update woodie

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Edelpapegaaien forum, voor de edelpapegaai

Auteur Onderwerp
mimi
Vlieger

update woodie  Reageer met quote  

update woodie

met woodie gaat het toppie ze is al helemaal aan mij gewent..
mag der aaien..
mag in der kooi komen speeltjes pakken en eten doen en alles..
ze stapt al op met beetje dwang van mij hand ..
heb vanavond met haar op bed gelegen zat ze op me been..
en zat ze rond tekijken naar de andere vogels vondt ze super leuk kon ik merken aan der ze komt niet vaak aan die kant..
alleen het fruit eten moet nog komen maar denk dat dat wel lukt .. ik meng het nu met kleine stukjes door het zaad..
ze eet het nog niet maar komt nog wel gewoon geduld hebben
anton mag ze niet anton hoeft neit bij der tekomen want die valt ze wel aan ...

hier een mooie foto van woodie
http://i297.photobucket.com/al.....121053.jpg
en een foto van haar uitgebreide kooi (twee kooie aanelkaar)
http://i297.photobucket.com/al.....190245.jpg
dit was een update van woodie
Bericht Maandag 30 Juni 2008 11:13 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
ellenparrot
Vlieger

Re: update woodie  Reageer met quote  

goed te horen en leuke foto!! Very Happy
Bericht Maandag 30 Juni 2008 11:31 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
mimi
Vlieger

Reageer met quote  

dankje wel Very Happy
Bericht Maandag 30 Juni 2008 11:32 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
PeCe
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Met het fruit zal het ook wel goedkomen. Leuke foto en mooie oplossing zo met die kooien. Zo heeft Woodie lekker veel ruimte om te klimmen en te spelen.
Bericht Dinsdag 1 Juli 2008 2:27 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Leuk dat Woodie stilletjesaan toch begint te wennen aan je, met geduld kom je ver. Leuke foto's trouwens en wat een grote plaats heeft Woodie Shocked
Bericht Dinsdag 1 Juli 2008 9:05 am
mimi
Vlieger

Reageer met quote  

ja heb ik egdaan omdat die andere kooi eigelijks teklein was en ze niet haar vleugels kon spreiden normaal had ze 1 zo kooi dit zijn der twee aan elkaar
aan mij is ze al wel gewent alleen aan anton niet maar komt zeker ook nog wel
Bericht Dinsdag 1 Juli 2008 1:15 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Soms hechten ze zich vooral aan 1 persoon. Zie ik hier ook met ons grijsje en die hebben we van toen ie nog baby was dus kan altijd gebeuren ook al blijven we er aan werken. Het gaat beter als dat het geweest is maar echt hetzelfde als bij mij zal het vrees ik nooit zijn bij mijn man. Ach, dat wisten we dat hij éénkennig kon worden en dat vinden we ook niet zo'n ramp hoor. Laughing
Bericht Dinsdag 1 Juli 2008 1:40 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Re: update woodie  Reageer met quote  

Wat fijn dat het zo goed gaat. Wellicht kan Anton met haar aan de gang in een andere kamer? Niet aaien maar opstappen op een opstaptouw? Dan kan hij haar toch hanteren.

PS ik heb links van je foto's gemaakt.
Bericht Dinsdag 1 Juli 2008 5:12 pm
mimi
Vlieger

Reageer met quote  

ik vindt het ook niet erg dat ze eenkenning is maar als ze bij me zit en ze moet naar anton doet ze het wel maar liever niet ik haar zonder bijten uit xde kooi halen anton niet en opstap touw daar ben ik echt op afgeklapt!! woudie en cockie werden er erg agresief van en dan had ik hem eerst gewoon in de kooi liggen als speeltje.. en toen oefene met daar mee der uithalen nou nee dat doe ik niet meer maar als ze enmaal uit de kooi is dan stapt ze wel op het touw en hoe dat nu is met de kooi en het opstap touw weet ik niet want ik krijg haar met me hand nu uit de kooi
Bericht Dinsdag 1 Juli 2008 7:51 pm

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 8 September 2008 4:14 am
  Berichten van afgelopen: