goededag
onze chicky is nu zo een 11 weken oud, en zit nu op 2 keer pap op een dag maar ze wil bijna niks hebben.
maar als ze het kommetje hoort waar ze het uit krijg blijft ze wel schreeuwn, ik weet hier geen raad mee.
heeft misschien iemand tips of iets wat ik moet doen
Laat even nakijken of er iets mis is met de krop. misschien een kleine ontsteking. ze hebben wel honger maar kunnen van de pijn niet eten. ga even langs de VA die kan je meteen zeggen of er iets niet goed is. niet mee wachten hoor, bij jonge vogels komt het vaker voor en dan moet je er snel bij zijn.
Woensdag 14 Mei 2008 6:46 am
Fluffy Sue Site Admin
Re: niet willen eten!!!!
Ik weet niet met welke leeftijd edels zelfstandig worden?
Is dit sinds kort? Raakt de krop wel leeg? Als je het niet vertrouwt zou ik even langs een vogelarts gaan. Kijk hier even welke voor jou het handigste is: http://www.fluffies.org/nl/die.....t4765.html
hoe gaat het nu ik reageer een beetje laat maar een edel krijgt meestal met 12 weken nog 1 voeding,en sommige zijn wat sneller of langzamer,maar ze zijn dan bijna zelfstandig dus als ze pap weigeren kan je een voeding minder,ik vond voor 11 weken 3 voedingen wel veel daarom weigerde hij het ooken als ze zelf goed eten hebben ze het ook niet meer nodig.