zijn mijn zorgen voor niets geweest
gisteren avond voor het eest dat ik heb gezien dat charlie wel heel erg broeds is ze gaat robbie achter na en als ze dan een kusje krijgt van robbie dan gaat ze op haar buik met de staart om hoog staan.
robbie is wel lief voor haar maar hij snap er niet veel van geloof ik.
na een tijdje kroelen en kussjes geven loopt hij gewoon weg en charlie er weer achter aan natuurlijk dit ging de hele avond zo door .
charlie is er dus wel rijp voor maar robbie nog niet die is daar echt nog te jong voor denk ik
zou het dan kunnen dat ze daar zo van gaat plukken en onzeker van word.
als dat het is verklaar het een hoop ik zou daar ook wel van gaan als ik nooit mijn zin krijg
ik heb met een arts gebeld en zij heeft me gezegt dat het heel goed zou kunnen dat het daar door komt .
het is de eerste keer voor charlie ze weet niet wat haar overkomt met al die hormonen.
en dat ik het gewoon even moet laten gaan en aan moet kijken.
dus kijk ik het nog maar even aan denk ik.
Donderdag 8 Maart 2007 12:58 pm
sweety67 Ervaren vlieger
hoi stefpaart
edelpopjes zijn ongeveer broeds rond de 3 jaar de mannen zijn later dus als jou pop ouder is dan de man zal hij nog niet snapen wat de pop wil
als ze broeds zijn kunnen ze ook gaan pluken maar ik zou voor de zekerheid toch een bezoekje langs de vogelarts brengen .
welke va heb je gebeld
ik heb hedwig gebeld daar kan ik goed mee praten over de telf.
en ze leg alles goed uit.
maar ik ga zeker langs ik wil alleen even afwachten tot dat ze geen broeds gedracht meer heeft.
wij zijn een beetje bang als ik haar nu mee neem in een kooitje en een eind in de auto dat ze dan echt nog meer gaat stresse en gaat plukken.
en ik weet ook niet of ik robbie dan ook mee moet nemen of alleen haar.
op dit moment is ze echt gek op robbie en gaat niet uit zijn buurt.
maar robbie heeft nergens last van die wordt alleen maar mooier en ziet er super goed uit.
dit klinkt waarschijnlijk heel dom van mijn
ik heb haar al eerde laten na kijken voor mijd en bloedluis bij onse dierenards die heeft niets gevonden maar het zou natuurlijk ook wel iets anders kunnen zijn.
daar ben ik me ook wel van bewust.
Zou best kunnen dat dat het is joh! en dat nakijken...nog niet te druk om maken...juist niet! Dat doe je immers om je zeker geen zorgen meer te hoeven maken als er wel iets anders is kun je je daar
dan
wel druk om gaan maken
Donderdag 8 Maart 2007 2:38 pm
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:21 am