hallo edelvrienden

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Edelpapegaaien forum, voor de edelpapegaai

Auteur Onderwerp
kareltje
Eitje

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Laura B
Ikzelf haal groenten en fruit na een paar uur liever weg, ivm eventuele schimmel vorming en ik verder ook wil dat ze gewoon iedere dag pellets eet...
het wil ook wel eens helpen om alle groenten en fruit kleingesneden te geven, dat geeft iets minder troep!! Wink

zal ik zeker eens uitproberen !!!
bedankt voor uw reactie
groeten john
Bericht Maandag 14 Mei 2007 11:19 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
kareltje
Eitje

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by kareltje
quote:
Originally posted by Laura B
Ikzelf haal groenten en fruit na een paar uur liever weg, ivm eventuele schimmel vorming en ik verder ook wil dat ze gewoon iedere dag pellets eet...
het wil ook wel eens helpen om alle groenten en fruit kleingesneden te geven, dat geeft iets minder troep!! Wink

zal ik zeker eens uitproberen !!!
bedankt voor uw reactie
groeten john

ik heb trouwens eens ergens gelezen dat sommige papegaaienhouders durven hondenbrokken te geven als tussendoortje
is daar iets van waar????
john
Bericht Maandag 14 Mei 2007 11:20 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Iets dergelijks heb ik ook wel eens gelezen, maar ik zelf doe het niet! Heel zelden een schoon kippenbotje mag wel geloof ik...Zazu van Sue vindt het merg dacht ik lekker..Ik heb het hier wel eens aangeboden, maar het viel niet in de smaak... Laughing
Bericht Maandag 14 Mei 2007 11:51 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Hondenbrokken,heb ik ook al eens van gelezen,dat het gegeven wordt.
maar zelf hebben we geen hond en wordt er dus ook geen hondenbrokken gevoerd,maar zal het ook nooit doen.

Een kippeboutje wordt zeker af en toe geaccepteerd. je moet dan wel tegen heerlijke beelden en geluid kunnen. Laughing Laughing Laughing
Bericht Maandag 14 Mei 2007 12:49 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Een honden of kattenbrokje lusten ze wel...maar ik geef t eigenlijk nooit Laughing
Bericht Maandag 14 Mei 2007 1:13 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by kareltje
ik heb trouwens eens ergens gelezen dat sommige papegaaienhouders durven hondenbrokken te geven als tussendoortje
is daar iets van waar????
john

Ik zou toch eerder voor een kippebotje of een ander stukje mager vlees gaan ipv een hondenbrok. -> Er zitten best wat rare stoffen in die brokken. Ethoxyquin mag nl gewoon en da's echt niet lekker!
Bericht Maandag 14 Mei 2007 8:42 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Hai John, ik geef meestal Shandor s'morgens groente en fruit en haal het ook na een paar uur weer weg ivm schimmelvorming, maar moet zeggen dat er dan ook nog weinig van over is hoor Wink Het is zo'n heerlijk vreetzakkie Laughing staan ze ook om bekend toch Laughing
Bericht Maandag 14 Mei 2007 10:17 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Ow en honden of katten brokken zou ik ook niet geven ook al lopen er hier ook 2 honden rond. Maar onze caique Charu heeft ooit al eens een hondenbrokje van onze maltezer gejat en zat er al lekker van te smullen voor ik het in de gaten had Very Happy de kleine dondersteen.
Bericht Maandag 14 Mei 2007 10:18 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 5:21 am
  Berichten van afgelopen: