hallo ik had een vraag aan jullie .ze zitten nu alle bij los op de kooi en ze gaan bij elkaar zitten en het maloe zit de hele tijd te roepen voor eten en het mannetje geef dat ook
is dat een goed gedrag en ze zitten ook de zoenen het is wel voor het eerst dat ik ze alle bij gelijk er uit heb
Op zich betekent,dat ze elkaar mogen,dus dat is wel goed.
Maar wil je ze tam hebben,dan zul je er voor moet zorgen,dat je wel tussen beide mag blijven komen.
hallo
ik denk dat het ook goed is en dat het klikt.
wel blijfen oefenen met maloe.
van ochtend in een anderen kamer ging het best wel goed.
ze wil soms wel uithalen maar laat ook wel een hoop toe.
als we dat nog een maandje vol houden dan gaat ze daar zeker aan wennen.
en zal ze ook een stuk liefer worden.
groetjes leonie.
hALLO WANEER DENKEN JULLIE OM ZE BIJ ELKAAR IN DE KOOI TE DOEN ZOU DAT GAAN DENK JE OF MOET IK DAAR NOG MEE WACHTEN ZE ZITTEN NU WEER APART MAAR IK WEET NIET OF IK DAAR GOED AAN DOET. ANNIE
Ben je de hele dag thuis of weinig weg,dan laat ze maar gewoon eens even zou ik zeggen!! Neem wel geregeld polshoogte of probeer goed te luisteren!!
Bij langer weggaan zou ik ze nog ff apart zetten.
Je zou ze wel al eens samen kunnen laten gaan slapen.
Ik weet niet hoe laat jullie gaaien gaan slapen,en hoe lang daarna jullie naar bed gaan!!
Het hoeft nog geen garantie te zijn. Als ik hier kijk naar de caiques,heeft het toch wel een tijdje geduurd. Buiten de kooi ging het perfect,ze gingen ook samen slapen,maar overdag in de kooi samen ging de eerste tijd echt niet!!
Nu zijn het de dikste maatjes.
Donderdag 1 Maart 2007 2:02 pm
marleen Kamikaze piloot
Re: vraag?
quote:Originally posted by woody
hallo ik had een vraag aan jullie .ze zitten nu alle bij los op de kooi en ze gaan bij elkaar zitten en het maloe zit de hele tijd te roepen voor eten en het mannetje geef dat ook
is dat een goed gedrag en ze zitten ook de zoenen het is wel voor het eerst dat ik ze alle bij gelijk er uit heb
m v g annie
Wat goed Woody!!!!!
Je kunt ze gewoon laten doen.....en als je de
kooien dan gewoon open laat staan als ze
los zijn...dan gaan ze op een gegeven moment
zelf wel samen in 1 kooi zitten.
Je kunt dan de kooi dicht doen en kijken wat
er gebeurd
Vrijdag 2 Maart 2007 1:03 am
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:20 am