Help, Juanita plukt Guapo kaal!

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Forpus forum (muspapegaai)

Auteur Onderwerp
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

geen zorgen hoor, komt wel goed. is bij mij ook als ik kleintjes heb, maar ze halen de achterstand wel weer in en voor je het weet heb je ze in de kooi zitten.
heel veel plezier ermee
Bericht Donderdag 18 November 2010 2:59 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Oh, wat leuk. Gefeliciteerd met de kleintjes. Feestje Klappen
Dat verschil in grootte is normaal hoor. Kijk maar eens in mijn dagboek. Dat zijn jonge pyrrhura's. Een nestje van zeven. Het verschil in de jongste en de oudste is enorm. Maar helemaal goed gekomen.
http://www.fluffies.org/nl/dag.....p5563.html
Bericht Dinsdag 23 November 2010 9:27 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Barce
Eitje

De kleitjes worden geplukt!  Reageer met quote  

..en daar zijn we weer! de drie kleintjes groeien snel Smile Lambo (zo heet de eerste) is prachtig blaauw en heeft een super lieve koppie Wink Lambo is ook uit zijn nest. Hij vaagt af en toe een vlucht maar het gaat moeizaam....De andere twee (Bonito en Nino) zijn nog de hele dag binnen. Net niet groot genoeg dus.

Er is echter een zorg: Juanita is weer aan het plukken geslaagd! Bovendien doet ze dat ook bij de kleintjes. Ik heb ze ingesmeerd met uierzalf en Juanita en Guapo met een spul tegen duimen (gelezen bij een kweker)

Heeft iemand ervaring hiermee?

(ik probeer ook een foto te uploaden maar zie er geen mogelijkheid Sad

Alvast bedankt!
[/url]
Bericht Woensdag 8 December 2010 9:16 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

als zij de kleintjes plukt zal je ze bij haar weg moeten halen om te voorkomen dat ze ze ernstig verminkt. dat houdt dan ook in dat jij ze moet gaan voeren.
ik hoop dat anderen je meer kunnen raden
Bericht Donderdag 9 December 2010 8:10 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Of, je kan zien hoe het gaat als je ze enkel bij etenstijd bij mams zet en verder onder een lamp indien nodig maar weg van mams en paps. Lukt dit niet dan ga je echt zelf moeten voederen.
Bericht Dinsdag 14 December 2010 3:35 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 2:28 am
  Berichten van afgelopen: