Ik wens mijn edel (pop) te laten overnemen.

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Edelpapegaaien forum, voor de edelpapegaai

Auteur Onderwerp
yannickvercammen
Eitje

Ik wens mijn edel (pop) te laten overnemen.  Reageer met quote  

Beste,

ik ben Yannick en ik heb reeds 2 jaar een edelpapegaai (pop). Ze heeft niets tekort gekomen maar door omstandigheden heb ik nooit veel tijd gehad om er mee bezig te zijn. Uiteraard is ze wél goed verzorgd geweest en heeft ze altijd goeie voeding gekregen. Vezelrijk, met vit. A, eiervoer, fruit ed.
Ik ben er zeker van dat iemand anders er beter voor zal kunnen zorgen op vlak van "aandacht".
Daarom wil ik graag een nieuwe eigenaar zoeken.
De prijs voor de vogel + grote kooi is te bespreken.
Ik wil er wel even bijzeggen dat ik erop sta om te weten of ze een goeie thuis zal krijgen. Als ik de indruk heb dat dit niet het geval is zal ik ze niet verkopen.
Mvg
Yannick
Bericht Woensdag 15 December 2010 3:35 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dit berichtje hoort in het aanbod forum thuis en voor dat forumonderdeel voldoe je niet aan de regels, lees deze even na. Ik moet dit topic daarom helaas sluiten, hopelijk vind je via andere weg een nieuw thuis voor je edel.
Bericht Woensdag 15 December 2010 8:04 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:09 am
  Berichten van afgelopen: