar we aan beginnen! En voor nu lekker genieten van onze mooie pietjes haha

Jullie in iedergeval heel erg bedankt voor de reacties en het mee denken!

Groetjes maris
Bericht Maandag 28 Maart 2011 2:54 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik kan alleen maar het volgende doen Klappen Klappen Klappen , omdat jullie er zo goed over nadenken en voor jullie zelf beseffen dat het nog iets te vroeg is. Ik zou zeggen, blijf je inlezen, blijf info vragen want er is vast nog heel veel dat je wil weten. Knap dat jullie niet zomaar een gaai kopen, ben er zeker van dat jullie er nog ooit ene kopen, zeker omdat hij dan ook alle aandacht zal krijgen die hij nodig heeft.
Bericht Zaterdag 14 Mei 2011 2:04 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 5:20 am
  Berichten van afgelopen: