Weer verhaal kwijt omdat ik geen onderwerp ingevoerd had . Zal het weer kort en bondig proberen.
Ik heb foto's in album gezet.
En Geert in grote kooi en tien minuten later Rita erbij. Eerst wat geharrewar, maar geen gewonden. Volgende dag ander geharrewar, maar dat kwam omdat ze de lente in hun bol hebben. Heb een broedblokje opgehangen wat ze erg interessant vonden, maar ik ben bang dat het te klein is, wat zijn de minimale maten?
Ze hebben hun namen te danken aan het feit dat ze de boel aardig op stelten zetten. Net als onze bekende politici (even zonder een oordeel over ze te vellen ), maar dat hebben jullie waarschijnlijk al begrepen .
Maandag 7 April 2008 8:31 pm
Fluffy Sue Site Admin
Re: Doe ik het weer :(
Kan gebeuren! Geen ramp! Probeer de volgende keer de tekst alvast te selecteren en dan op CTRL en C te drukken. Als je daarna iets verkeerd doet kan je op CTRL en V drukken en dan heb je je tekst terug. (Je kan het van te voren ook testen)
Wat een leuke foto's zeg. Ik moest even goed kijken bij de derde foto, omdat ze ineens alletwee groen waren. (Maar dat zijn de forpussen van je ouders!)
Stel even een vraag over het broedblok in dit forum: http://www.fluffies.org/nl/kwe.....n-vf7.html
Hun namen had ik zo één twee drie niet herleid.
Donderdag 10 April 2008 7:50 am
stokvis Eitje
broedblok
Goed, ik ga het daar vragen. Ik zie dat ik een nieuw topic aangemaakt had ipv dat ik in het eerste topic gereageerd heb...
Donderdag 10 April 2008 9:14 am
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 8 September 2008 4:39 am