|
|
|
monica
Eitje
|
| 2 kleine forpusjes |
|
|
Hoihoi,
Ik zit hier met 2 jonge forpus dames, die hier dinsdag opgevangen zijn, en meer dood dan levend waren .
Ze waren nm. niet zelfstandig, en de kweker had ze naar een opkoper gebracht, samen met nog zo,n 40 anderen.
Alleen deze 2 waren niet zelfstandig, en de kweker bleek dat dus niet in de gaten te hebben gehad
Het heeft me bloed zweet en tranen gekost, maar het gaat nu beter, vandaag hebben ze voor het eerst ook echt wat trosgierst naar binnen gekregen, dus binnenkort mogen de dames naar een nieuw tehuis.
Ik had ze graag zelf gehouden, maar dat gaat helaas niet
Aangezien ik ze het liefst bij een liefhebber zie, zet ik het dus hier maar neer.
De vogeltjes beginnen reeds tam te worden, en zijn tot nu toe naar elkaar ook erg lief.
Voor een serieuse liefhebber zijn de vogeltjes gratis af te halen in Enschede.
http://i125.photobucket.com/al.....rpus35.jpg
Groetjes Monica. |
Zondag 27 April 2008 2:28 pm |
|
|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
| Re: 2 kleine forpusjes |
|
|
Hoi Monica, wat goed dat je die forpusjes hebt opgevangen zeg! Wat sneu dat deze twee nog niet zelfstandig waren, wat jammer dat hij dat niet in de gaten heeft gehad.
Ik heb je topic eventjes verplaatst naar het vraag & aanbod forum. Ik hoop dat hier mensen zullen reageren die de forpusjes een goed huisje zullen geven.
PS Wat een schatjes zijn het zeg!  |
Maandag 28 April 2008 7:58 am |
|
|
esjo
Kamikaze piloot
Wat een lieverdjes zeg. Super dat je ze er bovenop hebt geholpen.
Ik hoop dat er zich snel iemand meldt voor deze lieverds !!!!! |
Maandag 28 April 2008 10:14 am |
|
|
|
|
monica
Eitje
|
Bedankt voor de reacties
Ik heb tot nu toe nog geen gegadigden, dus ze zijn nog beschikbaar.
Ze mogen overigens pas weg als ze helemaal zelfstandig zijn, en weer volledig op gewicht
Momenteel zijn ze nm. nog graatmager, en daardoor duurt het natuurlijk wat langer dan normaal, ze hebben de kracht noch de interesse om normaal voer te eten  |
Maandag 28 April 2008 8:21 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Wat sneu zeg. Maar volgens mij komt het helemaal goed met jouw zorgen. Hoe lang duurt het normaal gesproken bij forpussen? |
Dinsdag 29 April 2008 8:44 am |
|
|
monica
Eitje
|
Ik dacht dat ze met een week of 4 uitvliegen, en daarna nog een weekje door de ouders gevoerd werden?
De vogeltjes zijn overigens inmiddels gereserveerd ! |
Dinsdag 29 April 2008 12:22 pm |
|
|
|
|
esjo
Kamikaze piloot
Oh, dat is goed nieuws zeg. Helemaal geweldig !!!! |
Dinsdag 29 April 2008 3:25 pm |
|
|
PeCe
Beginnende vlieger
Hoi Monica, dat is dat snel gegaan met die forpusjes om een huisje te vinden.
Je hebt (doe je meestal, zeker met die "opvangers") weer goed werk geleverd en een paar vogels van de dood kunnen redden. Toppie hoor dat je dat iedere keer toch maar weer doet. Misschien logisch, maar toch, complimenten hoor. |
Woensdag 30 April 2008 1:18 am |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Hoi Monica, wat fijn om te lezen dat die 2 schatjes een thuis gevonden hebben waar ze naartoe gaan als ze op krachten zijn gekomen.
Erg vind ik dat dat die kweker dat niet doorhad, heb mijn bedenkingen bij die kweker. Die schatjes hebben in hun jonge leventje al serieus moeten vechten. Maar zoals PeCe zegt: klasse wat je gedaan hebt.
Deze gaaitjes hebben er een heldin bij.  |
Woensdag 30 April 2008 12:50 pm |
|
|

|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Vrijdag 29 Augustus 2008 6:50 am
|
|
|
|
|